Sowieso, voor Battlefield gaan. Aan GRAW heb ik nog alleen maar ergenissen gehad. Verder is Battlefield online veel en veel beter. Makkelijke keus dus.
aan bf2mc erger ik me ook dood, heb gister 2 online achievments gehaald. krijg ik ze gewoon niet net weer even gekeken maar stonden er nog niet bij g#dver de g#dver.
het is net waar je van houd, vind bij graw irritant dat je niet kan joinen als het spel al is begonnen maar voor de rest ziet het er een stuk beter uit..
Jij doet dan wat verkeerd, Het spel niet. Of je speelt in allemaal unranked games of je leaved te vroeg.:{
unranked krijg je toch ook de achievments daarom ging ik unranked spelen om makkelijk die achievments te halen. die gasten lopen als schietschijven over het veld.
Ja, Dan ben je dus dom bezig want unranked (ja het woord zegt het al) krijg je archiefments niet, Hij zegt wel dat je een medal heb gekregen maar die krijg je niet omdat het unranked net zoals op de Xbox versie unranked zie je wel dat je een medal krijgt maar je krijgt ze niet dus... :{
bij bijna alle andere spellen krijg je wel de achievments bij unrankend games. maarja dan weet ik dat ook weer*)
Waar kan je zien hoe de Ranken gaan .. ik heb gisteren een paar potjes gespeeld en toen was ik Corporaal .. maar waar kan je zien hoe die Rankings lopen ??
Met grote spijt heb ik vandaag weer 2 mensen uit me friendlist gegooid. Waarom boosten mensen toch? Het lelijkste zieligste domste had ik al zieligste gezegd sukkelste vind ik toch wel boosten.