1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat heb ik ook gemerkt ja. Turret rulez, maar dan moet de chaffeur niet als een gek heuveltjes op rijden als ik net 2 of 3 kills in het vizier heb. :cool:

2. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik denk dat hij de turret van de bestuurder bedoeld, al zijn ze beiden even sterk.. Als je echt voor punten wilt gaan, zorg dan dat wanneer je 4 basissen hebt, de 5e niet pakt, maar ga met een tank er een eindje vandaan staan en met je turret maai je echt iedereen neer, en iedereen blijft ook respawnen op die ene basis, echt zo haal je heel makkelijk 10-20 kills in een minuut ofzo, heerlijk! 8)\o/

En mocht die ene basis te ver weg zijn, probeer het dan via de air bombs, 5 of 6 kills met 1 air attack moet zeker te doen zijn..

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Echt niet!! ;)

Met de tank ben ik erg sterk en ik neem er echt een hoop mensen mee te grazen.
    Een airraid duurt veels te lang en pak ik alleen als er geen andere mogelijkheid is.

En precies wat sloober zegt: gewoon goed neerzetten.
    Ik heb meerdere strategiën die erg goed werken. Eentje is een tank van hun stelen en dan heel sneaky bij hun respawnvlag gaan staan.
    Vaak zie je ze kijken en denken: "ah, die hoort bij ons" en dan ineens rakatakatak! Heerlijk :)

Eindelijk gelukt: 15de plek op de wereld en dus op de eerste bladzijde \o/
    (ongelooflijk: sta direkt achter Javialdea25 die overigens niet zo goed is. Ik keek echter in het begin tegen hem op omdat hij op mr1 stond en ik er nog niks van bakte.
    Heb er weken en weken over gedaan om voor de eerste keer de beste in een potje te zijn :+ )

Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zeer netjes! :)

We moeten echt eens in een squad spelen Ferry, of heb je al je eigen clubje?

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie een keer willen gaan spelen wil ik best mee doen.
    Lijkt me wel een keer leuk om 1943 weer te spelen .

6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Mij ook! En nog gefeliciteerd Ferry!
    Ik ben zelf trouwens niet zo'n tank bestuurder want een tank is toch vrij makkelijk neer te halen. tip: in plaats van wegrennen kan je beter ernaartoe rennen en er omheen blijven circelen. Het bovenstuk kan namelijk niet snel draaien en die gast in de turret geef je als eerste lood te eten terwijl je een granaat gooit, door je launcher en je granaten te gebruiken heb je hem sneller neer. Snipers moeten het zowieso anders aanpakken. Pas wel op dat een slimme tankchauffeur je als je dichterbijkomt zal proberen te overrijden. Zo heeft mijn vele tijd in BF2 toch nog nut uiteindelijk!

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    En wat als die tank nu gewoon volgas van je wegrijdt? Turret bestuurder kan dan makkelijk optijd omdraaien en jou een paar kilo lood bezorgen. :9

8. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, tanks zijn altijd 1 van de sterkste middelen in Battlefield games met een goede tankers, en omdat bommen werpen op tanks niet echt makkelijk is in dit deel hebben goede tankers zo goed als vrij spel.

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Verdomme... :mad:

Zojuist even snel een potje gestart, spawn bij Outpost, kill meteen een tegenstander, word zelf ook afgeknald, respawn op de basis, plak vliegtuig, word gebeld door vriendin, ik jump eruit en schuil ergens veilig in een bosje op de basis van de tegenstander, en opeens loopt mijn hele 360 vast en moet ik resetten :mad:

Ow, en vanavond lag bij mij XBL er even uit. :mad:

10. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Een tank heeft een bijzondere manier van rijden en kan tijdens het rijden niet veel draaien waardoor hij(turret persoon) makkelijker te headshotten is( moet je wel rifle hebben natuurlijk) maar als eentank achteruit rijd kan je maar beter direct weggaan want dan weet ie heel goed waar hij mee bezig is :9.

Laatst bewerkt: 23 jan 2010
  11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Iedereen heeft zo zijn eigen tactieken. Meestal kies ik gewoon wat als eerste op mijn pad komt. Ik ben niet de beste in shooters, maar kies bijv. BF 1943 ook meestal als ik me wat verveel met andere games. ;)

12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag mijn hoogste score ooit gehaald. 834 punten en 28 kills:)
    Ging echt lekker, zo haalde ik met 1 tank 3 andere tanks achter elkaar neer.
    en toen ik in een vliegtuig zat pakte ik twee tanks tegelijk met 1 bom:cool:

13. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Doen we zeker! :thumbs:

Dat ligt eraan hoe je het doet. Als je het netjes wilt doen en in duikvlucht droppen en doorvliegen is het redelijk lastig.
    Als ik het op mijn manier doe, heb ik de tank in 9 van de 10 in stukken geknald.

Daarom moet je ook een beetje nadenken en ik kan sommige gasten niet begrijpen. Als ik in een tank zit en ze blijven maar voor mn loop spawnen, dan weet je toch dat ik je neerknal? :+
    Wanneer ik zèlf word neergeknald door een tank, check ik bij het respawnen of er een vliegtuig staat. Ik stijg op en ga naar de tank toe en hij ligt in tweeën.

Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Okee, mensen die dit lezen en vanavond zin hebben om te squatten moeten m'n gamertag maar ff toevoegen.

15. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Aangezien hun eerder aangaven dat er geen dlc zou komen in dit een uiterst mooie verassing!

Battlefield 1943 krijgt DLC
    Nieuws | 26 januari 2010 - De executive producer van de downloadable game Battlefield 1943 heeft laten weten dat er nieuwe downloadable content zal komen voor de WO2-shooter, zo meldde CVG.

DLC
    Karl Magnus Troedssen, de executive producer van de game liet weten dat het vanzelfsprekend was dat er betaalde DLC op komst was voor de goed verkochte downloadable game. Daarnaast is deze handeling essentieel voor de goede verkoopcijfers van de game, en dat ze, naast het kijken naar de verre toekomst, ook de nabije toekomst in de gaten moeten houden.

Sequel?
    Troedssen liet daarnaast nog doorschemeren dat een eventuele sequel van de game gemaakt zou kunnen worden. Al werden er nog geen acute cijfers of andere data vrijgegeven.

http://www.xboxonly.nl/nieuws/18335/Battlefield_1943_krijgt_DLC/

Laatst bewerkt: 27 jan 2010
  16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ja, heel goed nieuws, want betekent toch weer meer actie online (alleen hopen dat de servers het wel aankunnen).

Aan de andere kant is het te hopen dat de DLC niet te duur wordt, anders schrik je straks potentiele nieuwkomers af, wanneer die straks 1200 voor 1943 moeten betalen, en dan ook nog eens 800+ voor een paar extra maps ofzo...
    Dan wordt het namelijk wel erg duur voor een fantastische, maar eigenlijk vrij kleine en simpele arcadegame waarbij je nu al weet dat die over jaar waarschijnlijk een stuk minder gespeeld zal worden online, en je er dus weinig meer aan hebt.

Ik ben in ieder geval benieuwd. Ik zou trouwens ook wel wat extraatjes willen hebben deze keer, zoals Avatar awards en een mooie dynamic theme van BF1943. Het is en blijft een verslavende topgame.

17. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Wel raar dat ze nu twee BF producten tegelijk op de markt krijgen, en ik sluit me denk ik bij Yi-Long aan, ik ben ook niet van plan 800 MSP voor deze DLC uit te geven.

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop op Omaha Beach iig !

19. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk gewoon iets van de Russische of Duitse campaign.

20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Wel raar tijdstip, nu straks BC 2 uitkomt!
    Maarja, als het niet te duur wordt koop ik het denk ik wel.l
    Het blijft een geweldige game.

El Alamein:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina