Iemand hier die Battlefield al zat is en er van af wil? PM mij dan aub.. ik wil hem wel van je overkopen / ruilen!
O ik dacht wel dat die afgezet konden worden, zal ik wel verkeerd gezien hebben dan Dan nog iets, ik heb wel eens dat het spel automatisch de hele HUD verandert dat er helemaal niks meer in staat, hebben jullie dat ook?? Ook had ik vroeger dat de enemy rood was maar tegenwoordig geel, weet niet of dat bij iedereen zo is, maar kan het ook niet terug vinden in de settings dat je dat van kleur kan veranderen??
Ja, Ik heb ook wel eens dat de settings wat veranderen. Als je het weer rood wilt hebben ga je naar de hud settings en zet je kleurenblind vriendelijke op nee.
mensen ook gister last gehad dat je niet kon verbinden met EA? En als dat dan lukte waren er geen servers
Nope ik niet,heb gewoon lekker kunnen gamen de hele dag. @ Xboxers: Ik weet niet of je vanmiddag wat tegen mij zei bij Deadlypass maar ik kon je niet horen (kon niemand horen btw as usual ) ik zag alleen je naam knipperen.
overdag had ik er ook geen last van, maar vanaf 8 uur kwam ik er niet meer in. een vriend van mij ook niet, best vreemd.
Nusalaut, Ja ik vroeg of je binnekort nog weer een keer kon helpen met een filmpje, Zelfde wou ik vragen aan Eellie maar het lijkt erop dat jullie het aardig druk hebben.
Is dit een beetje gave game? Ik heb de gewone xbox-versie gespeeld, maar de 360-versie nog niet... Twijfel lichtelijk. De Xbox-versie vond ik personelijk beneden peil. Op GameKings werd de 360-versie goed ontvangen. Maar hier en daar lees ik toch wat negatieve reacties. Zoek nog een leuke en goede online-shooter. Perfect Dark Zero heb ik zo'n beetje wel gezien, vandaar...
Geloof me deze game is echt de bomb .. ik heb alleen maar de demo gespeeld maar het voelde gewoon net weer alsof ik Battlefield op de pc aan het spelen wass.. ik ga hem morgen kopen want dit is echt een online must have game!!
Ach ja! De demo!! Wat lomp zeg! Die ga ik eens effe checken... Goeie zet van Microsoft om die demo's beschikbaar te stellen, hehe.
Sorry hoor, maar de Battlefield 2 Modern Combat is echt niet te vergelijken met Battlefield 2 voor de pc. Battlefield 2 voor de pc is echt veel beter. Battlefield 2 Modern Combat is best vaak frusterend door de vele fouten in de game. 1. Je kan met een tank niet om zijn as draaien, wat je vaak in problemen kan brengen. 2. Als je met een tank of jeep over een olievat rijdt kom je vaak vast te zitten. Ja een olievat kan een tank van een paar ton tegen houden.
Okee.. ik weet niet of ie beter is dan op de pc .. ik heb hem maar tot battlefield vietnam gespeeld .. maar ik kreeg wel weer dat ouwe vetrouwde battlefield gevoel terug en dat was wel kicken !!
Hoezo je kan niet om je as draaien? Je kan alle kanten op draaien of je nou je loop draait of je loop stil houd en je tank (wielen enzo) ronddraait
Dit is idd best wel irritant in 't spel. Ook zeer merkwaardig is dat als je met een tank van enkele tonnages idd wat hard over een hekje of heuveltje rijd je meteen schade hebt.