1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Sinds hele lange tijd weer eens online actief. Battlefield 1 aangeschaft en eerste indruk is chaotisch. Pfuuw, is het mogelijk om zonder tegenstanders door die maps te wandelen en ze een beetje te verkennen? Ik heb het gevoel dat iedereen van alle kanten komt en er twee soorten mensen zijn. Snipers en de rest rent als een malle door de map.

    Vind het denk ik wel tof, maar is nu meer frustratie dan genieten. Ga de singleplayer maar is doen haha
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Veel haat op de MP zo te lezen. Blij dat ik er nog niet aan begonnen ben. Heb nog niet zo lang geleden net de 2e campaign afgerond, die niet onaardig was.

    Alleen het vliegen blijf ik kut vinden in deze games. Beter doen ze een beetje arcade hierin zoals Ace Combat, werkt imo veel beter en kan prima in BF geïnstalleerd worden.

    Maar goed, er zal wel een reden voor zijn dat ze de controls gedaan hebben zoals ze al jaren zijn. Vind het wel iets beter aanvoelen dan in eerdere BF games, maar dan heb ik het alleen over het vliegen.

    Het wisselen van wapens vind ik nog steeds omslachtig. Doe gewoon (Y) en snel blijven doorwisselen tot je het wapen hebt wat je wil gebruiken, maar dit zal wel teveel op COD lijken. Zelf vind ik dat wel een stuk prettiger als controls makkelijker onder de knie te krijgen zijn. Wellicht in de toekomst... ooit. :)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Veel haat op de MP :')

    Classic Yellow...
     
    Tyrant, Alexknl, AntraXxX en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ja wees maar blij, online is echt een DRAMA. Snap niet dat ze een game zo kunnen releasen.. echt spijt van deze aankoop. En ik denk velen met mij :lol::whistle:;)
     
    Zumpelvelder en Xandorra vinden dit leuk.
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat klinkt precies zoals mijn eerste 15 uurtjes Battlefield 1. Zat op een gegeven moment ook tegen de 'rage-quit' grens aan omdat ik maar niet kon wennen aan de chaos en de snelheid waarmee één-op-één gevechten beslist werden. Had het gevoel constant omsingeld te zijn met vijanden en nooit een teamgenoot in de buurt voor back-up. 8)

    Achteraf gezien was ik juist zelf de soldaat die maar verloren in de rondte rende en nooit slim genoeg mijn spawn's wist uit te kiezen...

    Uiteindelijk heeft de mode "Operations" mij het snelst de maps laten ontdekken op een relatief 'rustige' wijze... Kies daarbij ook voor servers met max. 40 spelers en je kunt redelijk snel het overzicht bewaren.
    Specifieke gebieden van een map kun je ook leren spelen in kleine team-deathmatches, al lijkt dit in de verste verte niet op de totale BF-ervaring wanneer je een mode als "Conquest" gaat spelen...

    Het vliegen is al compleet arcade in deze Battlefield, nog een stapje makkelijker zou autopilot betekenen... :+
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Is het normaal dat wanneer ik BF1 start en een game join (conquest) het 5-10 min duurt voordat ik in het spel zit?! Er is geen queue.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Vreemd. Nu werkt het wel. Misschien ligt het aan mijn internet.
    Wanneer ik operations speel ben ik 9 van de 10 keer gewoon attacker. Ik kan mij niet inbeelden dat veel mensen met plezier verdedigen. :D
     
  9. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik vind verdedigen bij operations juist veel makkelijker.
    Dat "laden" voor een game duurt bij mij ook altijd heel lang. Heb me er al bij neergelegd net als de quit button. Dat dit gewoon kut is :+
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Voor mijn gevoel word ik ook hoofdzakelijk als aanvaller ingedeeld, maar heb daar totaal geen problemen mee want speel ook niet graag de verdedigende partij.

    Als aanvaller een 'objective' verdedigen vind ik dan wel weer heel tof... :p

    Jezelf bijvoorbeeld verstoppen op zolder van een van die schuurtjes om een punt te verdedigen vind ik bijna altijd geniale scenario's opleveren.
    Helaas worden die bouwwerkjes wel vaak binnen no-time aan flarden geschoten. Maar zo lang ze intact zijn, de zon er fijn doorheen schijnt, levert het prachtige beelden op wanneer je het vuur opent op de soldaten onder je! :D (die meestal geen idee hebben waar de kogels vandaan komen)
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Volgens mij heb je nog nooit COD gespeeld. En nee, dat doorwisselen zou fcking irritant zijn.
     
    Korkss en Jorrie vinden dit leuk.
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Heb nu al een paar keer gehad, dat als ik een game join. Mn scherm zwart is, maar wel de objectives (A, B etc) zie..
    Meer mensen last van?
     
  13. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Jep. Heb het alleen op Monte Grappa
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Tweede (korte) game sessie was toch wel erg tof. Stuk betere indruk dan mijn eerste indruk. De map (met wat meer gebouwen) beviel mij ook stukke beter dan die open map met molens.

    Koptelefoon op en Full HD beamer, indrukwekkend hoor :)
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  15. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Ja heb ik ook al een paar keer gehad.
     
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Iemand al de nieuwe "Line of Sight" gamemodus geprobeerd?

    lijkt mij zeer leuk!
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Scouts met dubbele schade? Oftewel een snipe fest. Lijkt me 3x niks.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die was er vorige week al. En ja is idd kut. Sowieso is "hardcore" kut puur door de snipers.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Lijkt mij ook kut ja, ik vind snipers nu al geen zak aan :+
     
  20. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Beter gooien ze er een keer een 6 vs 6 airplanes only mode in ofzo :cool:
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina