1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943: Pacific

Discussie in 'Algemeen' gestart door Aernhem, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem uiteindelijk toch gekocht na in de demo geen problemen te ondervinden en een game zoeken ging nu ook snel. Maar wat een kleregame zeg, m'n eerste potje in de volledige game en na 2 minuten(en 2 kills *)) liep m'n 360 vast en kreeg m'n launch 360 voor het eerst ooit RROD. :mad:
    Heb alles gedisconnect en schoongemaakt en nu doet hij het wel weer, maar nu ben ik zelfs al bang om de game te spelen. |:-

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hij liep zojuist bij mij weer vast.. na een sessie van 10 min.. :mad:
    Die vastlopers is echt iets van vandaag..

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    hmm, Toen ik vanochtend speelde had ik nergens last van.

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Zojuist weer 5-10 minuten zinloos geprobeert om verbinding met de EA servers te krijgen, maar wederom niets. Verbinding met XBL is gewoon goed, dus snap er geen fuck van :mad:

Vandaag ook 4200 MS points gehaald zodat ik Battlefield kon kopen, maar zolang die connectieproblemen er zijn wacht ik natuurlijk nog even.

Jezus wat slecht :mad:

5. Yaron

Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    LOL @ spel de schuld geven van een RROD... dat is gewoon domme pech, gast.

Maarja, de instabiele servers zijn natuurlijk wel schandalig.

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mwah, er zijn al meerdere mensen die na het crashen van hun xbox een rrod hebben gekregen, dus het is niet helemaal raar. Ik bedoel dus wel tijdens het spelen van bf1943. Ik moet ook zeggen dat mijn xbox geen vriendelijke geluidjes maak als ik hem uit druk :p

Mijn xbox is nu 5 keer vast gelopen, soms wordt het beeld alleen even zwart, en soms houd alles er gewoon mee op, best wel iritant soms. Maar ik mag toch hopen dat het nu wel een keer gefixed wordt :mad:

Laatst bewerkt: 12 jul 2009
  7. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben volgens mij een vd weinigen, maar ik heb nog geen enkele vastloper gehad, terwijl ik toch aardig wat potjes heb gespeeld. Ik heb wel redelijk vaak last van lag en dat merk ik vooral als ik in een vliegtuig zit:mad:

8. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ligt dat niet aan een instelling of moet je je soms registreren bij EA?

Het connecten gaat bij mij probleemloos. In het begin soms ff 3-5 keer proberen en dan ben ik binnen. Soms meteen de eerste keer.
    Als ik eenmaal binnen ben, speel ik de games achter elkaar. Heb meerdere sessies gespeeld, soms ruim een uur achter elkaar. Wel 3 keer een freeze, maar ik ben echt verbaast over de kwaliteit van de graphics van deze arcade. De afwisseling had wel iets groter mogen zijn wat betreft de verschillen van de eilanden.

1 ding vind ik wel raar. Soms leeg ik een kompleet magazijn op een gast en ik zie ook aan het rode ringetje dat ik raak schiet, maar dood gaan ho maar! Hij schiet 1-2 keer en ik ben dood.
    Ook met de tanks. 2 voltreffers op de koepel zijn niet genoeg om deze op te blazen met een anti-tankwapen. 1 kogel van zijn gun en ik ben dood.

Ook is het mij niet duidelijk wanneer/waarom je team wint. Het gaat om de vlaggen te veroveren. Stopt de tijd soms na zoveel minuten en kijken ze dan wie de meeste van de 5 vlaggen heeft?

Met de vliegtuigen heb ik nog niks geraakt, pfff!
    Erg moeilijk, mn record kills in een hele battle sessie staat op 6. Moet nog veel oefenen.
    Scherpschutteren kan ik helemaal niet.

9. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rechtsboven (meen ik) staan de punten die je team heeft in een gevuld rood of blauw balkje. Als jouw team de meerderheid van de vlaggen heeft gaan er langzaam punten bij je tegenstander weg en omgedraaid.Als je 5 vlaggen heb gaat het sneller dan als je 3 vlaggen hebt. Heb zelf nog niet meegemaakt dat het opeens stopt.

Een tank gaat volgens mij pas na 3 anti tank dingen kapot en jijzelf hoort pas dood te gaan na 2 tank kogels maar met z'n machine geweertje gaat het een stuk sneller.

Dat je iemand raakt en een rood kringetje krijgt hangt ook van je geweer af. Als je op 100m met een submachine gun schiet doet het amper schade. Misschien is het ook wel lag, ik weet het niet.

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ah, dat maakt het duidelijker! Daarom zie je gekleurde balken van het team met het minst aantal vlaggen knipperen, blijkbaar wordt die balk dan ook minder vol!

Schieten jullie uit de losse pols of gebruiken jullie de aim?

Met de tank ga ik al een stuk beter.

11. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Had de demo gedownload maar het is me nog niet gelukt om verbinding met de servers te krijgen. Graphics zijn ook hopeloos gedateerd.
    Bij mij gaat-ie weer van de HD af. Toedeledokie!

12. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmidag ging alles perfect, nu niet meer :{
    Dit verklaart een hoop

"We have issues in on Amsterdam Data Center and are working on this and will have it fixed soon."

Probeer morgen wel weer :)

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ligt aan het wapen. Als ik Thompson heb uit de losse pols.

Sniper logischer wijs altijd inzoomen (anders neem ik wel pistool)

en rifle van dichtbij losse pols, veraf met aim

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sniperrifle kan ook weleens goed werken vanuit de losse pols als je tegenstander net wat te dichtbij staat :9

Maar ik heb al wel vaak gehad dat me xbox vastliep tijdens het spelen, begint nu wel te storen.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    klinkt stom, maar ik ben blij dat het aan het spel ligt.

Was bang dat het aan mijn xbox lag. Ze mogen het wel fixen desalniettemin

16. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Komop man, een DOWNLOAD game voor een TIENTJE. Dan is het toch geweldig! De graphics zien er beter uit dan menig game die nu voor €60 in de winkel ligt.

Ik moet zeggen, hier heb ik meer plezier van dan een Far Cry 2 bijvoorbeeld.

17. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, alsof de duivel er mee speelt. Ik wilde de trial tutorial nog eens gaan spelen op mijn SDTV.

Ik kijk naar boven, ik kijk naar beneden, ik loop spring en kom bij de barrels. Ik krijg het verzoek die kapot te schieten. En dan gebeurd het!!!

Ik schiet, ik zie de barrel ontploffen, en mijn TV ontploft mee. KNAL zeitie. Haha, mijn TV knalt echt kapot. Ik krijg hem niet meer aan, er kwam zelfs wat rook uit. Het lijkt wel of de beeldbuis geklapt is of zo.

Uhm.... dit is mij iets te realistisch, hahaha.

Toch wel kut, een sony sd trintron weg. Was mijn gameTV, ik kijk graag TV wanneer ik game. Nu kan dat dus niet meer. Even de goedkoopste oplossing gezocht, en dat is een vga kabel. als het goed is over 2 dagen binnen, op een monitor aan sluiten en ik kan in HD gamen, dan is ook alles goed leesbaar.

Maar wel heel toevallig hoor. Ik zeg gister hier nog dat 1943 echt niet te spelen is op een SDTV, en ga het toch nog eens proberen, en op het moment van de ontploffing van de barrel schijt ie er mee uit.

Toeval? Of sloopt 1943 oude TV's?

Nouja, het is allemaal wat, ik wil gewoon een game spelen. Maar het lukt me maar niet. Maar............. ik zal er komen!!!

ps. ik zweer dat dit verhaal echt niet uit mijn duim gezogen is. Ongelofelijk, maar het is net echt gebeurd.

ps2. Voor de duidelijkheid: mijn TV TV is ook SD, maar dan nieuw en veel groter. Ook daar is de (het?) font onleesbaar helaas. Ik zal dus een dure HDTV moeten aan schaffen, of een VGA kabel en op een monitor spelen. Heb voor het laatste gekozen.

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.343
    ben nu ook weer aan spelen maar vandaag nog nergens last van gehad gelijk met eerste keer zoeken al een game.

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik moet zeggen dat het bij mij ook veel beter loopt nu. Ook een game vinden met de party gaat nu prima. Wel afhankelijk van de grootte van de party.
    Alleen vanmiddag had ik wat problemen met vast lopen. Maar vanavond/nacht ben ik die niet meer tegen gekomen.
    Wat meer servers erbij zodat het helemaal soepel loopt, wat glitches fixen zoals de Squad achievement glitch en hopelijk wat doen aan die gasten die met gemodde controllers rond lopen en ik ben helemaal blij.

20. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay mensen, help me out!.

Deze game lijkt me best dope dus ik dacht laat ik de trail versie downen. Eenmaal gedaan krijg ik telkens als ik in het hoofdmenu zit het bericht dat hij niet kan connecten met ea online. Ligt dit aan de trail zelf (puur alleen voor de tutorial) of ligt dit aan het feit dat mijn gamertag niet gelinkt is aan een ea account. Als het dat laatste is dan weet ik niet hoe ik dat moet doen want als ik op mijn account op de website van ea mijn account probeer te linken aan mijn gamertag zegt hij dat je eerst in een ea game moet inloggen ofzo...

anyway ik snap er geen shizzle van so help me plz

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina