Vind het op de PC nu ook behoorlijk storend worden, ook al zat ik gisteren dan altijd in het 'winnende' team.
Maar binnen 20 minuten een volledige Operations winnend afsluiten is voor niemand leuk meer. Blitzkrieg 3.0...
Kwam zojuist zelfs teams tegen waar amper nog iemand lager dan rank 90 was terwijl bij de tegenstander niemand boven de rank 50 uitkwam, het gros was zelfs <20.
Wanneer er dan ook nog clans opduiken is de balans al helemaal zoek.
Nu kun je wel zeggen dat rank niet alles zegt, maar mensen die al minimaal 250uur bezig zijn met een game tegen iemand die net 25 uur op de teller heeft is gewoon een oneerlijke strijd vanwege map- en strategiekennis.
Beter verzinnen ze hier eens iets op dan het alsmaar in de balans van de wapens/voertuigen onderling te zoeken...
Verkeerde keuzes qua classes is hier ook een direct gevolg van vind ik, wat wil je nog doen als alles zo snel gaat... Niet gek dat mensen dan maar vanuit de thuisbasis gaan snipen, want telkens binnen 10 seconden neergeschoten worden verveelt behoorlijk snel.
De hoeveelheid mensen die quiten ligt nu ook gigantisch hoog. Of maar snel even van team switchen als het even niet lekker loopt, nog erger!
Zelf nu rank 81, bijna 200uur gespeeld volgens Origin, maar mijn verbazing word met de dag groter als ik zie hoeveel mensen al rank 90+ of zelfs 100 zijn.
(en dan vind ik van mijzelf dat ik al best veel game, lol)
Precies dat dus, alsof de game het keer op keer met opzet zo verdeeld. Kunt mij namelijk niet wijs maken dat met 64 spelers die willekeurig joinen altijd de hoogste rangen 'toevallig' bijeenkomen.
Klik om te vergroten...