1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat een simpel volk loopt te sniperen tijdens operations. 4-5 man op het dak bij Ballroom blitz. Schiet lekker op dan.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vandaag tijdens Conquest Empires Edge dan: 11 snipers van mijn eigen team en 15 (!) snipers in het enemy team. Zie je al 6 teammates op die berg achter C zitten.. om gek van te worden.
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Operations op Kaiserschlacht verloren als attacker. Laatste flag A net niet kunnen behouden. Best pijnlijk na 1-1.5 uur. :'-(:'-(:'-(:'-(:'-(
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Heb nu battlefield 1 voor de xbox one. Alleen als ik multiplayer wil spelen zie ik " Missing Multiplayer Privileges" staan.
    Wat kan dit zijn? Moet ik het nog unlocken of wie wat waar.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb je Xbox live?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Had ik gister ook. Xbox restart was een fix voor mij.
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ze moeten echt wat doen aan de teamverdeling bij Operations. Net een potje gespeeld met redelijk wat lagere ranks in mijn team (zegt natuurlijk niet veel maar goed) tegen een team met een gemiddelde rank van 65. Dus je wordt zo overlopen. En dan zie je dat sommige mensen met een compleet foute class spelen (geen medic, geen anti-tank grenades, limpet charges, ...).
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :p

    [​IMG]
     
    Raafie vindt dit leuk.
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Vind het op de PC nu ook behoorlijk storend worden, ook al zat ik gisteren dan altijd in het 'winnende' team.
    Maar binnen 20 minuten een volledige Operations winnend afsluiten is voor niemand leuk meer. Blitzkrieg 3.0...
    Kwam zojuist zelfs teams tegen waar amper nog iemand lager dan rank 90 was terwijl bij de tegenstander niemand boven de rank 50 uitkwam, het gros was zelfs <20.
    Wanneer er dan ook nog clans opduiken is de balans al helemaal zoek.

    Nu kun je wel zeggen dat rank niet alles zegt, maar mensen die al minimaal 250uur bezig zijn met een game tegen iemand die net 25 uur op de teller heeft is gewoon een oneerlijke strijd vanwege map- en strategiekennis. =( Beter verzinnen ze hier eens iets op dan het alsmaar in de balans van de wapens/voertuigen onderling te zoeken...

    Verkeerde keuzes qua classes is hier ook een direct gevolg van vind ik, wat wil je nog doen als alles zo snel gaat... Niet gek dat mensen dan maar vanuit de thuisbasis gaan snipen, want telkens binnen 10 seconden neergeschoten worden verveelt behoorlijk snel.
    De hoeveelheid mensen die quiten ligt nu ook gigantisch hoog. Of maar snel even van team switchen als het even niet lekker loopt, nog erger!

    Zelf nu rank 81, bijna 200uur gespeeld volgens Origin, maar mijn verbazing word met de dag groter als ik zie hoeveel mensen al rank 90+ of zelfs 100 zijn. :eek:
    (en dan vind ik van mijzelf dat ik al best veel game, lol)

    Precies dat dus, alsof de game het keer op keer met opzet zo verdeeld. Kunt mij namelijk niet wijs maken dat met 64 spelers die willekeurig joinen altijd de hoogste rangen 'toevallig' bijeenkomen.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2017
  12. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Probleem is opgelost. De cache geleegd en toen werkte het.

    Ik ben rank 1 en knal ook gewoon tig gasten neer online mn eerste potjes. Dus rank zegt weinig.
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Het maken van kills zegt in Battlefield net zo goed weinig... ;)
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Weet iemand of de respawn tijden van tanks etc. zijn aangepast? Heb er net nog nooit zoveel gezien. :eek:

    Ik zei ook ''zegt natuurlijk niet veel maar toch''. Je hebt talloze spelers die eerder BF3/4/... hebben gespeeld maar dit blijft nieuw en even wennen. Dus als je de ins and outs niet kent van een map en wat er allemaal mogelijk is of wat er exact moet gebeuren dan schiet het ook niet op.
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Mwah vind het makkelijk om te zeggen dat er een verschil is tussen 25 en 250 uur. Je moet gewoon aanvallen bij Operations IPV de sniperklasse gebruiken. Als je het toch doet, gebruik dan dat geweer met 43 kogels in een magazijn (naam kwijt) en een flair. Eventueel rookgranaten maar weet niet of de scoutklasse die heeft.
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Met een bolt-action rifle kan je ook prima aanvallen.
     
  17. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Aanvallen met flair is altijd een goed idee.
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Als je weet wat je moet doen is dat inderdaad makkelijk gezegd...
    Echter voor de juiste ondersteuning moet je momenteel echt vragen en onnodig veel communiceren is mijn ervaring. En zelfs dan nog gaat het heel vaak mis waardoor je een kansloze pot speelt.

    Vind het niveauverschil tussen spelers momenteel namelijk echt gigantisch waardoor voor zowel de nieuwkomers als de ervaren spelers de lol er een beetje vanaf gaat omdat er bijna nooit meer sprake is van een gebalanceerd/uitdagend gevecht. Ik verlies liever een pot waar ik een uur lang keihard voor een punt heb gestreden dan dat ik drie maps winnend afwerk binnen een half uur.

    Wanneer je bij Operations al gelijk 25% van je teamgenoten als "scout" ziet starten kun je al er vanuit gaan dat je man te kort gaan komen om bepaalde objecten over te nemen en te behouden.
    Tuurlijk kun je prima aanvallen als 'scout', maar dat zie ik dus veel te weinig gebeuren. Ze gaan allemaal gelijk prone achter het eerste beste obstakel en lijken daar dan de rest van de game te blijven liggen. :F: (flares zijn overigens ook prima om schuilplaatsen mee uit te roken :D)

    Er moeten of meer aparte servers komen voor de verschillende niveau's, of teams moeten door het systeem anders ingedeeld worden voordat een game van start kan gaan. En weg met die 'switch' button! Tenminste dat is momenteel mijn conclusie...
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
     
    Raafie en Barbabravo vinden dit leuk.
  20. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Balancen op skill is ook niet alles. Die game verwacht dat je in je eentje een heel team kan carrien volgens mij.
     

Deel Deze Pagina