1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ach, iedereen vergelijkt Feyenoord ook nog steeds met Ajax terwijl die al in 20 jaar geen titel gewonnen hebben. Persoonlijk vind ik het wel leuk om CoD te bashen. De laatste die ik gespeeld heb was MW2 of BO1 en die waren wel oké, het is alleen sindsdien zo snel downhill gegaan terwijl de sales vreemd genoeg alleen maar toenemen. Ik blijf me afvragen hoe en wie die meuk nog koopt? Activision is ook totaal oblivious voor kritiek op de kwaliteit van hun games, altijd maar weer met hun vingertje wijzen naar de sales cijfers.

Tuurlijk zit deathmatch erin, maar roep je dit nou omdat je nog nooit een BF game gespeeld hebt? Deathmatch is misschien wel de minst leuke game mode van BF (terwijl ik het ook wel regelmatig heb gespeeld hoor, lekker noobies ownen en wapens uitproberen). Battlefield kopen voor deathmatch is zo'n beetje hetzelfde als CoD kopen voor de geweldig diepgaande storyline.

AntraXxX, Raafie, Servantes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oeh even lekker een feyenoord burn ertegenaan :+ I like

3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat verwacht ik ook niet. Hoop alleen op mooie setpieces.

Alhoewel het dynamische weer daar ook al heel erg bij helpt.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Kids van 12-15 en die groep is groot.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Misschien onderschat ik dat nog wel eens een beetje. Ik klikte vanmiddag ook op 'trending' bij YouTube in de veronderstelling dat alle E3 filmpjes bovenaan zouden staan. Er staan welgeteld 0 filmpjes van de E3 tussen, enkel vloggers (wie kijkt daarna zou je zeggen) en af en toe een idols filmpje.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    YT wordt momenteel gedomineerd door EnzoKnol, StukTV, Smoare, Prankers, AWR en Snap King kil

7. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Maar ook genoeg 30+ers die maar af en toe gamen en zich weinig tot niet verdiepen in games, en dus puur op reclames en andere marketing afgaan. Het ergste van alles vind ik nog dat de meeste kopers ook nog serieus menen dat ze DE beste game gekocht hebben, maar simpelweg niet beter weten omdat ze nooit iets anders spelen. Voor de industrie is het wel makkelijk cachen met dat soort mensen.:p

Qua maps hoop ik dat er een groot aantal specifiek (of goed geoptimaliseerd) zullen zijn voor de gamemode 'rush'. Vind die mode toch de meest realistische manier van oorlogsvoering opleveren.
    Conquest is vaak zo'n chaos, mensen die constant van object naar object 'racen'. |:-

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat stom zeg...

9. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    618
  10. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Heerlijk beelden! Sinds Battlefield 2 heb ik alleen de futuristische versie overgeslagen dus je zou me een fanboy kunnen noemen. Ik was echter enigzins sceptisch na Hardline en de beta van Battlefront. Dit ziet er echter goed uit. Eindelijk weer een historische setting.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    KreyGasm

Rampage vindt dit leuk.
  12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    O, ja die Fransen moeten hun dlc weer hebben hoor... Baguettlefield!

McSparkle, Flavourlicious en Alexknl vinden dit leuk.
  13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ziet er echt dik uit, mede ook door de geweldige setting.

Hoop alleen wel dat we ook op de huidige consoles 64 player conquest met hele goede graphics en framerate krijgen, maar ik denk dat DICE nu wel weet waar ze mee bezig zijn! :)

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat heerlijke gezeik over COD vs BF blijft mooi, vooral sommige random comments op YT:
    :+

WorkingTitle vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

Levelcap's impressie

Zumpelvelder vindt dit leuk.
  16. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    618
    Alles, maar ook echt alles wat ik zie en hoor over deze game klinkt als muziek in de oren, geweldig! _O_
    (ok, de announcer stem dan niet, maar dit zou een tijdelijk stem zijn geweest dus ook dat zal wel goed komen voor de 'final-version')

17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ziet er gewoon vet uit. ..

18. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Vast een voorproefje op wat maps: klik

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    AMIENS
    Een allesverwoestende confrontatie in een majestueuze stad. Vecht op de straten en pleinen in de Franse stad Amiens tijdens het Duitse lenteoffensief. Een strijd in bouwvallige steegjes, bij een gerechtsgebouw, rond bruggen en spoorwegen waar de Britten en Duitsers wanhopig proberen om de diepten van de stad onder controle te brengen.

THE ST. QUENTIN SCAR
    Een enorme aanval op de gehavende strijdvelden van Noord-Frankrijk. Tijdens het gevecht van de Kaiser gooit het Duitse leger alles in de strijd om door de Britse linies te breken. Bereid je voor op cataclysmische aanvallen terwijl je oprukt door de loopgraven van de St. Quentin Scar. Breek als eerste soldaat door de versterkte linies en val het ongerepte dorp Travecy aan, dat nog niet is aangetast door de oorlog…

MONTE GRAPPA
    Doe mee aan een van de laatste gevechten tussen de bergtoppen van koningen in de Venetiaanse Alpen. Hoog boven de wolken vormt een wanhopige strijd om de controle over bergforten een uitdaging voor zelfs de meest geharde soldaten. Gebruik de enorme fortkanonnen om de oprukkende vijand te stoppen die de berg probeert te beklimmen. Hier in deze felle strijd is het Oostenrijks-Hongaarse Rijk in het voordeel, maar de Italiaanse soldaten stoppen pas als ze hebben heroverd wat hen toebehoort.

EMPIRE’S EDGE
    Langs de Adriatische kust vindt een felle strijd om land en leven plaats. Een ruige en versterkte kust vormt het strijdtoneel voor een rijk dat wordt belegerd. Wat ooit een mooi mediterraans dorp aan de kust was, is nu getransformeerd door een gemechaniseerde oorlog: golven en zware slagschepen beuken tegen de overblijfselen van de Grote Oorlog van Italië.

Bidle, AntraXxX, Zumpelvelder en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Rebel112

Rebel112 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Gvd. Kijk voor spel als battlefield. Koop ik met alle liefde de DLC's.

Deel Deze Pagina