Vind het ook wel een faal, en erger is dat EA dan wel negatieve publiciteit krijgt, maar het is wel publiciteit. Als die er eenmaal is voor de PS3 zul je net zien dat die alsnog een miljoen keer word gedownload.
Gewoon: Als die verkrijgbaar is voor de PS3 zul je net zien dat deze alsnog een miljoen keer gekocht word, ondanks de aanklacht tegen EA en de rechtszaak die erbij zit.
Voor de PS3 geloof ik niet, maar als ik het goed lees zou die gratis verstrekt worden aan degene die BF 3 zouden kopen. Mijn fout als ik het verkeerd gelezen heb. De belofte van EA kan natuurlijk nog steeds niet.
Kan we zelfs nog heugen dat er een soort wedstrijdje was, op welk platform er het eerst 1 miljoen waren gemaakt. Dat platform kreeg als eerste die vliegmap erbij.
Kan me nog herinneren dat ik helemaal uitkeek naar die 43 miljoen kills om uiteindelijk een beetje teleurgesteld te worden door die vlieg map. Ik heb die map amper gespeeld uiteindelijk.
Xbox 360 community FTW. \o/ Wij hebben gebreken aan onze console gehad en blijven trouw. De PS3 heeft een keer een hack en er lopen al een legioen mensen weg. Zo verkeerd zijn wij als Xbox community nog niet. Zie je dus weer terug in games als Battlefield 1943.
Ik heb ze gewoon beide. Heel simpel. Ik vind dat hele fanboy-gebeuren vaak een beetje onnodig. Beide consoles hebben pros en cons. So be it.
Meestal ben ik er zelf ook niet zo van, maar af en toe permitteer ik mezelf zo'n opmerking. Ik heb btw ook beide consoles, maar ik game op de 360 puur om de controller.
Ik heb ook beide platformen maar als het online gamen gaat krijgt de 360 toch wel mijn voorkeur en als je dan zon nek aan nek race krijgt als bij 1943 vind ik het wel leuk om aan een kant te staan in de onnozele consolewars Wel jammer dat ze gelijk afstapte bij Bad Company 2: Vietnam van deze race en dat ze een gezamenlijk doel verzonnen om de laatste map erin te unlocken.