Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind juist guadalcanal en iwo jima leuk puur omdat ik meestal voor de scout klasse ga en goede hoge sniper spots zijn, iets wat ik wake island mis.

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Same here. Op Wake Island moet je nogal massel hebben als je een goed plekje wilt hebben, zonder dat het platgebombed wordt of je iedere keer in je rug gepakt wordt.

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    In t begin had ik ook veel moeite met Wake Island, maar je moet daar gewoon een heel andere strategie hebben als bij Iwo Jima of Guadalcanal.

Wake Island is zó smal dat je de vijand eigenlijk niet ongemerkt kan crossen. Die bomberraid valt nogal mee hoor, al vind ik dat het enige minpunt aan de game. Ze komen veels te vaak in een potje!
    2 keer zou mooi zijn.

Als je de bombers in de gaten houdt kan je redelijk makkelijk zorgen dat je uit de range van de bommen blijft.

Laatst bewerkt: 28 aug 2009
  4. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ik weet het, maar soms helpen je teamgenoten ook niet bepaald mee.

Soms zit ik ergens verscholen bij dat vliegveld. Als ik naast het vliegtuig kan verschuilen terwijl de basis van de tegenstander is, dan ben ik altijd zeer happy :D, maar soms dan zit ik bij een van die buitenste flags, en dan daar een beetje bommen neerleggen en weer verschuilen en wachten etc...

Als je eenmaal een plekje hebt gevonden als sniper, en er wordt geen airstike op je hoofd gegooid, dan is het wel te doen, maar als je telkens onderweg naar een stekkie al afgeknald wordt, dan zijn het lastige frustrerende potjes.

5. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2

wat ik dan welles doe als ik steeds word neergeknalt pak ik zo'n bootje bij het schip en vaar die op een goede plek en sniper vanuit het bootje.

6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    of de torens gebruiken, mr je bent dan wel een makkelijk doelwit voor bv tanks omdat die torens allemaal langs de weg staan, Wakey is gewoon niet echt een sniper map, nothing tops Iwo Jima als het om snipen gaat! :thumbs:

7. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Met dat snipen ben ik zelf al gestopt, ben er ook geen kei in.

De tank is helemaal mijn ding en de rifle lukt me ook behoorlijk.
    Vanavond een geweldig schot gemaakt met mn tank: een snel rijdende jeep op Iwo Jima. Ik stond op de heuvel bij Bunkers en hij reed op de startbaan van dat vliegtuigje in de hangar. (dat is dus de 2de weg hè, niet die eerste die er meteen langs loopt!)

Ik zag m redelijk laat en kon pas schieten toen hij me eigenlijk al gepasseerd was en stond mn loop al naar achteren gericht: boem 1 shot en over de kop :thumbs:

Soms zit het echt mee: ik liep in de geul bij Bunker, zie ik 2 rode driehoekjes (vijanden natuurlijk) achter de ophoging. Ik denk: ik werp s een granaat...2 kills :lol:

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dan zijn free roaming FPS games het leukst. Ik ben zelf een paar dagen geleden begonnen. Eerste potje 6 kills, dat terwijl ik geen ster ben online. 6-4 vond ik een aardige begin verhouding. ;)

9. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb ook vanaf de mach gun plek zo´n actie eens meegemaakt, ziet er idd te gruwlijk uit, het is wel een beetje lucky mr er zit zeker een stuk skill achter. die kerel die in die jeep zat leavde de match daarna ook 8)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Gelukkig heb je dit soort momenten ook in Bad Company 1. Eens een keertje vanaf 500 M een sniper met een tank te pakken gekregen. Snipers zitten altijd in zoldertjes, maar het is zo mooi ze weg te schieten. ;):9

11. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    en daar ben ik dus nooit blij mee op iwo jima en niet vooral op mount suribeach waar elke minuut wel een tank komt.Denk je dat je een tank heb opgeblazen komt de tweede eral aan|:-

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat is helaas oorlog. Met veel machtsvertoon de vijanden op de knieen proberen te dwingen. Doel is gewoon een sticky bom, zoals in Saving Private Ryan en je hebt geen last van tanks meer. Ik wou dat zoiets in het spel zat, een sticky bom gemaakt van sokken. :9

13. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Klonk logisch, maar helaas... :confused:

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Probeer eens je cache te legen. In veel spellen is dat blijven drukken op de A knop. Hoe dat bij deze game is weet ik niet. In Oblivion moest je op de A knop blijven drukken totdat je in het spel zelf zat. Ik zou anders ook geen oplossing voor je corrupt probleem weten.

15. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik begin een beetje dezelfde probs te krijgen als bij BF:BC :

hit detection, niet gelijk schieten als je je knop indrukt , niet kunnen connecten met de server...... dit waren 1 vd reden waarom ik dat spel uiteindelijk heb verkocht en ik hoop
    dat dit met de nieuwe BF:BC niet is.

nog meer mensen last van hetzelfde ?

16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Hit-detection verschilt idd soms per potje/sessie, lijkt wel. Maar dat probleem had ik al toen de game net uit was. Dan weet je zeker dat je iemand in zijn kop hebt geraakt, en krijg je hoogstens een 'schampschot' ofzo...
    Zwaar irritant natuurlijk, wanneer je sniper bent.

Die server problemen zijn sporadisch, en heel soms zit er een potje tussen dat je gewoon gigantische lag hebt of andere vreemde dingen, maar dan exit ik gewoon zo snel mogelijk.

Maar EA-online blijft gewoon bagger, I guess.

17. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de achievements makkelijk te behalen>?

18. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ze zijn allemaal easy. De enige twee die wat meer tijd vergen zijn de 30 matches en 100 matches spelen:thumbs:

19. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Damn makkelijk. Piece of cake, even spelen en je hebt zo die achievements binnen en zeker niks om zorgen over te maken. :)

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ga deze game zometeen ook ff kopen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina