1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 1943 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 jan 2010.

1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet bevestigd, blijft meer een gerucht/idee... Maar alsnog erg waarschijnlijk... ;)

Link

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Net met een maat 10 potjes geprobeerd alles laggde zo ontzettend hard gewoon...maar mee gekapt want zo gaat't hem niet worden.

EDIT: Bedoeld je deze link?

Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Had zojuist ook last van lag. Het viel op zich nog mee, maar was wel merkbaar, en vooral als sniper heb je er nogal last van, want je moet er veel rekening mee houden op lange afstand.

Gistermiddag trouwens ook al lag. Gisteravond was alles prima. Kut servers.

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    ik heb gemerkt dat als je lag hebt, het helpt als je gewoon dat potje afsluit en naar een nieuw potje gaat zoeken.
    Misschien dat het aan de spelers ofzo ligt, want als je lag hebt dan blijft dat gewoon zo. Ga je echter naar een ander potje dan is t vaak verdwenen!

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Klopt inderdaad, het ligt vaak niet aan de spelers maar aan de server. Dus als ik een fatsoenlijke server heb gevonden zonder lag, speel ik daar meestal een hele avond in. Net zo makkelijk. :9

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is ook sick. Hem wil ik dan ook niet tegenkomen op Iwo Jima. 8)

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Je bent niet de enige! Regelmatig krijg ik de meest vreselijke verwensingen via berichtjes binnen.
    Ik kan hier niet eens posten wat daarin staat, want het is echt heel grof.

(rare gasten. ze gaan een shooter spelen, maar als ik ze dan meerdere keren kill dan vinden ze me een loser, noob etc etc).

Banzai! ;)

---

In de categorie: "veel punten halen omdat je 3 tegen 2 speelt, maar je maten doen absoluut niks" is ook mn record punten halen verbroken: 1864 pnts in 1 potje!

1 gast zat op t eilandje wat voor het grote eiland lag??? Die ander zat ergens in de toren en pas aan t einde besloten ze mee te helpen.
    (jammer dat de foto niet echt lukte, want op t laatst kwam n maat van me erbij (champagne) en dus moest ik de foto snel nemen omdat ik anders uit de game gekicked zou worden.

Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Ik heb vandaag meerdere keren gehad dat ik een 'suicide' had, terwijl ik helemaal niets deed waarmee ik een suicide zou moeten krijgen. Ik loop gewoon, of ik spring met mijn parachute en land gewoon... etc etc...!?

Is dit probleem bij meer mensen bekend!? Gewoon al een stuk of 5-6x op 1 dag...(!)

9. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Nieuw persoonlijk record 56 kills in 1 potje \o/

Ik begon een potje en bleek dat we met zn drieën speelden tegen 9. Mn 2 teammaten kende ik niet en ze hadden geen mic.
    Al snel keken we tegen 5 rode vlaggen aan, maar ik was ongehoord aan het knallen! Op een gegeven moment moeten ze weg zijn gegaan, want op de eindlijst staan ze niet. Aangezien ik niet dood ben gegaan, heb ik dat dus niet gemerkt.

Halverwege kwam Soul erbij (die ken ik wel en kon met hem praten). Hij werd helemaal gek dat we 5 rode vlaggen hadden. Normaal zou ik dat ook zijn, maar toen zat ik al over de 30 kills. Mn 2 maten Derxdinoxx en Champagne kwamen de laatste 20 seconden in de game.

Laatst bewerkt: 29 jan 2011
  10. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes! Ik heb de game al sinds Mei/Juni niet meer aangeraakt. Wekt m'n interesse gewoon niet meer op.. Heb het wel gezien met BF1943.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vorig jaar zei ik al tegen je dat ik je niet wilde tegenkomen. Dan zou je over de 60 gaan. ;)8)

12. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Dat wordt echt lastig. Je moet dan een noob team tegen komen, terwijl de match gelijkop moet gaan, anders duurt die te kort.

Merk wel dat ik steeds beter wordt, want op mn laatste 19.000 kills heb ik een kill/deaths ratio van 4,4

13. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Bij gebrek aan wapens in BFBC2 atm :emo: vandaag maar weer eens dit spel gespeeld en eindelijk ben ik Ferry een keertje tegen gekomen. Kwaliteitsverschil was wel duidelijk te merken, ik met mijn amper 2000 kills tegen iemand met 10duizenden kills :+ Vooral als ie in zijn vliegtuig zit is ie zwaar irritant :mad::+

[SPOILER1][​IMG]
    [/SPOILER1]

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    ha leuk! Ik herinner jouw naam wel ja :)

Het vliegen is erg leuk, al maak ik als rifleman meer kills omdat dat sneller gaat.
    Heerlijke game is het, vooral met mic.
    Zorg volgende keer dat je aan mijn kant zit, lachen.

(als ik bc2 zou kopen en jou zou tegenkomen, was ik binnen 5 sec al dood denk ik ;) )

Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Moet nog twee achievements eigenlijks. Die van 25 vlaggen en 100 potjes online geloof ik. Ga hem zeker weer een keertje oppakken en bidden dat ik het vliegen nog een beetje ken. :9

16. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    top gun pilot is je naam! Trouwens, voor vlaggen pakken hoef je niet te vliegen toch? ;)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee weet ik wel, maar wel zo leuk als je het kan omdat je anders flink platgegooid word.
    top gun pilot is meer een kleinigheidje voor bij mijn profiel. Kon niks verzinnen.

18. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    I feel the need. The need for speed! (Maverick en Goose).

19. Seh

Seh Guest

Is deze game gewoon gratis te spelen, helemaal? Of was dat een andere shooter?

20. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Voor de Pc is er een gratis battlefield, deze kost 1200Mspoints.

Deel Deze Pagina