1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Weer een heerlijke serie gehad.

Stuk of 4 potjes samen met FOD Blazin (nr 1), FOD Assassin (nr 10) en nog 2 FODs gespeeld.
    Weer had ik op 1 potje na verreweg de meeste kills en punten :thumbs:

Kills tov gekilled worden ging ook prima, net als de punten

kills killed punten

20 3 570
    12 0 320
    11 1 250
    20 11 550
    27 4 780
    23 6 620
    25 6 400
    21 8 500
    21 6 800

BANZAI! :D

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Gister echt zo'n droge actie. Ik stap in een vliegtuig om snel aan land te komen om op die manier een vlag in te nemen. Maar ik werd al gauw achternagezeten door een vliegtuig en ik kreeg hem maar niet van me af.

Uiteindelijk na allerlei capriolen uitgehaald te hebben kreeg ik hem uiteindelijk neer. Dus ik eindelijk rust, ik vlieg naar de vlag toe die ik in wou nemen. Dus ik 'stap uit' en ik wil mn parachute openen maar op de een of andere manier reageert die niet8)

Haha, ik viel dus gewoon dood neer:lol: Al die moeite voor niks. Er liep ook echt zo'n gunner naar me toe om me neer te knallen maar dat was dus niet nodig. Die zal ook wel gedacht hebben, WTF:+

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat is er een voor in de boeken. :+

4. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik bespeur sarcasme:9

5. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Gisteren weer een dikke actie!

Ik had al een keer een vliegtuig met behulp van een tankschot neergehaald, maar deze kwam dan ook vlak over me heen.

Gisteren vloog er eentje over me heen op Wake Island Airfield en hij was al een stuk verder en verdween met grote snelheid. Ik schoot...boom....kill! \o/

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Heel toevallig zat ik een aantal dagen geleden ook heel even in een tank, waarschijnlijk om even snel een vlag te pakken, en knalde toen ook een vliegtuig uit de lucht :thumbs: :D

Had nog een paar kills met die tank, maar volgens mij werd ik opgeblazen met tank en al, toen ik er net uitsprong. Weet het niet meer precies.

Anyway, vandaag wel wat aardige potjes, maar toch iets te vaak onnodig dood. Nog steeds iedere keer wel in de 'plus', maar meer dan 2-3x dood in 1 potje vind ik al vervelend.

Laatste potje was wel erg goed: Op Guadalcanal 20 kills en zelf 2x dood, voornamelijk snipes. Had de meeste kills en punten in het potje (dus de tegenstanders en medespelers waren ook niet bepaald fantastisch), en het potje daarvoor op dezelfde map 9/0 :)

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Speel het weer sinds een paar dagen. Blijft me toch niet vervelen. Beetje vliegen, rijden en knalle. Wat wil je nog meer. Misschien 3 maps er bij als kerst cadeautje maar dat zit er niet in denk ik. Zou wel mooi zijn om Battle for Arnhem, of hoe heette die nederlandse map, te spelen. Sta altijd wel in de plus met kills/deaths alleen heb soms wat weinig kills als ik beetje aan het kloten ben.

8. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Nieuw record gehaald! 38 kills- 2 keer dood - 973 pnts. (foto staat op mn iphone, zal m binnenkort ff plaatsen).

Vandaag veel erg goede potjes, bijna altijd bovenaan :) en een mooie 26 kills met 1 keer dood.

9. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Word jij met die score nooit uitgescholden voor cheater ofzo door jaloerse mensen? Dat had ik met CoD4 op de PC heel vaak als ik een keer bovenaan stond met 15-2 ofzo als ik het vorige potje 8-12 had.

10. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Toevallig had ik er inderdaad laatst eentje. Ook al omdat ik bijna altijd als degene met het hoogst aantal punten eindig.
    Ik kreeg toch een paar verwensingen naar mn hoofd via tekst, cheater en een heleboel scheldwoorden.

Nou, als ik ergens een hekel aan heb dan is dat aan cheaters! Heb m uitgenodigd om een keertje mèt me in een team te spelen ipv tègen me.
    Kan die het meteen zien.

Vanavond weer zo'n classic potje. Tegenstander heeft alleen nog Ridge (het meest beroerde kamp wat je maar kunt hebben) en ik ben er gewoon met een tank opgereden, maar niet zover dat de vlag zakt.
    Ik had een tank van hun gepakt, dus ze zagen niet snel genoeg dat ik helemaal niet bij hun team hoorde.

Voordat ze dat zagen, had ik ze al een stukje zwaarder gemaakt door wat lood in hun lichaam te pompen ;)
    Mn teamgenoten waren nergens te bekennen en die gasten bleven maar respawnen.

Kwamen echt met bosjes van 4 voor mn loop...BANZAI! :D

11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dat had ik laatst ook, ik had een tank en reed een berg op, iedereen ging de bunker in om de vlag te verdedigen dacht ik, ik schiet naar binnen.
    6Kills daaruit en toen ze respawnde steeds zo door:)

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Heel HEEL soms krijg ik een berichtje waarin iemand blijkbaar 'boos' op me is. Misschien omdat ik ze dan heb gesniped ofzo en dut zullen ze best vervelend vinden :)

Ik had een maand geleden wel een leuke trouwens: ik kreeg binnen de eerste minuut van het potje als een PM binnen van iemand die me 'nOOb' noemde, wellicht omdat hij mij in mijn vliegtuigje meteen neerhaalde, en vervolgens won 'mijn' team dat potje en had ik (bij hoge uitzondering) de hoogste score. :D

Wel leuk trouwens dat BF1943 nu in de aanbieding is, want dat zorgt hoogstwaarschijnlijk toch voor heel veel nieuw bloed, maar de eerste weken zullen we dus weer geconfronteerd worden met de grootste mongolen die alleen maar op elkaar lopen te knallen op de basis/vliegdekschip, of die als idioten je cover wegknallen terwijl je daar rustig een basis zit te verdedigen(!)

Het lijkt soms echt of ze het niet doorhebben dat je daar zit om het team te helpen.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Hoppa. Speel voor het eerst in weken weer deze game en zat al snel, 2 minuten ofzo, op 4 of 6 kills. Tering, wat blijft het toch een lekker vermakelijke game tot Battlefield Bad Company 2 uitkomt. Alleen jammer dat er maar 3 maps zijn en ik totaal geen vliegtuig kan besturen, echt waardeloos. ;)

14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Heb je de controls van het vliegtuigje al aangepast in het optiescherm? Standaard staat ie nogal vreemd ingesteld (naar boven is naar boven bijvoorbeeld, terwijl je eigenlijk gewend ben dat wanneer je je knuppel naar boven duwt, je vliegtuig naar beneden gaat...)

Ik zie persoonlijk denk ik liever dat ze gewoon voor deze game wat extra maps maken, dan dat ik wacht op BF:BC 2. BC2 ziet er echt GRANDIOOS mooi uit, en lijkt me ook wel heel tof, maar wat ik zo leuk vind aan BF is dat het erg toegankelijk is, en BC2 lijkt me toch een stuk ingewikkelder en uitgebreider, qua classes en wapens etc. En als sniper lijkt die game me moeilijker, ivm dat je tegenstander nu een beetje kan zien waar je zit.

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Wat ik altijd zo jammer vind. Is dat veel mensen altijd zeiken over "ah alweer een WOII game!". Ik vind deze setting juist erg leuk. Allemaal die nieuwe snufjes interesseren me geen bal. Geef mij maar een Tiger ipv zo'n amerikaanse ?abraham? tank. Wat zou het vet zijn als ze drie europese maps zouden brengen. Dat er weer nieuw leven in deze game komt. Want Battlefield 1942 was toch echt de beste tegenover al de battlefields die daarna kwamen. Maar ja misschien is mijn smaak een beetje de geschiedenis in gegaan en blijven hangen.

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind de standaard vliegcontrolls juist fijn:)
    Maar waar kan ik bijhouden hoeveel matches ik heb gespeeld voor die achievement?
    50 heb ik er al want dat kan ik zien aan die award, En tellen coral sea matches daar ook voor meer?

17. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Je kunt op Battlefield1943.com je stats bekijken. De site werkte een tijdje niet echt best, maar lijkt het inmiddels weer aardig te doen (alhoewel de laatste keer bepaalde zaken nog niet helemaal klopten toen ik keek)

18. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Laat maar, heb het al gevonden, zit op 98 dus moet er nog 2.
    Welke rank zijn julllie? Ik ben rank 25, en wat zijn die veteranen medaile?

Laatst bewerkt: 31 dec 2009
  19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ik ben nu rank 47 of 48 ofzo. Gaat nogal traag, maar dat komt voornamelijk omdat ik eigenlijk alleen maar snipe, en zelden grote punten pak met vlaggen ofzo.

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik snipe ook regelmatig, maar dan moeten ze vaak stil staan want anders raak ik ze bijna niet(met geluk wel) Maar op guadalcanal zit ik meestal boven op die berg of op die gezonken boot:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina