Heb een kleine compilatie gemaakt van een paar leuke kills van de afgelopen paar dagen. Kan niet wachten op de full game!
Lol, nee joh heb gnoeg destiny junkies die nog dagelijks met mij willen knallen Zie de rest 20 sept wel weer verschijnen
Wie weet waar het verschil inzit in de early en the ultimate edition van de game, welke moet ik preorderen?
Ik dacht dat je vandaag nog kon spelen maar hij is al offline gehaald Kan echt niet wachten tot de 21e
Early- paar visual packs (oa arabia horse pack) en 3 dagen eerder spelen. Ultimate- Early edition+ de season pass oftewel premium.
Hoopte ook nog even te spelen, maar zat helaas op de IFA in Berlijn. Dus echt maar iets van drie potjes kunnen spelen,..... haal het straks wel in. Zie al wel dat ik zuig in dit spel, dus straks maar veel oefenen.
Doe is ff normaal met die sniper man Maar met een Anti-tank rifle die laatste hit op die trein maken geeft ook wel een lekker gevoel.
Ik bedoel meer dat ze een unieke vibe neer gaan zetten. WO II was toch al echt moderne oorlogsvoering, het westelijke front van WO I was de hel. De map die we nu gehad hebben had meer een WO II vibe zeg maar.
Tja, zo ben ik dan weer niet..... #dealwithit. (geen idee of je het ook nog een ticket kost in BF1 net als BF4??)
Nope. Hoop echt dat oude CQ terugkomt. Ze zeiden dat ze gingen luisteren in de beta en als de meeste het niks vonden dan gingen ze weer terug. En de meeste mensen vonden het ook niks.
Dat was wel een stuk spannender/leuker imo inderdaad. Als het echt spannend werd (10 tickets nog te gaan ofzo en gelijke strijd) kwam het er op neer dat mensen gewoon niet meer durfden te spawnen.