These are exciting times for Battlefield™ 1 players. As we march towards a Revolution for Battlefield 1, here’s a hint of what we have in store for you. Read on and be prepared. Revolution is coming. Access New Maps with Premium Trials Premium Trials is a way for players who don’t own a Battlefield 1 Premium Pass to play on maps they normally wouldn’t have access to. Unlike Premium Friends, Premium Trials doesn’t require you to join a squad with a Battlefield 1 Premium Pass owner – you’ll simply have access to Premium maps by logging into the game*. The first run of Premium Trials will start with this month’s launch of Prise de Tahure, the urban- and trench-based night map for Battlefield 1. If you do not own a Battlefield 1 Premium Pass, you can use Premium Trials during this period to play Prise de Tahure – along with Nivelle Nights and the 4 other maps from Battlefield 1 They Shall Not Pass. Before Gamescom, there will be another Premium Trials event after this first one. In September, another Premium Trials event will be held, meaning all players will have the opportunity to play on previously released expansion pack maps. Also note that the current Premium Friends period is still active and will last until Gamescom Battlefield 1 In the Name of the Tsar Six new maps, the Russian Army, new weapons, vehicles, and more. Ready for the most extensive Battlefield expansion pack so far? Battlefield 1 In the Name of the Tsar arrives in September, but you’ll get an early taste in August with the release of the snow-covered map Lupkow Pass. Battlefield 1 Turning Tides The third expansion pack for Battlefield 1 is just over the horizon. Releasing in December 2017, Battlefield 1 Turning Tides features the epic clashes of the Zeebrugge Raid, the Gallipoli Offensive, and more. Apart from the frantic naval battles, you’ll also fight on land and in the air on all-new maps with new weapons. There’s much more intel on Battlefield 1 Turning Tides, but we’ll keep it classified for a bit longer. We do however think you’ll appreciate the naval touch on the expansion’s look and feel. Stay tuned.
Zo ook weer 110. Laatste 2 weken weer een beetje aan het spelen sinds april. En ging wel snel van 100 naar 110. Nu wachten tot de volgende cap. ---
Martini Henry is easy te handelen met zijn auto-aim. Met deze wapen rush ik hetzelfde als ik dat zou doen met een SMG.
Dit heb ik nog niet eerder opgemerkt. Is het een instelling? En werkt het alleen op een bepaalde (korte) afstand?
Elke shooter heeft dat op console. Staat altijd als default aan. Een game heeft sterkere aim assist dan andere. Aim assist is het sterkst dichtbij ja en wordt langzaam minder hoe verder je bent.
Vind de nieuwe nightmap Prise de Tahure wel vet, zoals al gezegd was is dit gewoon een Amiens 2.0 in het donker. Maar daar waar ik bij Nivelle Nights het niet echt nodig vond om de brightness omhoog te schroeven heb ik dat hier wel. Hier liggen veel brokstukken en door die gebouwen heb je veel donkere hoekjes waardoor het lastig is enemies/campers te spotten. Wellicht vanavond in het donker de brightness weer eens terug zetten.
Het is bijna 3 maanden geleden dat ik BF1 gespeeld heb. Zijn er nu 2 night maps bij gekomen of 1 ? Heb ze nog niet gespeeld iig
Ik vind hem lekker hoor. Kleinste conquest map tot nu toe volgens mij. Ik hou wel van close quarters. Je ziet wel veel shotgun/automatipro's in deze map maar dat doe ik zelf ook
Ik heb denk ik 90 procent van de tijd als support gespeeld omdat ik dan genoeg ammo heb. Nu eindelijk wat medic enkel heb ik snel een ammo probleem en dat is niet zo leuk.
Speel eens met de Mondragon Storm als medic. Heeft een magazijn voor 10 kogels en 80 kogels totaal. Tel daarbij op dat 3 kogels een kill is, en je moet al een beste killstreak neerzetten wil je uiteindelijk zonder ammo komen te zitten.