Ik kan niet online maar dat vind ik niet zo erg ik maak gewoon altijd een game en ga er zelf in spelen.. Welke mod moet ik downloaden?
http://www.desertcombat.com/download_DC0.3.php?page=download_DC0.2 En zo moeilijk was het zelf ook niet om op te zoeken. Edit: Shit er is ook een Desert Combat voor de Road to Rome Expansion pack had ik nog niet gezien.....mmm ook maar even kopen dan.
En dit heb ik ook nog nooit eerder gezien.... je kunt ook een skin downloaden voor gamespy van desert combat.. http://www.desertcombat.com En dan in het midden van de pagina ongeveer.
Ik heb nu de game in de winkel gekoct en heb de mod gedownload echt gaaf man wie heeft er zin om battlefield de mod te spelen met mij gewoon met z'n 2 dan gaan we een beetje lol trappen met die voertuigen ?
Hahah ok Moment The Bear heeft 'm ook gekocht Kom we gaan even op Gamespy dan voeg ik je wel aan aan m'n Buddylist. Ga maar in de Room van Battlefield ik heet gewoon flamingo daar. En dan in de kamer van de mod DESERT COMBAT.
Flamingo ik heb GAMESPY niet ! i man shit kut klote kan je niet gewoon een server maken in de game zelf?
Moment hoor dat is namelijk iets verrotter. Download gamespy maar, stelt niks voor. Ik zit nou zelf ergens mee, er is ook een desert combat mod van 150 mb en die van mij is maar 47 mb. Moet ik ff uitzoeken.
Nou ik ben nu een mod aan het downen dat is deze: Author: Trauma Studios Name: Desert Combat 0.3 Alpha File Name: DesertCombat_0.3N_Full_Install.exe Downloads: 117605 Downloads Week 18: 117605 File Size: 147.04 MB Category: Mods Uploaded By: Acutus Released: 04/05/2003 150 mb dat is dus 100 Mb meer als wat ik nu heb...zal eens kijken wat het is... misschien nog meer voertuigen en wapens. Edit:/ MSN = berrybouwhuis@dolfijn.nl
IK heb hem ook maar even gehaald gister. Wat een vette game zeg!!!!!!!!!!! Vooral die MOD, echt super die vliegtuigen en tanks! Als iedereen hem nou ff haalt dan kunnen we een keer een XBW Battle doen!!!
Ey bear en Flamingo gaan we vanavond weer gamen? gaan we met de heli's tegen elkaar ofzo... ik probeer nog meer gozers er bij te krijgen...
Vanavond ben ik er niet, en morgen ook niet, je ziet me vanzelf wel online op Gamespy, dan kan je zo op me naam klikken.
ik heb het laatst nog geland. gewoon echt subliem spel. het mooiste is nog dat je ook zowat overal in kan, tanks, schepen, vleigtuigen. en dan grote veldslagen, een topspel.