Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij kan je wel kiezen alleen de spawnpoints zijn niet zichtbaar op de map :+

2. dramaties

dramaties Held

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Aernhem ik zat net bij u erin. Zoog wel apenballen, maar dat was grappig. Dan weet je ervan.

Ik vind het vliegen erg kut trouwens, dus coral sea sla ik over

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Arti heeft deze nu ook! \o/ Feel free to add: ArtificialFaith

4. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt geweldig als er 5 gasten achter je aanvliegen in Coral Sea :thumbs:

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ook maar even aangeschaft, vannacht waren m'n punten van Gamehubs binnen. Erg gave game! Mooie graphics en goede gameplay! En dat voor een Arcade game! :+

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoe verover je de vlag bij Coral Sea 8)

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon er over heen vliegen, maar ik vind er niet echt veel aan, je kunt bijna geen vliegtuigen neerhalen=(

8. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ben benieuwd naar Coral Sea ben zeer slecht met vliegtuigen nog dus wel goede oefening als je toch moet vliegen. Ben eindelijk wel na een klein dagje beter geworden met sniper echt heerlijk af en toe. Ding schiet echt geweldig al een paar keer iemand uit een jeep neergeschoten en uit een bootje ook al keer gelukt.

Ook heerlijk dat je soms van de ene kant naar de andere kant van de map kan schieten :)

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Coral Sea is echt lastig. Het is me gelukt om één vliegtuig neer te halen! :+

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Hoe kom je in die Coral Sea dan? Is dat die extra optie in het begin menu over het vliegen?

Gisteren ging het ineens een heel stuk beter, vliegen en schieten. Ik leer het nog wel ;)

Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja, in het hoofdmenu kun je dat kiezen.

12. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Stom van me, ik lees het nu ook ;)

Blijkbaar kan je daar alleen maar vliegen en dus alleen maar dogfights doen?
    Jammer, maar wel goed voor de skills.

Ik denk toch dat ik liever een gewoon extra eiland had willen hebben, maar ik moet de coral nog doen natuurlijk.
    In mn pauze meteen proberen! :thumbs:

Ik krijg nu al randverschijnselen van het vele battlefield spelen. Als ik daarna meteen ga slapen word ik misselijk als ik mn ogen dicht doe.
    Ik zag net vanuit mn auto een vlaggenmast met vlag en ik keek meteen of die een rood of blauw vierkant erboven had hangen en toen ik boven me een vliegtuig hoorde, wilde ik meteen schieten. :lol:

Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt inderdaad alleen maar vliegen, of vanaf het vliegdekschip met de Flak's schieten.

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt ovet het deck lopen en met een sniper schieten of bij de tegenstander proberen te spawnkillen.

Zat in de rechter boot bij het linker flak cannon en zag een vliegtuig van de enemy proberen te laden, stond bijna stil en ik schiet hem naar zijn grootje. Die kerel zal wel gebaald hebben. :+
    De Air map is iets leuker dan ik dacht maar ik blijf de andere maps veel leuker vinden.

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Snipen geeft idd een gigantisch gevoel van voldoening wanneer je iemand die zo'n beetje aan de andere kant van de map staat door zijn kop weet te knallen, of iemand die druk aan het rennen is of idd in een voertuig zit.

Aan de andere kant kan het ook gigantisch frustrerend zijn wanneer je geen headshot hebt, maar hem in zijn lichaam raakt, en vervolgens neemt die persoon jou te grazen. En dat laden gaat tergend langzaam, je hebt weinig echt lekkere spots om vanuit te snipen, alhoewel je soms massel hebt dat je langere tijd on-opgemerkt je gang kan gaan, of dat je steun hebt van medespelers die de plek waar je zit een beetje 'beschermen', en op korte afstand ben je gewoon ontzettend kwetsbaar...

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Vind het nog wel meevallen hoe zwak je van korte afstand ben, 1op1 win je nog makkelijk pistool best sterk en vaak schiet ik nog net op zijn lichaam gauw blind dus dan is 1 kogel genoeg.

Alleen wanneer er echt meerdere zijn dan word het zeer lastig omdat je met 1 magazijn max 2 kan killen door alleen headshots te schieten.

Wat vaak is in het begin weer even wennen en dan op een gegeven moment schiet je weer een beetje raak, en dan telkens te zien krijgen Assist, Assist, Assist.

17. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Met dat pistool gaat idd wel ok, maar tegen een gozer met een machinegun delf ik toch meestal gewoon het onderspit. Daarnaast probeer ik nu wel vaker mezelf een beetje in te dekken dmv kleefbommetjes enzo om me heen, en als ik de kans heb die af te laten gaan zodat we dan maar wellicht samen gaan...

... maar sowieso wil dat switchen van wapens bij mij nog niet zo lekker lukken. Dat is natuurlijk wennen en waarschijnlijk gaat dat over 1-2 weken bijna moeiteloos, maar vooralsnog is het soms nog een beetje stuntelen met de controls als ik heel snel moet switchen tussen wapens :)

Dat 'assist' 'assist' 'assist' herken ik idd, alhoewel ik het eigenlijk gewoon een beetje kut vind dat je niet zoals in BF2MC gewoon 1 hit - 1 kill hebt, met de sniper. Of dat je na ieder schot weer 'uitzoomt' om even door te laden. Sowieso wel jammer dat je niet echt verder kunt inzoomen in sommige gevallen., maar goed, dat zal te maken hebben met de tijdsperiode... :)

18. Mcnabby

Mcnabby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk ook kunnen spelen na eerst FNR4 te downen en zo te connecten met ea online.

Vet spel moet ik zeggen, spijtig dat de trial maar een half uurtje is , maar heb me wel kostelijk geamuseerd moet ik zeggen.

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, ik heb uren lopen vloeken bij BFBC als ik weer eens mijn wapens verkeerd had, dat switchen is echt irritant in het begin :p

Ik heb gisteren nog even Coral Sea gedaan, het ziet er wel geinig uit, leuk voor tussendoor. Ik heb maar 2 rondes gespeeld aangezien het een beetje laggy was (heerlijk die vliegtuigen die naar voren vliegen en dan weer naar achteren |:- ) maar die 2 rondes gelukkig wel goed doorgekomen :p.

De spawntijden van de vliegtuigen vallen wel mee.

20. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    schiet die vliegtuig kapot met je grenades of bazokaa dan respawnt dat vliegtuig meteen en zal vaak aan jouw kant dan spawnen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina