... ja. Jij wel Ben maar vaak zat verbaal verkracht door je @Maddmonkey. Geeft niet ... vind ik lekker.
Het is zo makkelijk dat ik het zelf niet eens meer leuk vind om in zo een ding te rijden.Totaal geen uitdaging. Desondanks wel een nette score
Hahahaha En dat die deaths van mijzelf kwamen omdat iemand zonodig een Medic Medaille moest halen en mij gewoon constant revivede. Heerlijke momentjes waren dat.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit in een light tank gezeten. Maar dat verklaart wel die 40-0 scores van sommige spelers. En ik maar denken dat het zieke pro's waren
Als je met een Light Tank een beetje op afstand blijft ben je haast niet te pakken... Mocht iemand je raken rij je zo naar een veiliger plekje en repair je de boel even. Te makkelijk! Ik irriteer me nu wel langzaam aan het feit dat mensen zo slecht zijn met het uitvoeren van hun taken. Vraag je om munitie of een medic doet bijna nooit iemand iets. Alleen maar allemaal voor eigen succes gaan of hoog in de bergen liggen te snipen...
In die landships kun je ook echt enorme killstreaks halen als je met minimaal twee man erin zit. Vanmiddag 46-0 score in een landship. Stoor me zelf niet aan tanks al zijn ze wel OP (of iig, er valt niet veel tegen te doen behalve anti-tank grenades). Waar ik me soms wel aan stoor is die flame-thrower, die eet echt bullets, niet normaal :/ Welk level zijn jullie nu?
Light tank is gewoon een beetje uit balans. 1 man maar die zichzelf ka. Repareren, gebouwen op kan blazen, mensen kan shotgunnen met die secondary van een km weg en zich kan verweren tegen andere tanks en komt ook nog het meest in de buurt bij de huidige tanks met een 360 graden draaiende koepel. Die andere twee vind ik alles behalve OP.
Dit zijn precies de redenen waarom ik deze Battlefield zo gaaf vind. Chargen geeft echt een adrenaline kick en die schreeuw nadat je iemand in de fik zet... damn (don't mind mijn schoten, ik moest wat proberen om niet gesniped te worden )
is dat niet altijd zo? volgens mij moet je geluk hebben om in een squad te komen die daar voor gaat. en ik pleur gewoon een munitie kistje achter iemand die aan het snipen is, of als er een groepje staat plop, kistje. punten lopen wel binnen. medic heb ik inderdaad nog erg weinig gezien. gisteren weer even BF4 gespeeld, en dat was een groep die echt voor hun doel gingen. voelde weer geweldig.
@Hybrid spawnde samen met een stel team-maten voor m'n vlammenwerper "O ... je bent daar dus" MULTI-KILL
Als je met iemand samenwerkt is die LMG gast ook super sterk.Van het weekend voor het eerst opgepakt en meteen een 20+ killstreak bij C gehaald omdat ik steeds door een Squad mate Health packs kreeg .Ging uiteindelijk alleen door een verdwaalde tankkogel dood
Denk niet dat ze dat zo laat nog gaan doen, dan was dat eerder iets voor afgelopen maandag geweest ofso.
is met BF3 nmw ook gedaan en ze kunnen het altijd nog verlengen t/m weekend geruchten zijn er iig mbt nieuwe map