1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943: Pacific

Discussie in 'Algemeen' gestart door Aernhem, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Wow, ik was al enthiousiast bij de aankondiging van deze game, imo is BF 1942 de beste shooter ooit gemaakt, dus een remake moet wel goed zijn. Nu heb ik de trial geprobeerd en wat een spel zeg:thumbs: Dat hele BF 1942 gevoel is weer terug, wat ik nou juist miste bij o.a. Bad Company. En wat een geluidsseffecten zeg, niet normaal gewoon, echt te vet voor woorden. Mijn hele kamer trilde mee:cool:

Eerst lekker op vakantie en daarna koop ik 'm zeker weten.
    Alleen hoop ik dat mensen dit spel ook blijven spelen, en niet dat na een paar maanden geen server meer vol te krijgen is.

En ik hoop dat er nog een aantal extra maps bij komen(Berlin, El Alamein), maarja dat is valse hoop waarschijnlijk. Gelukkig hebben ze de beste maps er al in!

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Misschien midway nog.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja klopt, er zitten nog een aantal texture glitches in.

Jammer dat de site waar je je stats kan bekijken ook de deaths erbij heeft staan, sta op een KD van 0.9 ofzo, dat is dan weer jammer :+ Ik kan dit spel gewoon niet serieus spelen, moet gewoon een beetje in vliegtuigen knallen e.d. Bij COD4 heb ik bijvoorbeeld veel meer de neiging om goed te eindigen, Battlefield is echt puur voor de fun.

4. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Waarom valse hoop? Het gaat ze immers om geld verdienen, dus waarom de gamer niet nog eens laten betalen voor een extra mappack. In dit geval misschien een win win situatie...

5. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Hah, precies zoals ik altijd denk. Bij CoD4 ga ik altijd serieus maar bij BF ga ik alttijd een beetje kloten met vliegtuigen etc etc.

Die texture glitches zijn echt raar inderdaad:+

@Nol, nou in ieder geval als er een map pack komt betaal ik er graag voor.
    Sinds BF1942 verouderd is hoop ik al op een remake en hier is ie dan eindelijk(deels):D

P.S. Ook leuk dat het ingame lettertype(van xx killt x etc) weer precies hetzelfde is als in de originele BF1942:)

Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik kan alleen bijna nooit enemys vinden:mad:
    Waarschijnlijk omdat ik geen vliegtuig heb.

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ook leuk dat dat niet te lezen is op een normale tv :emo: Ik wil nog geen HD tv halen maar bij dit spel is het wel irritant. Dit is het enige spel waarbij ik iets dergelijks merk, wel jammer.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit is de enigste EA game die niet online kan... Ben blij dat ik het niet gekocht heb want dit is echt nep.

9. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Tja, volgens mij had ik dat met Gears of War ook. Nu heb ik daar geen last van op mijn hd tv. HD tv is imo wel een must met een 360 maarja, niet iedereen heeft of wil er veel geld aan besteden;) Ik zou het je wel aanraden:)

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ondervind er geen last van en voor mij is een TV een TV, wordt er niet echt warm of koud van als ik bij iemand speel die een HD TV heeft. Komt wel als de tijd daar is. Maar dat ik niet kan lezen wie van mijn team er dood is, is dat wel wat vervelend. Helemaal omdat het bij de andere spellen wel duidelijk is.

11. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4

Dat is wel jammer ja, maarja om daar nou een tv voor aan te schaffen:+ Als het je verder niet zoveel uitmaakt. Zelf ben ik echt iemand die het heel belangrijk vind hoe mijn games/films eruit zien dus daarom dat ik wel een hd tv heb. Ieder zijn ding:9

(we dwalen een beetje af)

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    met vliegtuig is het juist lastiger.

Het is heel makkelijk als je een rode en blauwe vlag naast elkaar ziet lopen daar vaak in de buurt veel vijanden.

(die rode driehoekjes op de kaart)

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dat snap ik , en het gaat steeds beter, iemand zin in een potje??

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    jahoor

15. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk best jammer dat ze de game niet als volwaardige game hebben uitgebracht met meer classes, maps enzo. Ik ben best bereid om meer te betalen voor zo'n spel. Hopen dat het met DLC uitkomt ^^. Zijn er eigenlijk arcade games die DLC hebben gekregen? (Is dat mogelijk)?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Castle Crashers is de eerste die me te binnen schiet, dus ja het kan zeker

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    en small arms en bomberman

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Zelfs Pinball en Minigolf hebben DLC gekregen :) Dit spel zal ook nog wel extra maps krijgen maar voorlopig heb ik zelf nog wel genoeg aan deze maps. Alleen jammer dat je soms 5+ keer achter elkaar dezelfde map speelt.

19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hit, bij mij is de game vast gelopen. Zou het kunnen dat de 30 minuten voorbij zijn en daarom vast loopt?

edit

idd, de trial is verlopen. en wat een toffe game zeg, die ga ik zeker halen.

Even een vraag, kan ik rennen en een handgranaat gooien om wisselen? Ik kan niks lezen op mijn oude sony tv, dus ik kan dit ook niet zien.

Het is ook echt onmogelijk te zin of er een teammaat loopt of een vijand. Maar ja, de game is wel echt tof, mijn tv is gewoon matig.

Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  20. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Half uur bezig geweest om uiteindelijk geen enkele match te kunnen vinden...
    Hoop dat ze deze shit echt snel oplossen. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina