Het 'probleem' is gewoon dat je voor verdedigen nauwelijks punten krijgt. En hoe je het nu wendt of keert, daar spelen we toch voor? Ik verdedig wel (in de zin van ik zie dat een vlag gecapt wordt en ik ga erop af), maar dan als volgt: als ik met een squadmate(s) op een vlag afren die gepakt wordt wachten we even totdat hij neutraal is en gaan dan de capture zone binnen om de enemies te killen en de vlag terug te cappen. Zodoende krijg je toch nog gewoon de capture en de nodige punten. Terwijl als je de enemies killt als de vlag nog net in jouw bezit is je hier alleen punten krijgt voor de kill. Het is gewoon dom geregeld imo dat je dan geen punten krijgt, zo nodigt het ook uit om te blijven aanvallen.
Uitbuiten? Is gewoon een mechanic in de game waardoor je momentum behoudt. Niks verkeerds of cheesy aan hoor. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Gaat hier idd precies zo en dat is idd jammer. In BF4 echt zo veel potjes gehad waar je heel het potje maar bij 2 vlaggen bent om te cappen/verdedigen en dan kon je ook gewoon boven aan staan. Als het het goed is gaan ze binnenkort wel het aantal punten voor een cap naar beneden aanpassen dus hopelijk dat dit wat helpt
Punten kijk ik eigenlijk helemaal niet naar, is mooi meegenomen wanneer je goed scoort maar daar speel ik niet voor, ik speel om de pot te winnen de rest is bijzaak. Vlaggen verdedigen doe ik juist ook heel vaak en meestal met meer plezier dan een vlag veroveren. Verdedigen geeft mij ook meer voldoening, zeker als je in eentje een vlag weet te verdedigen. Goed verschuilen en hopen dat er niet teveel man tegelijk op je af komen, heerlijk gevoel die 'spanning'. (alleen vervelend dat je kunt schreeuwen wat je wilt, maar de meeste mensen blijven van object naar object rennen terwijl allang duidelijk is dat die strategie totaal niet gaat werken) Daarom ook zo blij nu met Operations, dat voelt voor mij zoveel logischer aan qua oorlogsvoering dan Conquest... Conquest is vaak één grote "circle pit" terwijl Operations meer een "wall of death" is zeg maar.
Kom niet eens op level 1, heb al uren gespeeld. Zou graag willen weten wat een goeie gun is, vind het nu maar een klotespel.
Begin gewoon als medic zodat je jezelf kan healen. En kwa wapens tja ligt een beetje aanjezelf wat je lekker vind spelen. Bij de medic vind ik de Mon Dragon Storm bijv lekker spelen maar de Autoloading 8.25 Extended ook. De M1907 SL Sweeper is ook niks mis mee. Maargoed mischien vind jij ze allemaal wel kut spelen
Bedankt man, gaat gelijk al stukken beter. Die Sweeper is de enige die ik kan kiezen voorlopig, maar knalt lekker, soort AK lijkt t wel. De 2 andere guns moet ik level 1 en 2 voor zijn, hoe gaat dit het snelste? En hoe krijg je eigenlijk die punten om wapens te kunnen kopen? Het is natuurlijk ook geen standaard shooter waar je Quake stijl kan rondrennen en iederen af knalt. Meer een camp spel, maar de graphics enz maken een hoop goed.
Daarstraks War Pigeons gespeeld. De map was Ballroom Blitz en mijn team had de duif (de derde trouwens). We stonden aan de buitenkant (richting de D vlag - tijdens conquest) van de map dus ik loop even verder en kijk of de poort aan die zijde gesloten is zodat daar geen enemies door komen. Ik zie dat die open staat, loop naar binnen en besluit die poort te sluiten. Ik draai mij om en zie dat iedereen mij gevolgd is en ik net 1 teammate heb gedood en degene die de duif had raakte net nog binnen. Anders had ik hem ook gedood. Kwam het laatst al tegen in een clipje, grappig om nu zelf mee te maken.
Je classes lvlen doe je door met bv Medic mensen te healen en te reviven, met support door mensen ammo te geven enz. Die punten om wapens te kopen krijg je gewoon door de game te spelen.
Ik bedoelde meer wanneer bijvoorbeeld Friendly vlag A wordt veroverd door de enemies, terwijl verderop, ons team vlag C aan het veroveren is. Waarop vervolgens teammates liever spawnen op vlag C om nog wat puntjes te pakken in plaats van vlag A ''verdedigen''. En zo gaat dit dan constant door. Vrienden en ik proberen vaak dan juist wel die vlag te verdedigen en zo kan je met 4 of 5 man toch nog een groot verschil maken in het score verloop, zonder een taktisch plan verdeeld over 32 personen. Gewoon initiatief nemen en hopen dat sommige squads er ook zo over denken. We staan regelmatig in de highlights als most flag defender, dus kijk er van op dat jij dit in praktijk nog nooit hebt ervaren.
Door die challenge gebruik ik nu de m1918 telescopic. Heerlijk dit wapen met scope. Dat heb ik echt gemist. Veel makkelijker om mensen van afstand (no shit) neer te schieten maar ook van relatief dichtbij omdat ik ze beter kan tracken/volgen/op hun upperbody schieten. Waar kan ik het beste trouwens mortar kills halen, mode + map? Operations?
Hele game achter (op Soissons) en dan tegen het einde alle vlaggen kunnen innemen en van 920-950 richting 990-98x en dan er voorbij en winnen met 1000-993. Heerlijk. Ik word trouwens, nog altijd, gek van: paarden, lopen op 5 meter van je en je bent dood teveel tanks (waar niemand wat aan doet) of die artillery jongens die achter hun linies gaan hiden teveel vliegtuigen foute indeling van vlaggen op bepaalde maps, je ziet dat bepaalde teams de overhand hebben enemies op 5 meter van je die dan maar op de bayonet knop rammen waardoor je niets meer kunt doen
Net geprobeerd om die mortar kills te halen met Frontlines en strand ik op 8/10 en is de ronde, no shit, natuurlijk na 20 min al gedaan ipv 50 minuten.
Spring patch is te downloaden op de PS4 patch notes: https://www.battlefield.com/news/update-notes/spring-update