Wat is de beste game mode om snel XP te verdienen en zo je rank omhoog te halen? Ik ben alleen scout en wil de Martini Henry. IK word er steeds door gekilled, schijt ding.
Dat. Gewoon lekker voor de objectives spelen, spotflares gebruiken en kills maken! Gaat dan sneller dan je denkt En dat wapen (martini) is inderdaad heel baas.
Maar over het algemeen duurt dat ook langer. Dus tijd/punten verhouding is conquest efficienter denk ik
Maakt niet uit. Je score per minute is hoger met Operations attacker. Zeker als je wint. Ook als de potjes kort zijn.
Ziet er cool uit.. kan niet wachten! Hoop dat er meer "gratis" maps komen. Ik heb premium, maar toch voelt zo'n gratis map voor mij als een bedankje aan de community
Dat gevoel krijg ik meer bij Titanfall. Bij Battlefield krijg juist het gevoel dat ze je leeg willen trekken.
Dice heeft nu idd bevestigd dat naast de nieuwe map de 13de ook een patch uit komt.Zou dus best kunnen kloppen dat deze lijst juist is
Lees veel mensen die al uitgekeken raken door de eenvoud , weinig maps en voertuigen, en het gematigde progressie systeem. Een hoop mensen alweer terug naar battlefield 4. Ik vermaak me nog prima