Lijkt erop dat de Xbox versie een hoge resolutie heeft dan eerst en andere BF games. Heel even een map geladen en zag er een stuk scherper uit. Btw als je de game opstart dan doet die gelijk de prolugue. Maar daar kan je uit als het begint. En als je liever MP wilt doen.
Denk het. Bij mij is de game als geinstalleerd een paar weken door de preload. Ging naar de store en druke op play trial. Toen moest ik nog een 2.6 gb patch downloaden en toen zat ik erin. Dat begin is wel nice gedaan zeg.
Pfff en mijn PS is nog steeds niet terug.. fuck zeg... en kopen voor de x1 doe ik niet meer aangezien die de deur uitgaat.
Voor de mensen die de trial gaan spelen en daarna de game halen op disc. Verwijder je install niet als je de 10 uur gedaan hebt. Scheelt je wat tijd op release en installeren.
Het ziet er scherper uit en mensen zeggen door middel van pixel count dat het 900p is. Even afwachten.
Oke. Mocht Xbox One ook 900p zijn zoals de PS4 haal ik 'm misschien toch wel voor de Xbox One i.p.v. PS4 (PC versie haal ik ook sowieso. Ben benieuwd hoe de game vanavond loopt met m'n GTX970)
Ahh fuck it.. ik wacht gewoon. Ga daar geen ea access voor nemen. Toch nog druk met andere games. Hoewel dit een mustbuy voor me is, twijfel ik zelfs om hem day1 te kopen