1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Oh, ik dacht ook dat het aan mijn verbinding lag!

Onspeelbaar! Schiet je een granaat af en je ziet/hoort m eruit knallen en je hoort geen boem! Zit die er gewoon weer in!
    Soms moest ik mensen 8 keer raken voor ze dood gingen.

En dan nog de potjes winnen met 30 kills tegenover hun eerste man die er dan 8 heeft gemaakt :lol:

(ach, het was voor mij de druppel na de internetproblemen bij telfort en dus heb ik vandaag glasvezel aangevraagd en een snelle router besteld)

Probeer als je de achterkant niet kunt raken, om de koepel te pakken.

Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  2. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Met de koepel bedoel je dat ronde ding bovenop toch? Zal es proberen dan :)

Wat ik persoonlijk denk (maar kan er helemaal naast zitten) is dat ze een hoeveelheid servers van BF1943 weggehaald hebben toen het spel minder populair werd, en dat er sinds de prijsverlaging van een aantal weken veel meer mensen bij zijn gekomen, maar dat het aantal servers nog gelijk is gebleven. Had vroeger nooit last van lag namelijk, en de laatste tijd heel erg.

3. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Zou je denken? Ikzelf heb nog niets gemerkt van mindere belangstelling. Wel heb ik een behoorlijke toename gezien ja, omdat er ineens weer veel sergeantjes waren.

De gasten uit mn clan die massaal naar Moder Warfare2 waren gegaan, komen al regelmatig terug. De lag in dat spel schijnt zeer vaak voor te komen.

Gisteren en eergisteren waren inderdaad verschrikkelijk bij 1943, maar vanaf de namiddag was het weer perfect.....heerlijk gespeeld nog.

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Toch zonde dat zo'n goede game als 1943 dan op deze manier verneukt wordt omdat EA weer eens de zaakjes niet op orde heeft met de servers. Dit soort problemen waren er 4-5 jaar geleden al met Battlefield 2 Modern Combat, en zelfs nu, met veel snellere verbindingen en een veel betere XBL, heb je er nog steeds last van.

Eigenlijk onacceptabel. Je betaalt geld voor een game die je alleen online kunt spelen, dus dan zijn ze ook verantwoord om die game goed te blijven ondersteunen wat betreft goede snelle servers.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Omg wat kom ik de laatste dagen in veel slechte teams zeg. Die lui halen met moeite 3 of 4 kills. Ook nog door schade en schande de wedstrijd winnen, terwijl ik ook genoeg potjes heb gekend waarin mijn team alles domineerde.

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    T gaat niet echt om de kills, meer om het inzicht. Mensen die hele tijd in vliegtuigje blijven vliegen terwijl enemy 4 of 5 basissen bezit. Mensen die altijd spawnen waar de actie is en recht op de enemy inlopen. Mensen die al schietend naar een enemy basis rennen terwijl suprise juist een van de waardevolle tactieken is, zo kan ik nog wel ff doorgaan...

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dat is vrij normaal voor een EA game, gaat al jaren zo =( Het ergste is dat ze er nog lekker mee wegkomen ook.

Moet je voor de gein ff Army of Lag : 40,000th Ping online gaan spelen 8)

8. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Eigenlijk bedoel je de mensen, die totaal niet in het teambelang spelen. Ik vrees dat dit met BC2 in het begin ook zo gaat zijn. Ik heb er ook zo'n hekel aan als mensen direct in een voertuig springen en er mee wegrijden, terwijl er nog plaats is voor twee andere personen. Zelfs als je er vlak achter loopt, rijden ze gewoon van je weg...

Het mooiste is toch als je met een paar vrieden een squad kan vormen, dit maakt je gewoon sterker.

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Leuksts is al iemand dat met het laatste bootje van het schip doet aan het begin 8) Sta je dan de eerste 4 min te wachten tot een vliegtuig crasht of een bootje respawnt.

Of een jeep gewoon vol gas met een boog om je heen rijd zodat je net niet erin kan jumpen:emo:

Maar met al een vaste squad mate is dit al snel geen probleem meer, vooral dat je bij je squad kunt spawnen geeft je een gigantisch voordeel omdat je dan in de actie kan blijven.

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Erger me ook altijd aan de mensen die snel een vlag willen capturen. Op het begin van het level meteen met een bootje, waarin plaats is voor 8*, in hun eentje weg varen. :mad: En idd met die jeeps. Ik wacht altijd wel met een boot of met een jeep. Het irritante is in de boot als jij vaart de mensen die erin zijn gestapt meteen gaan schieten op je omdat ze geen geduld hebben. Terwijl jij wacht op de persoon die nog aan komt rennen voor de boot te halen. Zucht.. geduld is er niet meer.

11. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    herkenbaar8)

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Klopt ja, was bij BF2 alzo.. Dice doet zijn best om er toffe team elementen in te doen, en dan gaat het merendeel nog voor zichzelf spelen en niet voor het team :+

13. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Daarom kun je beter met een paar vrienden de game spelen want anders komt er in 8/10 gevallen weinig van terecht.:+

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dan erger jij me aan mij. :9

Op bijvoorbeeld Wake Island ga ik heel snel weg om het belangrijkste punt van dat level te pakken, in dit geval het vliegveld dus. Dit doe ik niet uit eigenbelang maar zo heeft het team 3 vd 5 punten in bezit en het belangrijkste punt in handen.

15. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag voor het eerst sinds hele lange tijd weer een potje gedaan. Meteen een lekker potje van 26-5 met een score van 598. Niet mijn personal best als ik het goed heb, maar 't komt in de buurt (had ooit iets in de 600 geloof ik).

Met CoD heb ik altijd hetzelfde, als ik een tijdje niet speel gaat 't 1e potje opeens vet goed. Alleen meestal zwakt het daarna wel weer wat af:+

16. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Die ergernissen zijn heel herkenbaar en vooral het onmiddelijk vertrekken met de boot met alleen hunzelf erin (gelukkig zit ik in 99% als eerste in t vliegtuig) en die malloten die 15 minuten aan t rondvliegen zijn met 1 kill, terwijl er 5 rode vlaggen zijn....ongelooflijk.

Het maakt mij niet uit als iemand nog niet zo goed is, maar sommige hebben een IQ van 35. Zoals tegen de bomen gaan schieten zodat de vijand al meteen weet dat je eraan komt.

Gisteren had ik een debiel die in de AA-gun op guadalcanal airfield ging zitten en steeds onze eigen vliegtuigen kapot schoot!
    Ik raak dan echt buiten zinnen!

Heb m een voice- èn een tekstbericht gestuurd en ik denk niet dat die oout nog terugkomt in Battlefield (ik ben dan niet vriendelijk ;) )

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik probeer ook altijd wel een vliegtuig te scoren, maar er zitten echt randdebielen tussen. Lui die op 4 meter hoogte bomen laten vallen en dan suicide zijn.

Wat betreft het verrassingselement: Ik doe bijna niets anders, maar vaak word ik wel door een tank of een sniper te grazen genomen. Vind trouwens wel dat je met een tank verdacht weinig kills kan maken. De bomming raid daarentegen. :+

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je eerste alinea snap ik niet echt, of bedoel je bommen? :)

Maar als je door een tank verrast wordt doe je wel wat fout hoor, die kun je altijd aan zien/horen komen. Gesniped wordt ik zelden want die heb je niet zoveel in BF.

Maarre, ik ben ook zo iemand die vanaf het begin in een vliegtuig duikt, en als dat niet lukt ren ik naar een bootje en ga daar in m'n eentje vandoor. Dat heeft ook verschillende redenen, als je te lang blijft wachten heb je grote kans dat een vliegtuig je neermaait in je bootje, en aangezien 80% cannon fodder is die speelt zonder na te denken, heb ik ook niet zo'n behoefte om op dat soort figuren te wachten voordat ik vertrek.. De eerste minuut is gewoon zo bepalend dat ik niet ga wachten op mensen die het spel toch niet begrijpen...

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Juist. :thumbs:

@ Yellow13, ik vind het juist wel makkelijk om met een tank kills te maken, de turret is echt sterk!

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    haha zo'n strategie had ik ook altijd toen ik bf1943 speelde.
    Vliegtuig pakken.. naar eerste spawn op wake.. overnemen/jeep pakken, tweede spawn.. doorrijden derde.. stond je meteen bovenaan :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina