Mits je het spel binnen de maand verkoopt (maximaal). Vervolgens keldert de waarde toch wel vrij gauw Daarnaast... wie verkoopt er nou zijn battlefield exemplaar..
Moet je wel weer moeite doen om hem te verkopen en met games als Battlefield gaat je dat sowieso niet lukken
Grootste digitale miskoop is voor mij toch wel The Order 1886.... Gekocht in de PS Store voor €60...na een dag had ik hem al uit. Daar zit je dan met je €60 game die geen replay value heeft. Maar een game als Battlefield verkoop je normaal gesproken niet snel...dus BF1 ga ik gewoon digitaal aanschaffen. Wil echt niet elke dag gaan lopen disc-swappen tot de volgende BF uit is.
ik betaal vaak enkel de verzendkosten voor games, soms een eurotje of €5. Koop games 2e hands als ze €25 a €30 kosten en als ik er klaar mee ben is die waarde vaak nog hetzelfde heeul goedkoop gamen.
collega van mij checkte zijn mail nu pas en zag dat hij iets had gekregen van BF , blijkt het een code te zijn voor de One mocht hij nou net zijn One hebben geruild voor een PS4 vanaaf gelijk spelen
ja dat klopt dat stond in die mail maar ik heb de code ingevoerd via xbox.nl en mijn zoon ff laten checken of er iets op de One aan het installen was en dat was zo
Ja, maar doet ie het ook ingame? Verwacht dat je dan een foutmelding krijgt omdat je account niet geflagged is.
Hij zat hem gewoon vrolijk te spelen hoor Is gewoon een downloadcode die je kreeg. Zag ook voorbij komen dat mensen hun code verkochten.
@Jorrie ja dat was mijn enige angst nog maar hij doet het gewoon. Heerlijk om weer in zo'n setting een shooter te spelen. Voetbal is afgelopen dus zo weer verder
Kijk zo wordt het pas leuk. Alleen dat rennen de hele tijd maakt het minder real. Als men in een echte war zo rent dan is het rap over denk ik. Maar ik zou voor deze mode kiezen.