Kan je ook maar 2 keer levelen in 1 game? Heb al een aantal keer gehad dat ik ingame lvl up ga en dan bij battlereport aan het einde van de match door bonussen lvl ik nog een keer en dan eigenlijk nog eens maar dat doet tie niet. Als ik dan in de volgende game kom hoef ik 1 vlag te cappen en ben lvl up. Vind het wel raar dat die calvary class nog steeds zo OP is. Hopelijk heeft tie gewoon normaal aantal HP bij full release.
Ik ben nu aan het proberen om de pop up niet meer te laten verschijnen, ik zal laten weten of het heeft gewerkt. https://www.vg247.com/2016/10/14/ba...noying-ea-access-trial-message-while-playing/
Zat net niet op te letten en plaatste dit bericht in het BF4 topic: Ik heb nu inmiddels 6 uur gespeeld. Nog steeds de melding van de trial in beeld maar goed weinig aan te doen. Ik wil eigenlijk niet continu video's hier blijven plaatsen en cheap reclame maken maar ik doe er nog eentje. Hier spelen we met de party. Ik speel meestal met een vast groep van tussen de 3 tot 7 man. Het lijkt me best tof om eigenlijk een keer een video op te nemen met veel meer man. Misschien dat we ooit samen kunnen spelen met heel wat man. Zou tof zijn.
Godver de godver Speciaal dit weekend de Xbox 1S van mijn broer geleend om BF1 te spelen. Ben ik nu uren aan het klooien met EA Access Ik wil me voor een maand aanmelden bij EA Access. Maar na het betaal scherm krijg ik de volgende melding: Geprobeerd met Paypal én Creditcard. Beide willen niet lukken. Iemand al eerder meegemaakt ? Ben in de tussentijd maar een beetje PS VR en Horizon aan het spelen
Volgens mij werkt het sowieso niet met Paypal. Ik heb gelukkig een losse EA access code gekregen. Kan je niet gewoon ergens een losse code kopen?
Je hebt gewoon 10 uur om de game te spelen. Wanneer je dit besteed mag je zelf weten. Die 10 uur is om te kijken of de game wat voor jou is, als het je bevalt koop je uhm en anders niet.