1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het is nu al vertieft dat je snipers soms niet ziet zitten maar als je ze laat liggen is het helemaal frustrerend. Bij COD4 is dat soms ook zo hatelijk en roept alleen maar meer mogelijkheden op voor campers. Snap echt niet dat er hier voorstanders van zijn, hoe lame is het om een beetje in het gras te gaan liggen bij een spel als dit...

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dan weet ik wel dat 8/10 in een bosje op een heuvel ligt te camperen.

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, dat je niet kan liggen mis ik ook wel eens (ik vind het niet noodzakelijk), vooral als er een tank aan de andere kant van de zandzakken staat, als je bukt kom je er net boven uit. Cookie heeft ook wel een goed punt eigenlijk :thumbs:

Ik moet zeggen dat ik snipen vrij goed vind nu, ik wil niet zeggen dat ik veel kills maak als sniper, maar als ik sneaky genoeg ergens in een bosjes ga zitten en als niemand me gezien heeft kan ik best wat kills scoren hoor, van dichtbij leg ik het 90% van de tijd af, maar dat ligt aan mij :p.

4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed bent, dan maakt een sniper geen kans. Je moet je route beter uit kiezen.

Maar ik snap best dat er mensen zijn die een hekel aan snipers hebben die gewoon in de bossen liggen te campen.

Maar voor de andere klasses is het toch ook een groot gemis? Misschien nog wel groter dan bij de sniper.

Toen wij vietnam speelden gebruikte ik dat heel vaak, en het heeft vaak mijn leven gered.

Ik vind dat altijd zo kut, een paar mensen zitten te miepen over campende snipers, en de oplossing is dat ze dan maar liggen uit de game halen. En zo hele vette shoot-out acties uitsluiten. Echt jammer.

Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  5. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel altijd als sniper, het hoort gewoon bij het spel. Ik ken de beste plekjes en kan de hele map zowat zien, erg handig om teammates te helpen als ze in hun rug worden aangevallen, en als je samen met je squad speelt kan je hun tips geven omdatje meer ziet dan hen.

En daarnaast is het machtig mooi als je iemand een kogel door zijn kop jaagd als hij rent en helemaal aan de andere kant van de map is :)

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben ook standaard sniper, daar zijn de maps inderdaad prima voor gemaakt. :thumbs: Een goed geplaatst schot in z'n kop geeft de beste voldoening.

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Vette shoot-outs? Die snap ik niet. Je hebt een sniper die ergens knullig in het gras ligt en een poppetje aan de andere kant of naast hem die op hem schiet en geheid wint. Wat is daar zo vet aan? En als je het een shootout noemt dat een sniper je een kogel door het hoofd jaagt terwijl hij ergens tussen een paar grassprieten ligt, dan heb ik een hele andere visie bij een shooter als deze.

8. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Het is heel vet om te zien hoe er om de 2 seconde een kogel langs vliegt, totdat er een headshot is gemaakt :)

9. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cookie wordt waarschijnlijk zwaar geowned door ons snipers dat hij het zat is :)
    Hou het hoofdje laag cookie, voor je het weet is het weer raak! ;) hehe

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Nee J-E-N-O-V-A, ik word vrij weinig gesniped. Bij een shooter ga je gewoon niet een beetje dom in het gras liggen. Voetballers gaan ook niet op de middenstip liggen om te wachten totdat de bal langsrolt. Bijna niemand is sniper bij dit spel, 90% speelt als rifleman dus zovaak word je niet gesniped.

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.069
    Dat is inderdaad de kick. Je maakt maar een paar kills per potje, soms meer wanneer je toevallig op de goede plek zit waar in de buurt veel aan de hand is, en wanneer je dan iemand van een gigantische afstand weet neer te knallen met een headshot, is dat een heerlijk gevoel :D

Dat run-and-gun is niet echt iets voor mij. Dat is dan vaak een beetje op elkaar afstormen en een hoop springen en schieten etc etc...
    Laat mij maar lekker op een mooi plekje zitten en op die manier van nut zijn. Soms weten je teamgenoten ook helemaal niet dat je 3 seconden voordat ze aankwamen je net daar een tegenstander hebt afgeknald die ze aan het opwachten was ofzo...

Over dat liggen heb ik gemengde gevoelens. Aan de ene kant is dat natuurlijk een verbetering voor de snipers, en aan de andere kant loop je idd het risico dat je dan teveel mensen hebt die opeens voor sniper kiezen.

In Battlefield 2 kon je wel gewoon liggen, en was het ongeveer 30/70: ongeveer 30% koos voor snipers, en de rest koos een van de andere mogelijkheden. Maar om nou te zeggen dat ik dat heel vervelend vond...
    Volgens mij waren dat ook wat grotere maps, dus afgezien van het stad-level had ik daar niet zoveel last van andere snipers die mij dan neerschoten ofzo.

In BF2 werkte dat dus best goed, die balans tussen sniper (inclusief mogelijkheid tot liggen en het uitschakelen van tanks/jeeps van afstand, en al die andere klasses) Ik voelde me daar toch minder kwetsbaar, terwijl ik ook niet het gevoel had dat ik te machtig was ofzo, want snipen van afstand blijft gewoon redelijk moeilijk wanneer de tegenstander toch voortdurend beweegt.
    Volgens mij kon je in BF2 ook gewoon 6 kogels achter elkaar afschieten, zonder dat ie steeds moest doorladen. Vind ik ook wel een belangrijk punt.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Op die Guaralala dinges zitten toch redelijk veel snipers. Daar heb je enkele grote heuvels waar af en toe wel meerdere snipers op zitten.

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je snapt niet wat ik bedoel.

Ik mis het liggen, wat ik gebruik om ergens achter te duiken, maar dan niet als sniper, maar als infantry.

Snapte?

Met het ontbreken van liggen pak je niet alleen de snipers, maar zeker ook de andere klasses.

voorbeeld van vette gameplay die je nu dus mist: Er komt een tank, of enkele mannekes, met mijn mitralleur in mijn 1tje ga ik er aan, dus ik duik in de bosjes, je houdt je stil. De vijanden lopen door, en jij kan naar de vlag. Nog een mooi vb, je wordt beschoten en je duikt achter iets. En je probeerd je vijand te knallen. Of op het dak liggen als je geparachute hebt, dat kan nu allemaal niet.

Ik bedoel, als je liggen uit een shooter haalt, dan haal je zoveel meer gameplay uit de game dan alleen het snipecampliggen. (wat in mijn ogen helemaal geen probleem is, maar dit ter zijde)

Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Platliggen zou campen alleen maar in de hand werken, en dan zouden mensen hierover weer gaan lopen zeiken.

15. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Net leuk potje gehad weer.
    22 kills, 8 deaths :9

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Sniper eruit halen is achterlijk. Snap niet waarom mensen zich hier druk gaan maken hierover. Of je vind het leuk of niet. Vergelijking van cookie is ook niet echt goed met dat gevoetbal. Bij een oorlog heb je gewoon snipers. Dus daarom hoort de sniper in dit spel. Maar dat je een tank kunt kapot schieten met een sniper is al helemaal dom. Plus het is 1943 dus niet 2009 waar een sniper zoveel achter elkaar kan schieten als ie wil.

Dus mensen het is een leuk spel. Niet zeuren maar spelen.

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Wie heeft het erover dat de sniper eruit moet worden gehaald? We hadden het alleen over het lig gedeelte waar de meningen erg over verschillen. Sniper hoort naar mijn mening thuis is elke shooter.

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ah oke het lig gedeelte. dus dan zeuren jullie dus nog steeds. Je kon wel liggen in 1942 en dat was best cool. Als je ging aanvallen en dan rustig door tijgeren als je onder vuur ligt. En als sniper is dat ook wel handig. Maar ja het zit er hier niet in oke dan maar niet.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm het ziet er naar uit dat BF 1943 me 1e game met maximale gamerscore (200/200) zal zijn. Nog 20 games voor de laatste achievement.

En nog een paar games voor ik me ratio naar boven de 1.0 krijg. Veel te veel op de flags zitten focussen tijdens de 1e zoveel games.
    Ik sta gewoon elke keer in de top 3/5 als ik maar een beetje goed speel en kills maak.

20. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Wanneer worden tegenstanders (jezelf ook) eigenlijk zichtbaar?
    Sommigen zie je van ver aan komen, anderen staan gewoon ineens naast je! :+

Heerlijke pot gevlogen, vliegtuigen uit de lucht geknald (zeker 6), 2 tanks, hoop voetvolk :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina