Battlefield 2: Modern Combat [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 3 mei 2006.

1. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier die Battlefield al zat is en er van af wil? PM mij dan aub.. ik wil hem wel van je overkopen / ruilen!

2. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    O ik dacht wel dat die afgezet konden worden, zal ik wel verkeerd gezien hebben dan :)

Dan nog iets, ik heb wel eens dat het spel automatisch de hele HUD verandert dat er helemaal niks meer in staat, hebben jullie dat ook??
    Ook had ik vroeger dat de enemy rood was maar tegenwoordig geel, weet niet of dat bij iedereen zo is, maar kan het ook niet terug vinden in de settings dat je dat van kleur kan veranderen??

3. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ja, Ik heb ook wel eens dat de settings wat veranderen. Als je het weer rood wilt hebben ga je naar de hud settings en zet je kleurenblind vriendelijke op nee.

4. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ja singleplayer is ook leuk, maar online is het veel en veel leuker.

5. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    mensen ook gister last gehad dat je niet kon verbinden met EA? En als dat dan lukte waren er geen servers :confused:

6. Nusalaut

Nusalaut Dark Hadou!

Leuk Bevonden:
    0

Nope ik niet,heb gewoon lekker kunnen gamen de hele dag. ;)

@ Xboxers: Ik weet niet of je vanmiddag wat tegen mij zei bij Deadlypass maar ik kon je niet horen (kon niemand horen btw 8) as usual ) ik zag alleen je naam knipperen.

7. Eellie

Leuk Bevonden:
    4

overdag had ik er ook geen last van, maar vanaf 8 uur kwam ik er niet meer in. een vriend van mij ook niet, best vreemd.

8. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Nusalaut, Ja ik vroeg of je binnekort nog weer een keer kon helpen met een filmpje, Zelfde wou ik vragen aan Eellie maar het lijkt erop dat jullie het aardig druk hebben.

9. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kon er vanmiddag ook niet op komen op de ea server...

10. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game vandaag gekocht, voeg me toe als je online wilt spele aub!

Gamertag = Opgeduveld

11. halo_is_lauw

halo_is_lauw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel ziet er wel heel leuk uit

12. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb idd een drukke periode, dus weinig tijd om te gamen. Heb het pas over paar weken weer rustig.

13. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een beetje gave game? Ik heb de gewone xbox-versie gespeeld, maar de 360-versie nog niet... Twijfel lichtelijk. De Xbox-versie vond ik personelijk beneden peil.

Op GameKings werd de 360-versie goed ontvangen. Maar hier en daar lees ik toch wat negatieve reacties. Zoek nog een leuke en goede online-shooter. Perfect Dark Zero heb ik zo'n beetje wel gezien, vandaar...

14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me deze game is echt de bomb .. ik heb alleen maar de demo gespeeld maar het voelde gewoon net weer alsof ik Battlefield op de pc aan het spelen wass.. ik ga hem morgen kopen want dit is echt een online must have game!!

15. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja! De demo!! Wat lomp zeg! Die ga ik eens effe checken...

Goeie zet van Microsoft om die demo's beschikbaar te stellen, hehe.

16. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0

Sorry hoor, maar de Battlefield 2 Modern Combat is echt niet te vergelijken met Battlefield 2 voor de pc. Battlefield 2 voor de pc is echt veel beter. Battlefield 2 Modern Combat is best vaak frusterend door de vele fouten in de game.

1. Je kan met een tank niet om zijn as draaien, wat je vaak in problemen kan brengen.
    2. Als je met een tank of jeep over een olievat rijdt kom je vaak vast te zitten. Ja een olievat kan een tank van een paar ton tegen houden.:thumbs:

17. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Okee.. ik weet niet of ie beter is dan op de pc .. ik heb hem maar tot battlefield vietnam gespeeld ..

maar ik kreeg wel weer dat ouwe vetrouwde battlefield gevoel terug en dat was wel kicken !!

18. halo_is_lauw

halo_is_lauw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit te twijfele tussen dese en GRAW

19. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Hoezo je kan niet om je as draaien? Je kan alle kanten op draaien of je nou je loop draait of je loop stil houd en je tank (wielen enzo) ronddraait

20. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is idd best wel irritant in 't spel. Ook zeer merkwaardig is dat als je met een tank van enkele tonnages idd wat hard over een hekje of heuveltje rijd je meteen schade hebt.

Deel Deze Pagina