Deze miste ik al sinds BF 1943. Heerlijke theme, al vond ik die in BF 1943 wel een stukje beter klinken. Verder niet zeuren, hij zit erin en dat is al belangrijk genoeg.
Toch ook wel geïnteresseerd in deze game. Alleen ben ik natuurlijk te laat voor de pre-order bonus of is die toch niet zo boeiend?
Volgens mij krijg je ook nog 7 dagen eerder toegang tot een gratis map die later dit jaar uit komt maar verder is de pre order bonus niet boeiend
Ik vind de wapens van de support een beetje tegenvallen, als ik die afzet tegen de andere klasses. Misschien roep ik het wat te vroeg, namelijk nog niet echt veel gespeeld, maar de wapens van de support lijken momenteel toch wel de mindere stats te hebben. Ik voel mij haast gedwongen om met de medic te spelen om een beetje mee te komen, terwijl ik zo graag ammo rond strooi
Jawel. Bij de Hellfigher bonus zit dat. "Seven day early access to a new map to be released later in 2016"
Favoriete wapens tot nu toe zijn de Autoloading 8.25 extended voor de Medic en de Hellriegel voor Assault
Mijn favoriete classes zijn Assault en Medic. Ik word wel oud zeg. Soms heb ik potjes dan gaat het goed maar dan weer tig potjes dat het lijkt of ik er nooit wat van bak haha.
Ik vind de snipers zonder sniper scope ook wel chill spelen. Vaak heb je dan van redelijk dicht bij gewoon 1 one shot 1 kill. Jammer dat de snipers zonder scope niet op andere classes kan gebruiken.
Vind de medic class het fijnst tot nu toe. Net full squad als medic. Niemand ging dood hahaha! Vind de wapens en de game zelf echt keihard tot nu toe
Toen straks eerste online potjes gespeeld. Wat geweldig! Ziet er prachtig uit en loopt ook nog eens soepel ook. Zelfs al ging t niet geweldig ik heb me prima vermaakt! Wat speelt t lekker! Wat n game!
Snipers mogen ze wat mij betreft wel wat aanpassen. Komt (vergeleken met BF4) bijna geen skill meer aan te pas
Mensen nog tips waar ik Battlefield het beste kan kopen? Werkt dat gebeuren met in Amerika store kopen nog steeds?
Nu al een tijdje bezig met de support class, lekker met de BAR knallen! Wel jammer dat er zo weinig wapens inzitten. Amiens is wel mijn favo map, lekker door de steegjes en in de huisjes. Suez is wel de mindere. Ik ben trouwens de beta map nog niet tegengekomen? Zit die map er wel in!