1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoop dat ze eindelijk eens van Premium afstappen. Ook al is het altijd waard geweest heb ik liever gratis dlc en dan microtransacties voor skins etc, Puur voor de playerbase.
    Titanfall doet het nu ook. Alleen de DICE games blijven nog een beetje hangen met Premium

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Betalen voor maps werkt echt averechts (CoD doet het ook nog steeds?). De player base wordt gesplitst in premium/non-premium en mijn grootste hekelpunt was dat de maps staan los van de reguliere playlist, waardoor je geen leuke mix kunt spelen (hebben ze gewijzigd maar imo too little too late).

De enige reden waarom ik wel voor premium betalen wil zijn de extra wapens. Skins, knives, battlepacks, gamemodes etc. konden me allemaal gestolen worden.

Overigens kun je BF1 al wel pre-orderen, maar Premium nog niet.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

RemcoM vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Blijft er tof uitzien..

5. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    En dat voor een 'alpha'... :thumbs:

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Die screen blur als je hard geraakt wordt is wel behoorlijk aanwezig zo te zien.

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Game ziet er tof uit, maar ben ook tegen dat Premium gedoe, en zal daardoor waarschijnlijk gewoon een jaartje wachten, tot er een complete release is.

Titanfall 2 en Overwatch krijgen wel gewoon gratis DLC, dus waarschijnlijk zal ik dat dan dus eerst spelen.

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is ook gewoon een reden om geen BF te kopen, echt stap af van die Premium onzin. Dat die Gaykings een Premium membership hebben is al erg genoeg! :+

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb met BF4 Premium gekocht, maar van elke DLC zat er eigenlijk maar 1 blijvertje in.
    Je kon de standaard maps ook niet mixen met de DLC maps, wat echt gewoon kut was.
    Of je moest wisselen van server.
    Daardoor ging je toch vaak weer terug naar de standaard maps.

Deze keer koop ik ook geen premium meer.

Ypuh vindt dit leuk.
  10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Hopelijk kun je dit keer ook gewoon zoeken op servers zonder custom regels bullshit. Dat een of andere mod even bepaalt dat je bepaalde wapens, taktieken of voertuigen niet mag gebruiken, anders word je eruit gekicked, vind ik echt het toppunt van sneu.

11. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Heb zo ontzettend veel zin in deze game....zo lang gewacht op een ww1 of ww2 game!!! Het ziet er ook zo bizar mooi uit, kan bijna niet geloven dat mijn ps4 dit kan. Ben dan ook bang dat dit te mooi om waar te zijn is. Helemaal met de aankondiging van de ps4 neo en xbox scorpio. Straks zijn dit de beelden van een high end pc en ps4 neo en ziet het spel er straks veel minder mooi uit!

12. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Dat gaat ook zo zijn

13. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou kijk eens naar Ratchet & Clank of Uncharted 4. Gewoon op de PS4 maar bizar mooi.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    En BF4 ziet er ook prachtig uit.

Zou me om de looks niet teveel zorgen maken, dat zit wel goed.

De servers hopelijk deze keer ook.:+

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    10 slots dus nog voor support primary. 2 verschillende versies per gun is 8 guns totaal per class? Dat zou meer dan voldoende zijn :)

There's this quote from DICE: "For multiplayer, the French army had such an important role in the First World War we wanted to do special treatment, which required more time, so they will be playable, but after the launch of the game, in an extension that will be dedicated to this army. "

Shame =(

Edit: om terug te komen op het wel of niet hebben van DLC, ga er maar vanuit dat er veel DLC gaat komen. Er zijn al 6 wapens die je dus krijgt met een "speciale" versie van het spel.

edit2: Vraagje, wat kan ik het beste doen? EA acces regelen en dan de game kopen met korting of eerst het spel kopen en dan dit krijgen: Reserveer Battlefield™ 1 en ontvang tijdelijk een code voor één maand EA Access.* De code voor EA Access wordt over 7-10 dagen afgeleverd in je Xbox-berichtencentrum. Deze actie loopt slechts tijdelijk. Je moet je EA Access-code vóór 3 november 2016 verzilveren. Je kunt de code verzilveren op de console of op xbox.com/redeemcode.

Laatst bewerkt: 15 jun 2016
  16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    EA Access is gratis t/m 22 juni (de korting werkt natuurlijk niet) dus ik zou in ieder geval ff wachten. Ik neem straks gewoon een maandje EA Access voor €5, dan kan ik 6 uur ME spelen en krijg ik €6 korting of Battlefield 1 in de pre-order.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup zo doe ik het ook altijd. Met EA games die ik wil halen. In de maand dat die uitkomt haal ik EA access voor een maand en cancel die gelijk ook.
    En dan iets voor de release koop ik de game in de store met die 10% korting idd. Uiteindelijk ben je dus iets goedkoper uit en je kan al eerder spelen. Win win.

Alexknl vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    6 euro? hmm. Kon je EA acces nou via store cash halen in de US store of niet? Voor 6 euro NL korting kan ik namelijk nog veel beter 100 dollar aan kaarten kopen. Geeft meer korting.

Hoeveel eerder?

19. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    EA acces kon toch alleen per cc of tegenwoordig ook anders ?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Doe het altijd via paypal. Moet dan wel op de nederlandse store. Maar is voor alle locales. Dus switch daarna gewoon weer terug naar US als ik EA Access gekocht heb.

Deel Deze Pagina