1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat betere beelden van de andere expansions.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Barbabravo, Don Juan, Raafie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat een buggy spel dit, normaal maakt het mij niet uit maar er kloppen veel dingen gewoon niet.

    Ik probeer te spawnen op een locatie/persoon die net verdwijnt, moet ik 30 seconden wachten voordat ik weer iets kan doen, selecteer ik iemand anders, gebeurt exact hetzelfde en nu kan ik niet meer deployen.
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Franse vlag.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2017
    iNdie^ vindt dit leuk.
  5. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ligt het aan mij of is de populatie binnen deze game ontzettend snel achteruit aan het gaan. Had deze ochtend vrij, denk even lekker paar uurtjes knallen, maar helaas amper gevulde servers te vinden op de PC. :eek: Enkele servers die bespeeld worden zitten constant vol en leveren wachttijden op tot 15 minuten...
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt. Peak van 44.000 op PC in de laatste 24 uur. Nu 18.000 online.
    Stuk minder dan console dat wel. Maar niet slecht ofzo. DLC duurt gewoon te lang eigenlijk.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.893
    Leuk Bevonden:
    3.277
    Pc he op console nergens last van:+
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    PC
    Current: 17,914
    Peak 24h: 44,277

    XBOXONE
    Current: 16,823
    Peak 24h: 91,812

    PS4
    Current: 42,406
    Peak 24h: 117,073

    http://bf1stats.com/
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Het is idd wel achteruit gegaan, maar ik kan op PC op de minder drukke momenten nog altijd minstens 6 bijna-volle servers gefilterd op 'Europe' en '1-5 plekken' vrij vinden. Tot op heden nog geen last gehad dat ik geen server kon vinden.
    Ligt mede aan de DLC die te lang op zich laat wachten denk ik, en op console is er sowieso minder keuze in shooters. Merk dat ik zelf weer meer Counterstrike ben aan het spelen en zie vrienden weer Arma 3 spelen etc. Rainbowsix Siege is nu ook opeens populair onder de PC twitch streamers omdat ze BF1 beetje moe zijn. De game is een stuk kaler dan BF4 bijv, mensen willen meer content zien.
    Ben blij dat ik premium voor een mooie prijs heb kunnen kopen, erg benieuwd naar de nieuwe DLC volgende week.
     
  11. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Telkens als ik de game weer oppak, vind ik hem heerlijk. Maar na 3 potjes heb ik het wel weer gezien.
    Kan voor mijzelf niet aanwijzen wat de oorzaak is. Misschien wel omdat ik FPS moe ben ofzo..
     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Het is bijna zover mensen!:)

    Heeft iemand enig idee vanaf hoe laat de DLC te spelen is? Vanavond 0.00 uur of morgen pas ergens in de middag?
     
  13. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Moet je een premium pass hebben om de DLC te kopen? Of kan je ook zonder die pass het vandaag/morgen aanschaffen en direct spelen?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee je hoeft niet de season pass te hebben om de dlc te komen, maar ook nee voor de vraag of je nu al kan spelen. Season pass krijgt 1-2 weken eerder toegang.
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Weet niet of ik de dlc los zou kopen, zou dan eerder wachten tot de premiumpass in sale komt. Ik heb hem in december voor 30 kunnen kopen in een sale.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  16. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Hoe duur zou die losse DLC zijn dan? Want €45 voor een game wat ik sporadisch nog speel gaat wat ver.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    20 dacht ik, maar dit valt allemaal in de store gewoon te zien. Daar zou je ook zien dat season pass Holders de dlc eerder kunnen spelen.
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zou niet durven zeggen wat deze gaat kosten maar normaal is losse DLC van dit soort games rond de €15-20 toch? Stel dat deze dlc niks is heb je dat geld weggegooid en misschien komt er dan opeens een keer geweldige dlc (hopelijk) en die zou jij dan weer los moeten kopen voor dat bedrag.

    Maar dit is natuurlijk ook het punt eh, ze willen het liefste dat je premium koopt natuurlijk maar het blijft een gok, echter gok is groter als je de dlc los koopt denk ik.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    15 euro.
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.814
    Leuk Bevonden:
    837
    Iemand een idee hoelaat They Shall Not Pass beschikbaar is?
     

Deel Deze Pagina