Widescreen op een widescreen tv (beneden). Ja, Ik heb vandaag nog weer een paar shots genomen Er zit een aardige grappige bij al zeg ik hetzelf!
@ Xboxers: goede keuze voor de achtergrond muziek, is wel een vet filmpje kan je trouwens de demo ook online spelen met een silver account? ik zie dit op de xbox site staan:
Dan zou het denk ik wel kunnen ja! Hoe dan ook de full-game is veel en veel vetter!! Had ik even zin in Edit: Ik heb nu net me 360 aangezet. Dus als iemand mee wilt spelen/helpen, Graag!
Heej, Ja, Lolz.... Voor mensen met fantasie: Gewoon lol... En dit zal wel door mijn fantasie komen. Maar ik vind het aardig op een zwijn lijken!
Mabye, Lost komt er zo ook op (Om half 10). Ik zie nog wel even! Edit: Lijkt erop dat ze het gefixt hebben: http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=68624&messageID=599979򒞫
ik heb een vraag .. ik speel de demo nu .. maar had echt klein beeld ermee .. nu had ik hem dus op pal 60 gezet en nu is het beeld wel wat groter maar nog steeds geen volbeeld..! kan dit aan liggen dat dit een demo is en hebben jullie met het volledige spel wel gewoon vol beeld met een normale tv ??
Wel gaar dan !! ik heb tomb raider legends en die is wel gewoon met volledig beeld .. waarom krijg je geen full beeld dan met die games??
Ja dat is een ding dat zeker is natuurlijk. Maar ik vind het wel vreemd dat dit bij veel spellen gedaan wordt. Want op de xbox (1) had ik daar nooit last van met m'n 4:3 tv. Dus het moet wel kunnen dat je een spel maak voor 4:3 en voor 16: 9. Maarja heb ik nu geen last meer van, want heb nu mooi breedbeeld.
Dat is mooi, Trouwens, Eellie (Civilized E) ik wil morgen proberen om die 1 scene over te doen van... Ching chang chong (je weet wel de 3 chinesen). Alleen iets anders en jullie als vijanden aangezien ik hier moet bewegen en dan is het heel moeilijk om die blauwe dingen niet te laten zien.
Is de singleplayer van dit spel nog uitdagend en leuk, of moet je voor de leuke ervaring toch online?
op de blauwe icoontjes + namen boven je teamates hoofden na.... Zo, Dat schiet al lekker op tegen die tijd heb ik mijn eerste Line video af.