Ligt dat niet aan een instelling of moet je je soms registreren bij EA?
Het connecten gaat bij mij probleemloos. In het begin soms ff 3-5 keer proberen en dan ben ik binnen. Soms meteen de eerste keer.
Als ik eenmaal binnen ben, speel ik de games achter elkaar. Heb meerdere sessies gespeeld, soms ruim een uur achter elkaar. Wel 3 keer een freeze, maar ik ben echt verbaast over de kwaliteit van de graphics van deze arcade. De afwisseling had wel iets groter mogen zijn wat betreft de verschillen van de eilanden.
1 ding vind ik wel raar. Soms leeg ik een kompleet magazijn op een gast en ik zie ook aan het rode ringetje dat ik raak schiet, maar dood gaan ho maar! Hij schiet 1-2 keer en ik ben dood.
Ook met de tanks. 2 voltreffers op de koepel zijn niet genoeg om deze op te blazen met een anti-tankwapen. 1 kogel van zijn gun en ik ben dood.
Ook is het mij niet duidelijk wanneer/waarom je team wint. Het gaat om de vlaggen te veroveren. Stopt de tijd soms na zoveel minuten en kijken ze dan wie de meeste van de 5 vlaggen heeft?
Met de vliegtuigen heb ik nog niks geraakt, pfff!
Erg moeilijk, mn record kills in een hele battle sessie staat op 6. Moet nog veel oefenen.
Scherpschutteren kan ik helemaal niet.
Laatst bewerkt: 12 jul 2009