Niet geheel vreemd in een WW 1 setting, maar imo word het tenminste een challenge om een kill te maken in MP ipv ADHD K/D ratios zoals in Call of Duty. Ben Battlefield al heel lang gewend, dus dit beetje extra uitdaging om een kill te maken is niet erg. Zolang het de SP maar niet bederft.
Ik vind het wel meevallen. Heb nog niet heel veel gespeeld maar met een paar SMG's kon ik aardig overweg, zeker in close combat had ik daar veel meer aan dan rifles. Maar er zal vast nog wel het een en ander ge-nerfed worden wat dat betreft. Dat er weinig wapens in zitten is trouwens niet zo erg toch? In BF4 speelde ik ook altijd maar met een paar wapens die gewoon het fijnst waren, de rest keek je (bijna) nooit naar om. Dat je daar meer je wapens kon customizen is wel zo, maar dat is ook logisch gezien het tijdperk. Ik denk niet dat dat afbreuk gaat doen aan de houdbaarheid van de gameplay.
En nou hoop ik dat ze over twee jaar deze game gaan afwisselen met Bad Company 3 en daarna Battlefield Vietnam en tussendoor mag Battlefield 1944 nog wel komen, zoals 1943 destijds op de 360 o.a. Man, drie maps slechts en toch vele uren speelplezier.
@iNdie^ gister die M1903 Experimental geprobeerd. Jammer dat je vrij veel kogels nodig hebt voor 1 iemand maar wel een fijne en steady gun!
Dit snap ik niet, waarom zou de game gaan vervelen omdat er weinig wapens in zitten? Dit is imo 100 x beter dan die 36.000 wapens, scopes, grips, whatever die je in BF4 vrij kon spelen maar waarvan je er misschien 20 gebruikte. Een game is imo lang speelbaar als de gameplay goed is en dat is het zeker!
Gaat niet om de wapens maar om de gameplay. Hell, 10 jaar geleden speelden we massaal Return to Castle Wolfenstein, Soldier of Fortune 2, Call of Duty en Counter Strike. Moet je eens kijken hoe weinig wapens daar in zaten. Spoiler: niet veel dus Ik vind maps eigenlijk belangrijker. Maar ik zie BF1 ook wel een soort Battlefront worden hoor. We spelen het even massaal en dan weer een dipje.
Het is idd veel belangrijker dat de balans tussen de wapen categorieën goed is dan dat er net in BF4 100 wapens inzitten. Balans zit imo op het moment wel goed al mogen ze de snipers wel iets moeilijker om te gebruiken maken.
1943 vind ik nog steeds een van de beste shooters voor op een console die er te krijgen is. Perfecte game voor even een vlug een potje tussendoor, maar voldoet ook prima voor als je urenlang oorlogje wilt spelen. Heerlijk minimalistisch maar zo'n sterke gameplay en dynamische beleving. Die 3 maps vervelen na vele honderden uren nog steeds niet!! Ben dan ook zo blij met de setting en opbouw van Battlefield 1. Minder wapens en minder maps is juist beter. Less=more!!
Bij die oude shooters had je dan per factie aparte guns. Dit zijn de amerikanen, de duitsers hadden weer bijv. KAR, Gewehr 43, MP40, MP44. Russen Mosin Nagant, PpSH (OP AF). Engelse Lee-Enfield, Sten, Bren, Trenchgun. Zo had je uiteindelijk ook nog wel rond de 20 wapens. Hoe zit dit in Battlefield 1?
Ik niet, Battlefront had maar 4 (!) maps bij de release. Daarbij heb ik in de afgelopen 2 dagen meer ''fuck yeah!'' momenten gehad in BF1 dan in al mijn uren Battlefront.
Spoiler So this is my last post. Here is what you have all been waiting for, the full weapon list: M1911 P08 ARTILLERY C96 AUTO MODELLO 1915 HOWDAH PISTOL P08 PISTOL C96 AUTO REVOLVER BODEO 1889 C-93 BULL DOG REVOLVER 1903 HAMMERLESS MLE 1903 FROMMER STOP GASSER M1870 KOLIBRI PISTOL MARS AUTOMATIC TASCHENPISTOLE M1914 REPETIERPISTOLE M.12 NO. 3 REVOLVER MG 15 N.A LOW WEIGHT LIGHT INFANTRY SUPPRESSOR M1909 BENET MERCIE GUNNER ARTILLERY LIGHT INFANTRY LEWIS GUN LOW WEIGHT ARTILLERY SUPPRESSOR MADSEN MG LOW WEIGHT LIGHT INFANTRY TRENCH AUTOMATICO M1918 FACTORY LIGHT INFANTRY TRENCH MP18 ARTILLERY EXPERIMENTAL TRENCH CEI-RIGOTTI FACTORY ARTILLERY TRENCH SELBSTLADER M1916 FACTORY ARTILLERY SHARPSHOOTER MONDRAGON MARKSMAN ARTILLERY LIGHT INFANTRY M1907 SL FACTORY AUTO TRENCH SMLE MKIII RIFLEMAN CARBINE SHARPSHOOTER GEWEHR 98 FACTORY MARKSMAN SHARPSHOOTER GEWEHR M.95 RIFLEMAN CARBINE SHARPSHOOTER RUSSIAN 1895 RIFLEMAN MARKSMAN TRENCH MODEL 10-A FACTORY HUNTER HEAVY M97 TRENCH GUN HUNTER LIGHT INFANTRY ASSAULT BAR M1918 GUNNER LIGHT INFANTRY TRENCH 12G AUTOMATIC HUNTER SPECIAL LIGHT INFANTRY HELLRIEGEL 1915 FACTORY ARTILLERY HUOT AUTOMATIC LOW WEIGHT ARTILLERY SELBSTLADER 1906 FACTORY SHARPSHOOTER MARTINI-HENRY RIFLEMAN MARKSMAN MODEL 8 AUTOLOADING FACTORY SPECIAL SHARPSHOOTER M1903 EXPERIMENTAL MARKSMAN SHARPSHOOTER VILLAR PEROSA PICKAXE SABER TRENCH KNIFE CLUB HATCHET SHOVEL SPIKED CLUB TRENCH MACE BARBED WIRE CLUB US TRENCH KNIFE COMPACT TRENCH KNIFE SURVIVAL KNIFE COMBAT KNIFE SAWTOOTH KNIFE BARTEK BLUDGEON BEDOUIN KNIFE BOLO KNIFE JAMBIYA KNIFE WEX MG 08/15 TANKGEWEHR 1918
Het is ook nooit goed . Net via de mail van Wehkamp een nieuwe, 25 tekens, code ontvangen. Die code met 12 tekens (geen idee voor welk platform dat is) hier droppen of komt iemand anders zijn pre-order code hiermee dan in de knoei?
Had eigenlijk wel verwacht dat jij de early Edition had gehaald Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk