Nog niet zo uitgebreid als bij de vorige games maar dat zal wel komen met release. Maar ga naar battlefield.com, login en ga naar career.
Dank je, ik heb het gevonden. Maar zoals Alexknl aangaf kan je amper wat checken. Alleen SPM, K/D etc.
Dat zag ik staan ja maar als ik mij goed kan herinneren waren stats van de vorige delen veel uitgebreider?
Tot wanneer duurt de beta eigenlijk? Heb nu iig geen connectie tot de servers ben bang dat ik te laat ben of niet ? ^^
Tot 8 september. Zijn nu even met de servers bezig zeiden ze. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
Woensdag iig. Waarschijnlijk (maar niks officieel) langer door die ddos aanval paar dagen terug. Edit: 8 zelfs? Damn, dan mag er best een map bij DICEY!
Ik vind het altijd wel gek hoe groot het verschil is kwa punten met de verliezende partij. Nr 17 bij jullie in de lijst heeft zelfs nog 3000 punten meer dan hun 1e.
Snap ik ook nooit.Heb soms potjes dat het voor mijn gevoel best goed gaat en dan heb ik maar 25k score en potjes waar het dan ineens wat minder gaat heb ik 50k aan score 80k is wel erg netjes mijn beste score was iets van 65k
Hoe kun je met een bomber kijken waar je je bommen dropt? Er staat d-pad links/rechts maar als ik dat doe dan gebeurd er niks. Het is altijd maar op goed geluk die dingen gooien. En ik ben toch wel om haha. Ziet er zo vet uit. Gameplay was even wennen, maar toen ik had bedacht dat ik de sensitivity hoger kon zetten vond ik het een stuk leuker