Voor mij kan nog steeds geen shooter tippen aan BF1 qua beleving, dan ook nog lang niet klaar met die game. WWII heeft mijn voorkeur als opvolger, maar eigenlijk ben ik dus nog helemaal niet toe aan 'alweer' een nieuwe Battlefield...
Van mij hoeft er ook nog geen nieuwe BF te komen, maar het duurt dan ook nog een halfjaar. Vind BF1 nog steeds fantastisch en qua beleving, net als @Zumpelvelder zei, is het indd geweldig. Hopelijk wordt de nieuwe BF een Bad Company-game, die vond ik destijds helemaal geweldig. En dan daarna, in 2020/2021 ofzo, de Tweede Wereldoorlog.
Volgens mij ben jij de enige die er zo over denkt Op zich zijn ze helemaal niet zo slecht maar Conquest Assault werkt gewoon niet goed op deze maps
Conquest assault werkt indd niet zo goed maar ik vind de maps verder ook geweldig. Vooral Somme River.
Zolang er een little bird en een RPG in de volgende BF zit dan ben ik per direct verkocht. Als ze een little bird en een RPG in BF1 patchen dan ga ik ook die weer spelen. Echt zo jammer dat de twee tofste gameplay elementen eruit zijn gehaald om een historische setting te creëren.
Hehe. Speel alleen conquest en speelt voor mij lekker weg. Paar keer dat mijn team keihard gedomineerd werd, maar ook andersom! Dan zie je wel dat een logisch nadenkend team wel handig is die dan een keer naar achter rusht en een vlag overneemt en dat een aantal van je team daar ook spawnt.
Vraagje, ik ben op zoek naar premium pass voor BF 1 en zag een aanbieding voorbij komen in de US store waar deze voor 25 Dollar te krijgen is. https://store.playstation.com/en-us/product/UP0006-CUSA02429_00-PREMIUM000000000 Mijn vraag is of deze dan gewoon te gebruiken is bij mijn NL PSN account? Alvast dank voor jullie reactie!
Vorige week heeft een vriend van mij hem nog gekocht op de NL PSN voor 15 euro geloof ik. EDIT: Is zo te zien alweer veranderd.
Iemand op Tweakers zei het ook al met deze link erbij https://venturebeat.com/2018/03/01/...-call-of-duty-back-to-world-war-ii-this-year/ Hoop het niet, heb liever modern warfare. Battlefield V als benaming voor WW2 uitvoering is wel echt een faal na Battlefield 1. Ze hadden het ook geen Battlefield 1 moeten noemen..
Lijkt me heel raar om Battlefield V een WW2 setting te geven.. Had het dan Battlefield II genoemd, maar ja.
Tsja, dat kun je dan weer niet maken omdat BF2 (2005) er ook nog is. Zou beter zijn Battlefield: WW1 en Battlefield: WW2 ipv Battlefield 1 en dan in problemen komen met je eigen reeks.
Ene kant vind ik het erg gaaf dat WW2 eraan komt, maar ik had liever een 'moderne' setting tussendoor gehad in de vorm van Bad Company 3 of iets richting Vietnam oorlog.