Owkeej, ik wil graag ff wat weten over Battlefield. Hoe kan je met bots spelen als je een lan game maakt? Khoop dat iemand dit weet. thx
Sunday, September 14, 2003 posted by Frank DeLise at 6:46 PM The DesertCombat Team is pleased to release DC version 0.4! Voor info en downloaden KLIK Hehehe hij is erg gewild, op fileplanet moet je al 3 kwartier in de rij staan .
Er is inmiddels ook al een 1.5 patch van Battlefield. Hij is te downloaden via GameSpy Arcade. Bij mij download ie al
ik denk nix zelf anders vraag ik het niet hè.Maar op de manier waarom je hebt gepost neem ik aan dat hij het ultra tierelier goed gaat draaien
iedergeval goed ja, de 1,5 patch is ook gewoon hier te halen Of hier ergens: http://www.bf1942files.com/ Tevens alle bestanden voor bf1942 die je maar wilt (mods/skins blablabla) Er zijn meer dan 40 total conversion mods... Wel ff registreren als je dat nog niet hebt gedaan. FF paar willekeurige plaatjes maar weer Battlefield Pirates:
We lannen deze game op school met 322 man, ultra super dope Nog 6 uuur voordat de game klaar is met downen...ohh lieve kazaa, maar ik was van plan het spel te kopen (echt waar) maar ik kon het double pack Bf+ Road to rome nergens vinden jammer dan........
neem dit maar niet aan. Een Ati 9200 is VELE male slechter dan een geforce 4 ti 4800. Ook zelfs nog stukken langzamer dan een g4 ti4200. Een Ati 9200 koop je niet om er daarna games mee te gaan spelen, maar is meer een standaard kaart die lekker goedkoop is en alle fabrikanten daarom maar in hun standaard pc's zetten. Goed genoeg voor de standaard gebruiker, zuigend voor de gamer...
Oke ik ben er klaar voor Nieuwe computer Battlefield 1942 +patch 1.5 Desert Combat 1.5 helaas nog geen Road to Rome & Secret Wapens Maar wel gamespy geinstalleerd. Welke patch of Mod`s moet ik zeker nog downloaden? Groetjes Crosis btw voor op MSN --> cr0sis@hotmail.com