1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

1. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Als je goed kijkt zie je dat ik 20, 40, 39 , 20 damage doe met 1 schot. Ik neem aan dat 100 damage betekent dat 'ie stuk gaat? Heb namelijk meerdere nu al ge-oneshot , of ik heb geluk :p

Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm dan moet ik het filmpje er even op nalopen om te zien waarom ik hem 2 keer moest raken. Voor zover ik kan herinneren was het geen bomber, maar misschien ook wel.

edit: check @Raafie [​IMG]

Laatst bewerkt: 1 sep 2016
    Raafie vindt dit leuk.
  3. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Dat repairen van vehicles vind ik dus echt heel nep. Zeker omdat niemand eruit hoeft enzo.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Aan de ene kant ja, aan de andere kant vind ik het wel goed zo. Het repairen gaat niet zo snel en als tank zijnde bijvoorbeeld moet je stilstaan en kun je ook niet schieten etc.
    Al blijft de Blowtorch wel het leukste natuurlijk. :)

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tanks weet ik niet, maar planes echt niet; je bent een sitting duck in principe, deze vliegtuigjes kunnen niet veel hebben, en vliegen niet zo snel dus een oplettende grondsoldaat knalt je er zo uit.

6. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Dat komt omdat je zn wing hit. Er staat ook wing Damage ;)

Krijg je aardig wat punten voor die trein slopen :+:thumbs:

Rampage, Bidle en Raafie vinden dit leuk.
  7. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Hoe kreeg je dat voor elkaar?

8. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    In tijden niet meegemaakt dat ik binnen zo'n korte tijd zo heerlijk in de game zit. Zo vet dit! :D

Enige nadeel, zal nu toch echt weer aan toetsenbord/muis setup moeten wennen want met controller is haast niet te doen als infanterie.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    AT mines

Korkss vindt dit leuk.
  10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Kom er net pas achter dat je bij de sniper nog de afstand kan instellen; 75m, 150m, 300m. Even proberen te achterhalen wat dan precies het verschil is,.... volgens mij enkel het verschil dat je het vizier niet veel hoger hoeft te houden boven het hoofd van je tegenstander toch?? Kortom is het niet gewoon makkelijker om het altijd op 150m te houden. Dit zodat je een sneller een indicatie/gevoel hebt met het schieten. Of mis ik iets,.....

[off-topic]
    Hoe maken sommigen van jullie die gif bestanden??
    [/off-topic]

11. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Het fijne aan een toetsenbord en muis is, is dat je niet verschillende acties onder 1 knop heb zitten. Al een aantal keer gehad dat ik iemand wil kniven maar omdat ik te snel druk doet tie een charges en vlieg je er zo voorbij.

Rampage en Korkss vinden dit leuk.
  12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dat is het. Is puur het instellen van jouw scope. Bij mij gaat t automatisch naar 75 meter weer. Erg irritant.

Bidle vindt dit leuk.
  13. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Wat een heerlijke game dit. Laatste keer dat ik zoveel tijd in een game heb gestoken in 3 dagen is lang geleden :+
    En die light tanks zijn super :thumbs:

Rampage, Korkss en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  14. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Vind juist voor elke actie een andere toets behoorlijk irritant, tevens zijn mijn vingers ook niet lenig genoeg waardoor ik soms wel eens een verkeerde knop te pakken heb.. Muis is superieur qua mikken en snel draaien, maar een controller is wat mij betreft wel fijner voor de overige functies.

Misschien komt het gevoel wel weer terug, stukje gewenning...
    Maar vind het nu al jammer dat het er naar uitziet dat ik mijn controller na zoveel jaren dan toch aan de kant moet gaan leggen om competitief mee te kunnen spelen. :'-( :p

15. Stefandaman

Stefandaman Maximaal Hard Gaan

Leuk Bevonden:
    10
    Kun je tegenwoordig ook met muis en toetsenbord op de Xbox one gamen?

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    "Boop" :lol:

En dit voelde als een soort Michael Jordan shit. Heerlijk

heuft en Raafie vinden dit leuk.
  17. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Spel besluit ineens om m'n rank omlaag te gooien 3 levels. Tevens klopt er geen hol meer van mn stats sinds ik net inlog op battlefield.com/career. Gelukkig is het een beta anders was ik al helemaal gaan trillen, de autist in mij kan zoiets niet aan.

Rampage en Maddmonkey vinden dit leuk.
  18. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Ik heb de hele avond mijn stats niet kunnen zien na een potje , elke keer bleef het "end of round" scherm maar laden.

Had juist een mooi potje met alleen maar in de tank zonder een keer dood te gaan :+

Raafie en Maddmonkey vinden dit leuk.
  19. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Heel vreemd is dat inderdaad. Wat ook gaar is, is dat andere mensen gewoon 3 minuten eerder al kunnen spawnen dan ik :p zodra dat end of game scherm weg is dan is het potje meestal al 3-4 minuten aan de gang.

Heb nu eindelijk die AT rocket kunnen kopen, gister deed die site het niet fatsoenlijk. Eerste schot wat ik er mee afvuur is meteen raak tegen een vliegtuig :+. Helaas kreeg ik de kill niet..

Barbabravo, Lijpe Mocro, heuft en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    waarom rijden tanks net weg als ik een anti tank granaat gooi:F:
    buiten het feit dat ik hier ook geen reet van bak (waarom kan je geen 'gefeliciteerd je bent binnen 3 seconden weer naar de filisteinen geschoten' medaille krijgen) is het wel een gaaf spel.
    maar of ik deze gelijk ga halen, ik weet het niet.

Deel Deze Pagina