Die Quit optie slaat ook nergens op,als ik dat doe dan wacht ik nog langer dan dat ik de game helemaal afsluit en opnieuw opstart.
Had het kunnen weten! ..grrrr, you got me. Gebruik de knop al niet meer want werkt echt niet. Kunt klikken wat je wil, de game blijft toch bezig met het verbinden naar een nieuwe pot waardoor de game alleen maar trager lijkt te worden.
Ja kan je gewoon los kopen. https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/battlefield™-1-premium-pass/bp1fnb50905n
Ik heb gisteren een beetje met mijn instellingen lopen kloten, maar nu gaat het paardrijden echt vaag. Met de rechter thumbstick beweegt de camera nu alle kanten op. De camera is niet meer achter het paard en lijkt ook in de tegengestelde richting te draaien. Zwaar irritant. Weet iemand toevallig welke instelling dit is? Hebben jullie verder nog tips qua instellingen? Er is zo veel aan te passen. Met COD was het altijd simpel sensitivity en lay-out, maar dit gaat een stukje verder.
Ik zou het even resetten ja en bij vehicle controls kijken hoe de controller layout bij paarden is. Ik heb zelf de meeste vehicle dingen op veteran setting. Dat voelt natuurlijk als long time Battlefield speler.
En dat is nou precies wat Battlefield altijd zo uniek maakt ten op zichte van vele andere multiplayer games...