Ultimate versie: 130,- Standard + Premium: 110,- Waarin zit het verschil van 20,-? Deze prijzen komen uit de origin store.
Ik hoop zo hard om 0:00 vannacht, maar zal wel niet. Eerder morgen 7 uur 's avonds ofso, en dan 2 dagen later pas speelbaar omdat de servers het niet krijgen bijgehouden Hoop in ieder geval dat ze vandaag nog met info komen.
Rush 24 players? Eindelijk Rush zonder chaos? Ok 32 was misschien iets beter geweest wat betreft teambalance, maar 64 is gewoon teveel IMO.
Hoe zit het trouwens met die Beta? Ik heb me ingeschreven als insider, maar niets gehoord verder. Kan ik morgen dan wel al de Beta downloaden?
Op die info zitten we allemaal te wachten.. Als het goed is zou hij morgen speelbaar moeten zijn voor Insiders.
Neem toch aan dat je als Insider vandaag of morgen een mail met een code krijgt en dat hij overmorgen gewoon voor iedereen in de desbetreffende Store staat Hoop wel dat we de code wat eerder krijgen dan dat de beta live gaat want met een beetje pech ben je met PSN 3 uurtjes bezig met downloaden
Er is geen preload helaas. Maar de beta is niet zo groot van wat ik zag. Rond de 6gb was die One versie.