jammer dat het spotten nog niet optimaal werkt na de patch. en de server browser is ook van slag, 3servers zag ik gisteren maar terwijl ik in mijn instellingen toch veel heb aangevinkt.
Net gedownload. Dat je op maps kunt voten is wel leuk, hopelijk kan ik nu al die klote sand maps skippen.
Heb nu enkele rondjes TDM gespeeld, dit voelt zo goed aan. Heel de flow is veranderd, voelt meer hardcore-mode aan omdat je echt moet oppassen en niet zomaar domweg kunt rushen.
Is de destructie ook anders? Zie veel meer kapotte gebouwen. Ook de bunkers op Monte Grappa (war pigeons). Heel de voorkant weg met het dak nog aanwezig. Was normaal niet denk ik.
Soms had ik wel eens dat een plaatje wat langer duurde met laden, maar je kon wel altijd snel overal naartoe navigeren. Nu loopt het menu soms zelfs helemaal vast en duurt het laden van al die plaatjes echt bizar lang.
Ik heb dat probleem niet. Na de vorige update was eindelijk alles verholpen. Daarvoor ging alles pas traag. Ik duwde tijdens het spelen per ongeluk op start en het duurde meer dan 10 seconden voordat ik terug kon spelen. Nu gaat alles smoothhhhhhh.
Dus jullie hebben nog niet meegemaakt, net zoals in m'n filmpje, dat je je halve magazijn leegschiet en er gebeurd niks? Heb dit in aardig wat potjes al meegemaakt.
Check bijvoorbeeld de BF1 reddit maar eens. Veel meer van dit soort gevallen en het heeft blijkbaar iets met een aanpassing in de netcode te maken die deze week bij de patch zat. Dice geeft zelf ook al aan dat ze volgende week met een fix komen
Ik had deze week nog een filmpje gezien van iemand. In slow motion zag je duidelijk dat zijn kogels er naast gingen, kan soms close zijn. Maar ik merk het soms ook wel hoor, al ligt het soms ook wel aan mij(/ons).