1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    of je vliegtuig vol met C4 plakken, richting een bootje vliegen, eruit springen en dan hangend aan je parachute de switch indrukken *BOEM* xD...

....vervolgens 5 minuten zwemmen eer je weer aan land ben =(

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    pssst, zelfmoord is ook een optie.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Opzich wel, maar verschilt ook per shooter. COD ben ik niet zo goed in, maar Battlefield Bad Company werd ik online altijd een stukje beter in. Wie weet haal ik hem wel, maar vind 1200 MP echt te gek nog. 800 of minder valt over na te denken. O-)

Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  4. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    inmiddels al 32miljoen kills gemaakt:eek::eek:

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Jammer dat we net niet hard genoeg gaan om 43 halen voordat PSN op de helft zit :+

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon gewoon zonder problemen de trial versie spelen maar ik had zo'n EA account dinges allang gelinkt met wat andere games dacht ik. Vond het wel geinig maar niks voor mij. :)

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Kopen en je laten killen voor het goede doel:cool:

8. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    I know I know maar ik vind het annoying dat je niet meer het vliegdekschip op kan komen.

9. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ja idd, in 1942 had je ook van die netten.

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Maarjah, bedenk ook dat er in 1942 vollop mensen van de tegenpartij op je schip kwamen, dat kan in 1943 alleen met een vliegtuig, en dat gebeurt zelden.

11. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    dat is zo, gelukkig krijgt diegene nu geen punten als hij je doodt.

12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig ben je nooit ver van het land verwijdert in de game.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    niet te filmen, hebben we in een private lobby 16 man bij elkaar, wordt iedereen vervolgens over verschillende games heen gegooid! 8)

Sowieso achterlijk dat je pas met 16 kan starten en niet met minder.

Daarna zaten we wel in 1 spel maar werd de door mij net opgezette squad gewoon weer verdeeld....wtf

Heb dit spel voornamelijk gekocht om met een vast groepje te spelen maar dat is echt compleet onmogelijk.....

Sowieso ook achterlijk dat je niet in een compleet private spel kan

een mp game zonder goed geregelde mp <_<

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Och, zullen ze allemaal nog wel aanpassen en tweaken en uitbreiden etc, denk ik.

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    LOL vandaag echt m'n score vernaaid maar wat heb ik gelachen zeg.

Gingen met 3 man bij tegenstander basis zitten op gaudalcanal. En dan OP de vliegtuigen TNT plakken... dan schuilen en wachten.. pakt tegenstander zo'n plane.. laat je hem seconde of 15 vliegen en dan BOEM haha vuurbal in de lucht.

Echter moet je soms wel ff geduld hebben en dan ga je kloten. En op een gegeven moment wordt tegenstander he-le-maal gek gaan ze tank en hun hele basis opblazen om ons te vinden. En dan is het rennen geblazen haha, geniale spanningsmomenten als je weet dat zo'n tank achter je ass aan zit.

Aan het einde van potje heb je maar iets van 70/80 punten maar lachspieren flink getraind. En daar gaat het toch uiteindelijk om ;)

Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  16. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, zeker proberen.
    Net echt een geniaal potje. 32 kills (of het was 30, weet niet zeker) en maar 8 deaths. Geen enkele air raid gebruikt.
    Wat zijn sommige mensen echt bizar slecht in dit spelletje. Vind het wel een erg tof spelletje blijven hoor.
    Ben nu rank 20

17. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb mijn aandeel aan de challenge ook weer geleverd. Rank 37, major bronze:+. Net iets meer dan 1300 kills:D.

18. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel toe aan die 4de map, begin me zo nu en dan weleens te vervelen met het spel.

19. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het wel belachelijk dat je geen punten meer krijgt als je kills maakt bij uncaps enzo en dat als je van je carrier af flikkert of via het water bij die van de vijand probeert te komen je dus niet omhoog kunt klimmen ofzo

20. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij boeien de punten die ik krijg eerlijk gezegd weinig, het gaat mij erom dat mijn team maar wint dan ben ik tevreden. Ik zou het ook veel toffer vinden als ze niet iedereen zijn individuele score zouden laten zien. Ik denk dat mensen dan veel beter gaan samenwerken ipv punten hoggen en beweren dat ze de beste speler van het team waren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina