Je kon het altijd heel goed merken aan de framedrops als de Skyscraper op Siege of Shanghai neer ging. Dit soort dingen zijn nooit verholpen op de PS4
Ja ik vind het juist leuk dat de snipers en luchtvoertuigen ineens niet of minder effectief zijn. Je ziet dan potjes ineens echt veranderen. Voor mij persoonlijk vond ik dat dus echt gaaf!
Die zandstorm vond ik ook juist één van de minste levelutions. De game veranderde totaal, maar in negatieve zin in mijn ogen net als het water op Floodzone. Een deel van de problemen met levelution waren verholpen, maar de framedrops op Lancang Dam, Siege en Hainan etc. zijn altijd blijven bestaan. Volgens mij zijn ze er bij sommige DLC maps ook mee gestopt?
Battlepacks en wapen unlocks, dat is niet zo boeiend. Maar ze willen dus blijkbaar wel weer losse mappacks gaan verkopen? Dat is wel jammer met het hele 'split the playerbase' verhaal.
Ik hou sowieso niet echt van smalle lineaire maps, want dat speelt eigenlijk altijd een beetje hetzelfde, terwijl je op de grotere maps veel meer vrijheid hebt en ook veel meer variatie ziet in de potjes. Nog een nadeel van die map was dat ik als sniper gewoon weinig goede spots had, omdat je dan afhankelijk bent van een chopper om je op een afgelegen dak te zetten. Ik wil sowieso niet op dat middelste gebouw staan want dan ben je een sitting duck, maar vanaf de zijkanten heb je eigenlijk vrij weinig. Soms heb je even een goede run vanuit het gebouw achter die parkeergarage wanneer het team van de tegenstander wel steeds op die centrale flat spawned, maar verder is het een beetje behelpen. Het is ook een map met teveel om hoekjes rennen en dus allemaal te 'krap'. Ik wil OPEN levels.