1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  2. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn "Best Squad" achieve wil niet unlocken terwijl ik gewoon heb gedaan wat moest, wat kan ik doen?

3. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Blijven spelen ;). Komt vanzelf.

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Toevallig dat we het er laatst over gehad hebben, want vandaag alweer een heel onvriendelijk gesproken bericht gehad. Van een Hollander nog wel.

Vreemd genoeg beginnen ze me altijd uit te schelden voor NOOB! Je zal maar steeds gekilled worden door een 41-jarige noob ;)

Tegenwoordig stuur ik gewoon een echt vriendelijk berichtje terug! Dat is veel leuker en beter dan terugschelden. Òf ze leren ervan en doen de volgende keer normaal, òf ze gaan zich heel schuldig voelen (grinnik).

5. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik reageer op dat soort berichten al helemaal niet.... niet dat ik het tot nu toe bij battlefield is voor gekomen maar bij rainbowsix zit er elke week wel een grapjas tussen|:-

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nog nooit bij geen enkele game een berichtje ontvangen (ok, 1 keer bij DJ Hero). Ik ben gewoon niet goed (of slecht) genoeg denk ik. :+

Of ik heb geluk met de spelers waar ik bij terecht kom.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Vandaag een hilarisch moment gehad op Guadacanal. Ik zat in een bunker als Amerikaan te snipen, maar iemand van de tegenpartij in een andere bunker verderop ook. Hele tijd over een weer elkaar neermaaien. Helaas verlies ik dan wel veel, maar vond het wel leuk om te noemen. ;)

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Had gister ook zo'n moment, in een random game heb ik met een tegenspeler op Air Superiority een tijd lang circletjes door die rots in het midden gevlogen todat iemand het niet haalde :+ was wel grappig todat onze team mates ermee gingen bemoeien

9. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat ik terugstuur in zo'n geval is lol, of iets in de zin van Suarez.... :')

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe is het mogelijk, vanmiddag 2 XBW-ers tegengekomen @ BF. :+
    Juun en Daniël.

Wel toevallig dat we zo met ons 3-en in 1 match terechtkwamen. :p

Mijn k/d dinges is iig van -16 naar -5 gegaan. Ik ben dus lekker vooruitgegaan. Bijna ieder potje gewoon in de plus. :D
    Profiel

Wel behoorlijk irritant dat zowat ieder potje in Guadalcanal was. Opzich niks mis mee, maar een beetje afwisseling mag wel.
    En deze is bij mij dus helaas ook geglitched. =(
    Ach ja, ik moet nog genoeg spelen voor die 100 matches, dus die zal dan ook wel vanzelf komen... (heb nu pas 27 gespeeld)

11. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Door de manier waarop ik vecht, heb ik redelijk wat kills (15-25 per potje) en je speelt meestal 2x tegen hetzelfde team. Dan is het logisch dat je een paar keer dezelfde naam tegenkom, aangezien het hele team van de tegenstander uit maximaal 12 personen bestaat.
    Omdat je kunt zien hoe de persoon heet die jij killed, alsook de persoon die jou heeft gekilled werkt dit bij sommigen als een rode lap ;)

Het blijft wel een beetje raar: je gaat spelen in een online shooter waarbij het dus de bedoeling is dat je de tegenstander neerschiet, maar als je dit dan daadwerkelijk doet gaat diegene je helemaal verrot schelden :{

Heb vandaag deze koptelefoon besteld en als het goed is wordt die morgen bij me thuis bezorgd.

http://www.consoleshop.nl/product/7...llcandy-combat-g-i-sgs-xbox-360-boom-mic.html

Ik was op zoek naar een koptelefoon waarbij ik zowel het ingame geluid van de game, alsook de stemmen van mn teammaten goed kan horen.
    Komt omdat ik vaak 's avonds game als mn vrouw al slaapt. Ik heb dan mn koptelefoon op waarbij ik zowel de game, alsook mn muziek die ik van mn pc via de xbox stream, goed wil horen.

Ik kon dan echter de stemmen niet meer horen, ook niet als ik deze veranderde als output op de xbox (dus speakers only of tv en speakers etc).
    Als het goed is kan dat bij deze koptelefoon dus wèl.

Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  12. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Haha, jou heb ik niet gezien, juun wel (zij stond bovenaan, als beste van de squad, vandaar) :+ Viel me pas aan het einde van het potje op, wel toevallig inderdaad*)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    We zaten +/- 3 potjes bij elkaar. Daarna kapte ik, anders was het waarschijnlijk nog langer geweest
    DulleNL Killed Shadowkiller77 :cool:
    :+

Juun zat bij mij in het team. Ik zat niet in een squad maar ik zat wel iedere keer bij de top 3 Players.
    Jammer dat je me niet opgemerkt had. :'-( Ik was juist extra mijn best aan het doen voor jou.

Je moet ook niet naar het Best Squad blokje kijken, maar naar Top Players. :+

14. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik deed maar 1 potje mee:+:+ de rest speelde mijn broertje8) Maar goed, ik stond in ieder geval niet boven aan:mad: rond de vierde plek volgens mij.
    En zeg nou aub niet dat we jou niet 1 keer te pakken hadden:+

Ik waardeer het natuurlijk wel dat je extra je best deed\o/:+

neem nog wel een keer wraak:+

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je/jullie hadden me sowieso 1 keer (waarvan ik weet) te pakken. :+ Zul je zien dat die ene kill door je broertje was gemaakt 8)

Is jammer dat je op de BF site niet wat gedetailleerdere stats van je matches kunt terugkijken. Was nu wel leuk geweest. ;) (zoals je met Halo 3 wel kan)

16. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ja staat echt niets op de site:lol: Kan me alleen met jou vergelijken maar daar wordt ik ook niet wijzer van :+

Ik ga er btw gewoon van uit dat ik die kill maakte:+

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zijn er nog meer mensen die zo rond 20:30 vanavond zin hebben om wat kont te schoppen in een squad? Hoeft geen ervaring te hebben enzo, gewoon voor de lol :)

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    niemand??

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Hoe moet je in vredesnaam met een parachute uit een vliegtuig springen.
    Wil die achievement hebben, maar weet even niet hoe het moet.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Druk op A :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina