1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dude wtf?

Je bedoeld het waarschijnlijk goed maar natuurlijk weet ik wel hoe je aangeeft hoe je spawnt. Alleen was er eergister steeds maar 1 vlag waar ik kon spawnen. Ook waren we tegen een pre-made aan het vechten waardoor het alleen maar spawnkill-spawnkill-spawnkill was. Als je mijn post daarna had gelezen had je ook gezien dat ik niet 1 of andere noob ben. :9

2. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha zei die nou uzi ?

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.069
    Tja, ik zie liever dat ze rifleman gewoon wat minder sterk maken... zodat snipen echt iets blijft voor snipers. Is ook onrealistisch dat je met een gewoon rifle bijna beter kunt snipen dan met een snipergun, dus qua range en impact enzo...

Je bent veels te kwetsbaar hierdoor, als sniper.

Verder zouden ze een 'hotspot' op de tanks moeten maken, zodat je ze met 1 kogel op ene heel klein plekje, kunt verwoesten met de snipergun. Soms wanneer ik me verveel schiet ik wel eens op een tank (niet zo slim, omdat je eigenlijk je positie weggeeft), maar goed...

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt het over realisme en daarna begin je erover dat ze een hotspot moeten maken, zodat je met een sniper gun een tank kapot kan schieten met 1 schot.

|:-

Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    haha ja ik had ook al zoiets van.. uhhhmm gast?

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Volgens mij is Yi-long niet zo goed :) Je bent wel aan het zeuren he

7. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Feit is wel dat je als sniper in 85% van de gevallen weinig kans maakt tegen een vijand als die jouw gezien heeft.
    Maar het idee dat je als sniper een hele tank kan killen is natuurlijk gekkenwerk. :9
    Het zou misschien wat beter zijn als je als sniper niet gelijk wordt getagd op de map. Dat zou de sniper net dat ietsje meer voordeel geven dat die nu vaak mist.

8. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.069
    In Battlefield 2 kon je als sniper een tank (of whatever) 'targeten' voor een air-assault. Dan was die tank dus foetsie. Zoiets heb je nu helaas niet meer, maar het zou gewoon leuk zijn om gewoon een 'hotspot' ofzo te hebben van een paar pixels op een tank, waar als je daar PRECIES raakt met een kogel, dat je dan dat ding opblaast. Dan is het natuurlijk nog steeds verrotte moeilijk, maar dan ben je in ieder geval niet meer compleet hopeloos tegen een tank op afstand.

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat heeft dat met mijn reactie te maken over realisme?

10. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.069
    Tja, je bent als sniper gewoon iets TE kwetsbaar, en dus is wat dat betreft de balans een beetje... 'meh'.
    Misschien hadden ze iets van 'klauwvoeten' ofzo mee kunnen geven, zodat je die een beetje achter je neer kunt liggen, en als er dan een tegenstander komt en die staat erop, dat je dan gealarmeerd wordt door een 'pijnkreet'. Uiteraard wel een gelimiteerd aantal.

11. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de volgende stap? een katana met ingebouwde clusterbommen?

12. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    anders ga je lekker niet snipen, als iedereen gaat sniperen en ergens een beetje in het gras liggen is het toch ook niks aan? ik vind het niet erg dat de snipe iets minder is dan de rest, ik pak toch wel de machinegune omdat je dan lekker hersenloos over het eiland kan rennen \o/

13. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry hoor maar de balans is perfect. Je bent gewoon niet goed genoeg dan. Ik haal met een sniper makkelijk een ratio van 4. En je zult gewoon moet accepteren dat je zo nu en dan dood gaat... je bent geen god als sniper.

En @ Volkoren:

Onzin. Je kan gewoon op je boot spawnen en dan kan je niet gespawnkilled worden. Gebeurt dat wel, dan ga je wel dood maar krijg je de death er niet bij.

14. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sniperkit :
    Sniper - voor de lange afstand
    Machinegun - want anders kan je niet tegen infantrie
    1000x mijnen - anders kan je niet rustig kamperen
    Bazooka - want het kan toch niet zijn dat je als SNIPER het aflegt tegen een tank!
    Stinger - want ja anders leg je het af tegen een vliegtuig!
    Artillery
    Airraid target system
    Vergeet motion sensors niet
    last but not least een Handcannon
    :)\o/
    Dit iets voor je ?:'-(

Overigens vind ik de balans in dit spel uitstekend :D
    Maarja mensen die klagen heb je altijd.._0/

15. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    En dan gelijk door een vliegtuig worden gekilld die het bootje onder vuur neemt?
    Nee, dankjewel! Dan heb ik liever om nog een beetje kans te maken op een kill en gewoon aan de frontlinie te spawnen en het tot de laatste snik te verdedigen. :9

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Na een weekje pauze van BF1943 (teveel achter elkaar is niet mijn ding :p) vandaag maar weer een paar potjes gedaan, het ging weer lekker :)

Maare, ik heb toch wel eens zin om met wat Nederlanders te spelen, dus ik sta open voor uitnodigingen!

17. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.069
    Zo'n ratio haal ik nu ook wel zo'n beetje (4+ kills tegenover 1 death ofzo), maar dat is dan echt alleen wanneer ik me echt puur met snipen bezig hou. Soms heb je potjes dat je er er wel kunt afknallen en nog wat bommen kan plaatsen etc, maar soms heb je ook potjes waarin je pech hebt dat je steeds tegenstanders tegenkomt die je spotten, en je het loodje legt.

In die 1 tegen 1 duels ben je gewoon nogal zwak, en als anderen ook al aangeven dat je als 'rifleman' net zo goed kunt 'snipen' als met de sniper, dan klopt dat toch niet echt helemaal, aangezien die ook in close-combat ontzettend veel sterker zijn.

Natuurlijk ben je niet onsterfelijk als sniper, en daar vraag ik ook helemaal niet om. Gaat mij er meer om dat zodra ik iemand die halverwege de map staat (dus ver weg) raak, en ik raak hem in zijn lichaam ipv in zijn hoofd, dat die persoon zich dan meteen omdraait, mij meteen kan zien, en achter elkaar prima als rifleman me kapot kan schieten. Fix dan bijvoorbeeld dat de sniper ook niet na ieder schot moet doorladen ofzo, want die rifleman kan wel gewoon meerdere schoten achter elkaar doen.

18. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik beweeg altijd even tijdens het laden van een nieuwe kogel, zodat ik niet in beeld ben en dus ook niet geraakt kan worden.
    Werkt heel goed, en in heel veel verschillende shooters.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Of je pakt gewoon je pistool en schiet snel een paar keer, er word volgens mij onderschat hoe handig de pistool in sommige situaties kan zijn. Hij heeft een aardig verre range als je maar secuur richt en in bursts van ongeveer 3 schoten schiet. Met de damage van het pistool is ook niks mis dus :thumbs:

20. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon kan liggen dan is de sniper precies goed in balans. Stiekum ergens liggen en iemand door zijn kop schieten.

Het niet kunnen liggen verpest de gehele klasse van sniper en haalt een stuk diepgang uit de gameplay. Onbegrijpelijk dat ze hier voor kiezen.

Overigens mis ik het bij alle klassen. Rennen, beschoten worden en wegduiken achter een boomstronk, dat is gewooon vet. In sommge games heb je een coversysteem, wat de hele shooterervaring voor mij verneukt, zulke games speel ik al helemaal niet. Maar dat je niet kan liggen is dus echt een gemis, zowel voor de sniper, die nu nutteloos is, als de andere klasses.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina