[XOne] Battlefield 1943 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 jan 2010.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    De controller voor de 360 is zeer zeker een pluspunt, al is de D-pad natuurlijk compeet ruk helaas.

2. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.vg247.com/2011/11/24/ea-to-give-bf3-ps3-players-battlefield-1943-details/

https://help.ea.com/article/battlefield-1943-for-bf3-ps3-customers

Is het toch weer goed gekomen :b:

3. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Zeker als ze er een hele rechtszaak van hadden willen maken. EA had daar dus ook geen zin in. Doe voortaan dan ook niet moeilijk EA. :cool:

5. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik had het meer over de handelingen die je moet uitvoeren om die game alsnog te krijgen... ;)

Waarom niet gewoon automatisch de code opsturen naar het email-adres dat gelinked is aan je BF3/Origin account dat je hebt ingevuld toen je begon met spelen!? Nu moet je eerst weer naar een speciale site gaan om je daar 'aan te melden' voor de actie, terwijl die game er gewoon standaard al bij had moeten zitten....

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Hoezo moeilijk doen he? ;):cool:

7. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juistem. Ik vind de PS3 een fantastisch apparaat, maar ik heb hem niet in huis door die controllers. De plaatsing van de analoge pookjes is voor mij net te laag ofzo, ik weet precies wat er mee aan de hand is. In het verleden heb ik ook wel eens een playstation 2 gekocht toen GTA nog PS exclusive was. Zodra het spel uitgespeeld was heb ik de PS2 weer verkocht. Ik kreeg gewoon kramp in mijn handen van die controller. Maar ieder zijn feestje, als je maar plezier hebt in het gamen!

8. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook maar binnen gehaald op de PS3 gisteravond.

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Jammer dat zo weinig mensen meer BF1943 spelen, want het blijft een heerlijk spelletje.

Net weer 7-1, 10-2 en 5-1 gespeeld als sniper :) Al had ik soms een beetje mazzel door net weg te komen van een tank, en net op tijd uit een vliegtuigje te springen enzo... :)

Grappig ook hoe 'makkelijk' het opeens gaat, zoals het bombarderen met vliegtuigjes enzo, en in een rechtstreeks luchtduel even sneaky over de tegenstander heen vliegen om een bom te droppen in zijn mik...

...iets waar je de eerste keren nog echt 'YESSSSSSSSSSSssssssssss!!!' bij hebt, en nu gewoon 'yesss!' :D

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Tsja, het zijn maar 3 maps, heb het leuk gevonden maar het verveeld opzich wel door die weinige maps.

11. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Meh, de drie maps zijn goed genoeg om niet te vervelen. En met BF2 bijvoorbeeld speelde ik ook alleen Karkand. Het liefst speel ik op BF1943 alleen Iwo Jima, jammer genoeg nu te weinig tijd om uberhaupt te spelen.

12. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Totaal mee oneens. Heb ondanks de maar 3 maps toch een flinke tijd gespeeld. Maar als ze dlc met 3 extra maps hadden uitgebracht, had ik zeker meer gespeeld.

13. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Deze game verveelt nooit! :9

Afgelopen week één van mn allerbeste matches gespeeld....
    Het was een full game en dus 12 tegen 12. Wij hadden 3 generaals en de rest alleen sergeants :mad:
    De tegenstander had 6 generaals met 2 voormalig nr 1 van de wereld:
    Ferggi PL (nu 25) en FOD XoBL4ZIN (nu nr 3 ).

Het was al fantastisch dat we wonnen en geen moment echt in gevaar geweest. Nog mooier was dat hun beste man Ferggi was met
    7 kils
    250 pnts

Ik eindigde bovenaan met
    43 kills
    1077 pnts :cool:

Mn aantal Leatherneck Stamps (match met minstens 20 kills) staan nu op 4.745 :)

Laatst bewerkt: 17 jan 2012
  14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zieke gast :9, op welke plaats sta jij nu van de wereld?

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Jezus :lol:

En toen besloot EA de stekker uit online support te halen :+

16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Goede zaken gedaan met mijn K/D ratio de laatste paar potjes. 9/1, 10/1, en 17/0 \o/

17. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik sta nog steeds 4de van de wereld, maar dat komt omdat die gasten werkloos zijn en zoveel uur spelen..... 4de is nog steeds erg goed voor een 43 jarige toch? hahaha

Over 2 weken woon ik echter weer alleen en dan ga ik er s goed voor zitten :+

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Echt zou het heel jammer gaan vinden. Pas gekocht namelijk en echt bruut met de vliegtuigje erover heen vliegen en schieten maar. :)
    Dit spel moet je dan ook niet serieus nemen, maar echt als een gekloot aan voelen. blijft toch het leukst! :p

Laatst bewerkt: 12 jun 2012
  19. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik speel het ook nog regelmatig, minimaal een paar keer per week en het verveeld niet heel snel. Soms laat ik het een periode liggen en pak het toch snel weer op als ik even kort kan spelen omdat de potjes niet heel lang hoeven te duren.

20. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik heb het de laatste tijd soms alleen even op de PS3 gespeeld, want mijn nieuwe router/modem had problemen met mijn 360...

Als het goed is krijg ik deze week een nieuwe modem van UPC (een Cisco), die het beter zou moeten doen, dus dan kan ik hopelijk weer gewoon op de 360 deze game spelen. Op de PS3 zat ik toch een beetje te klungelen met de iets andere controls.

Blijft eeuwig zonde dat van alle games waar men met regelmaat extra content voor uitbrengt, Battlefield 1943 eigenlijk de uitzondering is.

Deel Deze Pagina