1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit hier voor mijn computer, met pinpas in de e.dentifier om punten te kopen voor BF 1943. Maar toch twijfel ik een beetje. Ik heb niet bepaald de grootste TV ( ik denk een SDTV o_O?), en men zegt dat het op een SDTV niet al te goed is te spelen. Misschien is er al wat over gepost, maar geen zin om 2 delen met 32 pagina's te gaan doorzoeken. Zou iemand hier misschien iets over kunnen zeggen?

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gewoon gespeeld op een SDTV. :)
    Qua lettertjes lezen e.d weet ik het niet meer, tis toch een online shooter dus het enige wat je moet kunnen zien is je tegenstander :p.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is waar :mad:.
    Dus het is gewoon te spelen op een klein TV'tje? ( Zo'n GRUNDIG Davio ding|:-)

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ach als je de radar weinig scheelt :+ Kopen!!!

Tip:
    Je kunt beter je punten online bij Ghubs kopen je hebt ze direct en is goedkoper :)

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Binnen 24 uur dus met een aantal uur vaak. Niet direct maar zeker snel genoeg. Tenzij je enorm gameverslaafd bent.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had 10 pagina's terug ergens gelezen dat je de controls voor je vliegtuig kan aanpassen zodat als je met de linker-stick naar beneden gaat, de vliegtuig naar boven gaat.

Welke moet ik dan kiezen bij plane controls? -kuch- Erg kleine lettertjes op mijn beeld -kuch-

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je invert nog wat aan/uit zetten. Afhankelijk van hoe het nu staat.

8. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zou je de controls veranderen van het vliegtuig? Enige wat je doet is het andersom instellen, maar dat maakt het toch niet makkelijk :confused:

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Oh, thanks!
    Wat is dit een heerlijk spel!
    Ik heb net een basis veroverd, nadat iemand het van ons af nam.
    En ik race als één of andere idioot naar de volgende basis op een manier die niet veel mensen nemen denk ik.

Zo heerlijk spel gewoon! Dat is alles wat ik kan zeggen.

EDIT: Ik doe het best wel goed. Ben trots op mezelf.:+

Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  10. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel het nu bijna 24 uur totaal en nog steeds een top spel. Leuke tip voor snipers op Guadacanal, bij dat gezonken schip aan de kust kan je goed snipen, stukje het water in, dan aan de linkerkant kan je het schip binnenkomen en vanuit achter de raampjes snipen. Doe het al een week nu en bijna niemand kent die plek :)

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, zie daar de laatste tijd veel meer mensen naartoe gaan, ik wist zelf ook niet dat je in dat hele schip kon :+

@Nintendo

Dat heeft het voor mij een stuk makkelijker gemaakt, komt omdat ik het zo gewend was :)

Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wow!
    Ik had net even Coral Sea gespeeld, en ik moet zeggen...ik bak er niks van! :mad:
    Vliegen is niet iets voor mij.

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ik heb die plek ook wel een paar keer gebruikt, maar ik had vaak last dat er toch anderen naar die plek kwamen. Waren het geen tegenstanders dan was het wel een teamgenoot die even dik opvallend ging lopen knallen van die spot(!) zodat je hele cover weg was.

Sowieso blijft dat gewoon zwaar irritant, wannneer je een lekker plekje hebt en opeens staat er een idioot van je eigen team gewoon naast je zodat alle aandacht van de tegenstander opeens op ons gericht is.

Wat ook zo heerlijk is als je een lekker plekje hebt, is wanneer een of andere sukkel even lekker gaat rondknallen met een tank ofzo en op die manier je hele beschutting wegknalt...

Anyway, ging zojuist weer prima, zonder lag enzo. Enige probleem wat ik af en toe nog heb is wanneer ik zeker weet dat ik een headshot heb bij iemand, maar toch is ie niet dodelijk... (bijvoorbeeld als ze stilzitten in een auto).

En dat respawnen op een drukke basis waar hevig gevochten wordt blijft irritant. (ja, ik weet dat je manual kunt kiezen waar je wilt respawnen, maar soms vergeet je dat even de eerste keer en druk je al meteen door...)

14. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Enig idee waarom er geen games gevonden kunnen worden op het moment?

15. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Loopt niet helemaal lekker ik denk een x aantal servers die down zijn..

16. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Sinds gisteren zie ik helemaal geen kills stats etc op de website van EA?

Ook verbaast het me dat ik sommige stamps niet heb...zoals 4 vijanden met pistol. Ik kan me niet voorstellen dat ik er nog geen 4 heb omgelegd daarmee.
    Ook destroy 4 vehicles. Mogen dat geen tanks zijn ofzo?

17. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem. Waarschijnlijk moet je het in 1 keer doen op 1 map. Zelfde namelijk met die vliegtuig bombardementen. had op een keer 5 kills ineens en toen kreeg ik die stamp :)

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dat vind ik ook wel een beetje irritant dat ze niet laten zien of het IAR is of in het algemeen. In de meeste gevallen is het wel logisch te bepalen, maar toch :p (weinig mensen zullen 50 kills maken met een granaat in 1 ronde :+)

19. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    ^ik heb nog ff een tijdje rond gekeken en heb het eindelijk ontdekt, Je heb Stamps en je hebt Postcards. Stamps zijn repeatable en moeten binnen 1 ronde worden behaald. Postcards kan je maar een keer krijgen en je mag er zo lang mogelijk over doen
    bron

20. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is ook gewoon duidelijk in de game zelf hoor. Maar goed, sommige mensen hebben dat nog niet door schijnbaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina