1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ok ok ok. Had de game al gekocht, alleen nog niet gespeeld. Doe het later wel, heb Top Spin 3 namelijk ook nog voor 19,99. ;):9

2. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat een baan in de financiele/commercieel economische sector niet wat voor jou is.

PS bij deze wil ik jou feliciteren met de domste reactie van de week in het bf 1943 topic \o/

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat is daar dom aan, dat is toch precies wat er op Steam altijd gebeurt met de weekend deals? Al denk ik wel dat het voor BF1943 nog wat vroeg is.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Heb nog nooit een game bij steam met 4,16% korting gezien...

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Op Steam hakken ze er meestal meteen flink in met de kortingen inderdaad maar ik bedoelde meer dat ze daar ook aan tijdelijke promoties doen. Het ging me niet om het percentage korting wat gegeven word.

6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    waarom zouden ze ook, 1943 is zijn euro's zwaar waard

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Om NOG meer te verkopen? Denk dat er altijd een punt komt waarop je met een prijsverlaging weer nieuwe afnemers binnen kunt halen.

Maar 1200 punten is echt geweldig geprijsd als je het vergelijkt met sommige andere bagger op marketplace die ze je voor hetzelfde aantal punten aan proberen te smeren.

Moet wel eerlijk zeggen dat BF1943 me niet zo lang geboeid heeft maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik nu weer dagelijks BF:BC speel :)

8. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Battlefield 1943 vind ik zelf 40 euro waard. Als ze de prijs omhoog zouden gooien naar 4200 punten, dan zou ik hem nog steeds kopen. (Heb hem al sinds de release ) :)

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je kan best fan zijn van een spel (zo vond ik Wolfenstein 3D echt een koopje) maar je moet het niet gaan zien als een volwaardige retail game, want dat is het niet. Ik snap wel wat je bedoeld maar 1200 is in mijn ogen een goed bedrag, meer zou niet fair zijn want het zijn natuurlijk maar 4 maps en maar 3 classes. Ik ben het spel inmiddels beu en speel het ook niet meer maar ben er toch bijna 48 uur mee in de weer geweest.

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Voor 40 euro had ik toch wat meer maps willen hebben, minder bugs (grafisch, geluid, crashes). Deze game was perfect voor 15 euro, maar 40 zou het slecht maken... Ik heb in totaal zo'n anderhalve dag gespeeld dus die 15 euro heb ik er wel uitgehaald, maar het had geen 4200 ms points moeten kosten, dan had ik het waarschijnlijk niet gespeeld....

EDIT:

Wat Cookie zei!

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    40 euro zou betekenen dat hij duurder is dan Bad Company, en die game is toch een stuk uitgebreider.
    Ik was deze game al na 24 uur spelen ongeveer zat, dus 15 euro was perfect.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Precies :) Geluid vind ik ook zwak. Ik heb dan een 5.1 en vaak klopt het totaal niet, bij andere spellen heb ik hier nooit last van. Grafisch vind ik het wel oké, het blijft een aparte stijl en die is naar mijn mening wel aardig uitgewerkt. Die crashes zijn ronduit hinderlijk, niet alleen mag het niet, maar het zorgt er ook voor dat je wéér je stats kwijt ben.

Wat is dat trouwens voor een keuze geweest om de stats pas op te slaan in het menu. Ik ben iets van 5+ uur spelen kwijt door vastlopers, disconnects etc. Gewoon na elke game de stats opslaan, lijkt me toch niet heel moeilijk.

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    1200 MS punten vind ik meer dan zat. Ik vind het nog steeds een leuke game om even wat uurtjes mee te doden enzo, en is het geld ook wel waard, maar het zijn natuurlijk maar 3 maps en alleen MP met maar 1 mode.

We moeten dus ook niet gaan overdrijven.

Daarnaast loop je toch nog geregeld tegen bugs en glitches aan, en is de verbinding niet altijd optimaal (maar goed, dat is wel vaker met online gamen).

1200 MS points is dus OK. Hangt er ook een beetje vanaf of, en hoe, ze de game nu vervolgens gaan ondersteunen. Komt er meer content? Moeten we daar extra voor dokken? Zijn ze wel hard bezig om de bugs en glitches weg te werken? Blijft de verbinding goed? Komen ze binnen 6 maanden met een compleet nieuwe Arcade Battlefield game zoals deze, zodat opeens niemand deze game meer online speelt en je er dus niets meer aan hebt? Etc etc.

Want over een jaartje ofzo zal het toch al een stuk minder online gespeeld worden dan nu het geval is, neem ik aan.

14. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Wat een top game blijft dit !

Net een mooi moment op iwa! Had een plane genomen en vloog ver boven de vuurtoren. Die werd in genomen, ik dropte uit het vliegtuig opende mijn parachute. Ik zag 1 iemand op het dak en schoot een nade naar beneden. (kill1). Toen schoot ik er 1 in de trap (kill2) ik zweefde de trap in en lande beneden waar 2 mensen met hun rug naar mij toe zaten! En met het mes (kill 3,4) en toen de vlag!!!! Priceless!!!

15. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    for other things there is mastercard

16. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Speel deze game sinds gisteren. Ik moet zeggen deze bevalt me wel, niet te ingewikkeld en allemaal gelijk voor de wet!
    Als iemand zin heeft in een matchke later voeg me maar toe!

17. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin in een potje?

18. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Jewel, na het eten :p

19. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    hebben meer mensen last van het probleem dat Bf je xbox vaak laat crashen als je Bf 1943 speelt?

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nog nooit last van gehad.;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina