1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol dat deed ik al in battlefield 2. een suicide c4 buggy maken. werkt perfect.
    gegarandeerd paar kills als je vol op een vlag in rijd.O-)
    gewoon real life irakeese/afgaanse tactics. werkt prima zoals je op tv kan zien;)

Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  2. Kokkio

Kokkio De Kok der Kokken

Leuk Bevonden:
    0
    _O_Wow! Deze game is ge-wel-dig! en dat voor zo weinig geld, ben al helemaal verslaafd. Ik heb hem gisteren gekocht en heb hem nu al 8 en half uur gespeeld en ik ben er nog lang niet op uitgekeken.

Het is vooral leuk als je met z'n allen in een huisje gaat zitten in een basis en al komt dan de vijand eraan met z'n alle keihard naar buiten rennen en iedereen afknallen. *)

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    ...totdat er per ongeluk een vliegtuig net een zootje bommen op je huisje gooit }:] _0/

Net ook weer even gespeeld. Bijna iedere dag wel even btw. Blijft een heerlijk spel, maar soms ow zo frustrerend. Vooral die hit-detection bij headshot blijft ruk soms. Dan zit er iemand in zo'n toren, staat stil, dus je hebt hem goed in je vizier en raakt hem in zijn kop (denk je dan), en dan is het blijkbaar nog niet genoeg want die goof draait zich om en schiet je kapot...

Net ook een vliegtuig die recht op me af komt vliegen: ik schiet door de cockpit naar binnen, ik zie dus aan de witte tekst dat ik hem heb geraakt (hoezo is dat geen headshot dan!?), anyway hij uit dat vliegtuig, ik schiet hem nog een paar keer met een pistool, blijkbaar nog niet goed genoeg, en die gast schiet me dus weer aan stukjes ... |:-

Dat soort momenten is echt zwaar kut.

Ow, en ik blaasde een tank op met zo'n kleefbomb, die figuur springt er blijkbaar net optijd uit maar staat nog wel NAAST die tank, maar nog steeds niet dood...8) Gelukkig kon ik hem nog afknallen met mijn pistool, maar als je naast een ontploffende tank staat is het wel zo beleefd om gewoon DOOD te gaan! 8)

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Je moet met die vliegtuigen ff oefenen, want ze vliegen eigenlijk heel lekker.

De eerste keren crashte is ook bijna meteen in een boom of berg, maar je moet met beide sticks het vliegtuig besturen en dat kost ff tijd.

Het is erg leuk om te doen, al zit ik zelf liever in een tank.

Grrrrr, ff een minder potje gedaan. Zaten een paar van die irritante cheaters bij die vliegtuigen gingen opblazen op onze homebase/schip.

Ben potje 2 helemaal los gegaan en heb ze echt van het eiland afgeschoten. In no time hadden ze geen enkele base meer. Ik pakte een tank en het was als: "cutting them like weeds."
    Hun kopman had maar 5 kills.....in your face mtf!! Woeahhhh!
    Banzaaaaaaaaaaaaaaaaai! :D

Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  5. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op Wake Iseland ga ik regelmatig naar het vliegdekschip van de tegenpartij.
    Bommen plakken op die vliegtuigen, en dan met een bootje naar een veilige locatie.

Als er 1 of 2 vliegtuigen de lucht in zijn... \o/

6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    idd! killing spree!\o/ en je bent ook nog nuttig bezig voor je team(wat van sommige spelers dus echt niet te zeggen is!:mad: kan we wat met die voortuigen maar speel toch het liefst gewoon met de rifle. Hij kan alles en je word dus nooit verrast door situaties die je niet aankan(als je van tanks wegrent tenminste :9)

Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  7. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Google geeft niet echt resultaat, dus dan maar zo. Heeft iemand anders ook nog last van rare kleuren met battlefield? Na ongeveer een half uur spelen komen er allemaal strepen in m'n scherm. Het ligt niet aan m'n tv en als ik andere games speel heb ik nergens last van...

8. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook last van, aangezien het maar aantal seconde duurt laat ik het links liggen.

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Je bedoelt van die donkere snelbewegende storende strepen die uit 1 bepaald punt van de map lijken te komen!?

Ja, is irritant. Gaan meestal idd snel weg. Gelukkig.

10. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Nee echt kleuren van de regenboog, overal op m'n scherm. En gaat ook niet meer weg. Zodra ik dan naar dashboard switch, is er niks meer aan de hand.

11. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    proberen opnieuw te dwnloaden? miss is ie corrupt ofzo?

12. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    of misschien is het toch je videokaart van je xbox en doet hij het weer normaal als je naar dashboard gaat omdat de dashboard niet veel van je videokaart trekt?(is maar een losse gok hoor)

13. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Heb je het bij andere games niet dan? Ik ben het met Blackshadow eens, want dat hoor je wel vaker.
    De videokaart wordt misschien te warm en geeft problemen met 3d beelden en zodra die op 2d overschakelt (dashbord) zijn de problemen verdwenen.

Wat je eigenlijk zou moeten doen is battlefield spelen totdat het probleem zich voordoet en daarna meteen een andere game erin doen. Als het probleem blijft dan is het de xbox, als het probleem er niet meer is ligt het wellicht aan de game/corrupt. Dat laatste lijkt mij onwaarschijnlijk.

--------------------

Soms heb je van die potjes bij Battlefield waarbij het allemaal perfect loopt :) Momenten dat je eigenlijk kansloos 4 keer wordt geraakt en uit wanhoop nog 1 schot lost en die vent met een headshot velt ;)

Maar dìt potje was echt geweldig, was precies op de goed plaatsen. Let wel: geen enkele airraid gedaan. Is op cuadalcanal ook niet echt handig vind ik.
    32 kills en 771 pnts :thumbs: (snel mn tv op freeze gezet en ff mn fototoestel gepakt)

(potje 2 ging ook erg lekker met 22 kills en 563 pnts)

Laatst bewerkt: 27 aug 2009
  14. Windowlicker

Windowlicker mnml

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb af en toe eens van de zwarte strepen door het beeld. meestal schieten ze ook nog de diepte in. heel vreemd, maar alleen als ik in een bepaalde positie sta, draai ik een stukje is het weer weg, draai ik terug zijn ze er weer, laterna weer weg. Zeer vreemd en niet echt storend.

Soms heb ik ook op een plek waar een tank "stond", dat er een vierkanten zwarte doos "zweeft". Ook maar op een bepaalde manier hoe je staat bij die plek. Iemand???

verder:

Luitjes, check ook eens de BF1943 topic in het LIVE gaming forum.
    Gasten die eens met een goeie Squad de game willen terroriseren, voer gamertags in ;) RaymanFromHell en ik zijn echt op zoek ;)

15. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Klopt, dat is een bekende bug met die strepen.

Eh, wat bedoel je met terroriseren?

16. Windowlicker

Windowlicker mnml

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon met 4, 5 of 6 man allemaal een headset op en zo met wat teamwork de tegenstander helemaal de grond in boren.

17. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Voeg mij maar toe: Ferry Sonder. Wacht 's ff: ik kreeg vanochtend een request en nu zie ik dat jij dat bent (loopt naar zn xbox en accepting request lol)

Jammer dat een team maar uit 4 personen kan bestaan, maar als je 2 of zelfs 3 teams hebt is de tegenstander kansloos :thumbs:

Laatst bewerkt: 28 aug 2009
  18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    dat van die zwarte strepen heb ik ook. meestal ook weg naar 5 sec ofzo. is er trouwens iets bekend qua downloads ofzo voor deze game? bijvoorbeeld nieuwe maps als market garden of el alamein ofzo? game verveeld niet snel trouwens

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu iets van 50 potjes gespeeld maar heb het spel al een tijdje niet aangeraakt.

Die maps heb je imo vrij snel gezien.

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    vind wake island en guadalcanal ofzo wel leuk. iwo jima wat minder. maar dat komt denk ik ook doordat het wat donkerder wordt in dat level.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina