1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Moet je me toch eens uitleggen hoe je dat doet :p. Heb nog maar een uurtje =(
     
  2. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    Guys...zijn de tanks nog steeds OP net als in de beta? Of is het gefixed?
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Geen flauw idee.
    @JustKaan Véél slapper. Amper nog armor op de tanks
     
  4. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    De shotgun is voor 30+ meter geen insta kill meer dus dat is een behoorlijke nerf. Voor de rest voelt die exact hetzelfde aan.

    Overigens was de tank niet OP, de mensen van het andere team moeten gewoon bewust de tank slopen, dan is die zo kapot.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De damage is hetzelfde, maar zeker minder armor. Heavy tank voelt ook logger (ondanks een hogere sensitivity), minder kogels maximaal en repairen duurt 2 keer zo lang.
     
  6. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    raafie043 dan hah
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol om 20:00 zei de game dat ik nog less then 2 hours had. Nu om 01:00 heb ik nog 30 min over.
    Vind het prima. :p
     
  8. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Vet raar. meerdere mensen in mijn lijst hebben al +- 13 uur gespeeld.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    14,5 uur gespeeld in totaal voordat de trial op was bij mij :D Lekker buggy in mijn voordeel dit keer.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Pfff lucky bastards hier zeg, bij mij was het na 10 uur ook echt voorbij helaas (inclusief 100x de 'play trial' in beeld te hebben gehad).
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met je kut paard. :p

    [​IMG]
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vervolgens even rustig bijkomen he @Hybrid :+
    [​IMG]

    Tank hunter _O_ favoriete sentry class
    [​IMG]

    edit:
    hmmm, je kan dus nog 10 uur aan je speeltijd toevoegen!
    This only works for Xbox One as far as I'm aware. This requires you to make another gamertag that has EA Access, so yes you'll be spending another $4.99. Feel free to replicate these steps on PC but I have not tested it nor do I know if these steps are even applicable on PC.

    STEP 1: Make a new gamertag. Gold doesn't matter because gold will be shared from your main account. Load up EA Access and buy the $5/mo trial. Make sure you go to Xbox.com and cancel otherwise you'll forget in a months time and be charged again.

    STEP 2: Start your Xbox up, press left on the d-pad and sign into your newly made Gamertag. It doesn't matter if you're signed into both accounts at once or only your new one at this point, for clarity.

    STEP 3: You may need to load up EA Access to get BF1 to launch properly the very first time you run the trial on the new gamertag or if you have the game pre-installed. So do this, but step 2 is basically launch BF1.

    STEP 4: Trial screen will pop up saying you have 10 hours left on your new account, press A to Play Trial.

    STEP 5: The main menu loads up, press the View button on your controller to change profile to your main account. If you don't know where the View button is, it's to the left of the Xbox button. [http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/accessories/xbox-one-wireless-controller]

    STEP 6: Choose your profile, it's going to say your trial expired. Let it go to black screen then come back to the main menu. You should see Play As 'Your Main Gamertag'. Press A, you should get another Trial Expired screen. THE NEXT STEP IS CRUCIAL AND ABOUT TIMING.

    STEP 7: While the trial expired screen is up, dashboard and quit out of the app, but as soon as you quit the app, continuously press the A button to load back into the game as fast as possible. If done right, you should see the trial screen again stating how many hours you have left on your second account, press A to play the trial but once you load up you're able to play on your main! You'll know it worked if you see a circle loading type icon in the top right, you'll know it failed if it goes to black screen and crashes. If it crashes, just repeat the steps.

    Any questions for me feel free to leave them below. I'd make a video but I don't want my gamertag out there for something like this. Mods, if this isn't allowed I apologize.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2016
    AntraXxX en Mallakai vinden dit leuk.
  13. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    De Early Enlister Edition aangeschaft. Ben nog aan het twijfelen om meteen de Season Pass te kopen. Ik heb gelezen dat de eerste DLC toch pas begin 2017 kwam. Als het zo is, heb ik er nog geen haast mee.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Thanks voor de tip :). Het 'nieuwe' gamertag maken kan ook gewoon een al bestaande gamertag van mijn broertje zijn neem ik aan toch? En iemand dit al aan de praat gekregen?
     
  15. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Op DigitalGamingBusiness.nl staat de early enlister voor 60 euro. Zijn er mensen bekend met deze site, en is die te vertrouwen.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, wat ik zo las gaat het om een tweede account op de xbox met ea acces.
    Zelf niet geprobeerd nog.

    Edit: en is het iemand anders al opgevallen dat je tanks niet kan repairen als je daar inspringt? Soms laten mensen hun tank nog wel eens ergens staan, maar vergeleken met de beta hoeft dat geen consequenties hebben aangezien ik de tank niet gerepareerd krijg. Begrijp die verandering niet helemaal.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2016
  17. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Heb nu een maand ea access.. maar zie die trial nergens staan. :confused:

    Edit: Heb m al gevonden
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon de EA Access app openen en dan gametrials.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Rare beslissing/verandering inderdaad. Ik was met een kanon op een tank aan het schieten, en ik kill de tegenstader die vervolgens uitstapt. Nou mooi een gratis tank dacht ik, stap ik in kan ik dat ding niet repairen. =( Dacht eerst nog aan een bug maar gewoon een noobfriendly beslissing dus.. Als iemand een tank afstaat aan de vijand is dat toch hun domme fout.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Oplossing voor "Trail Melding"

    1.Start Battlefield 1 op
    2.Druk op de Guide button van je controller
    3.Ga naar My Games & Apps.
    4.Ga vervolgens weer terug naar Battlefield 1 door een paar keer op de B knop te drukken

     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2016

Deel Deze Pagina