Spoiler Veel dekking zoeken tussen die tentjes. Je zet dan wel de boel op stelten en triggered veel enemies daar, maar je bent wat meer uit het zicht van de tanks. Als je alle 3 de bosses met een melee attack omlegt krijg je een achievement trouwens. Just sayin'
Volgens mij is 'stealth' DE aanpak voor dat gedeelte van de laatste missie... Mijn aanpak was eerst vanaf die watertoren zoveel mogelijk vijanden 'spotten' en dan via een grote omweg richting je doelen gaan. Hierdoor geen last van tanks en 'juggernauts' gehad. Het is wel een vrij langdradige aanpak, maar als ze je eenmaal doorhebben kan het snel chaotisch worden.
Mijn eigen team viel amper aan waardoor we niet verder kwamen dan de 2e sector bij Fao Fortress. Ik zat in een trench fighter en ben niet echt makkelijk uit de lucht te halen. Ze probeerde me steeds te killen met AA maar dat lukte ze niet. Een ventje heb ik 21 keer gekilled. Had wel medelijden
Wauw nice Raafie! wat zijn je overall stats? ben wel benieuwd of ik me kan meten met iemand zoals jij. Mijn score per minuut is 1145 en Kills per minuut 1.51. Heb een k/d van 1.65.
Mag hopen dat de vliegtuig en tank kills uit die lijst niet kloppen Edit//hierbij mijn stats.Lang niet zo impressive als die van @Raafie maar ben er zelf wel tevreden mee https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/psn/TimNED
Gisteren ook 3 potjes gespeeld. Ben helemaal geen fan van Conquest, maar verdikkie. Dit is wel een heel vette gametype. Vind de SMLE wel verreweg het fijnste spelen qua aim!