is het ranking systeem even goed als de pc versie?ik vond de demo ook al erg goed (verder 800ste post!)
Je hebt van allelei soorten boost opties, En sommige zijn niet tegen te houden. Deze boosters gingen op elkaar schieten en dan elkaar healen of op elkaar schieten en elkaar killen 10 keer. :{
Ik vind het echt een geweldig spel. Zeker al heb je wat mensen die je kent waarmee je kan spelen. Het is echt een super online spel. Maar singleplayer is gewoon slecht. Niet dat het kort is ofzo, maar het is gewoon niet echt indrukwekkend. Maar het online gedeelte maakt dit echt helemaal goed.
Alleen jammer dat er zo weinig wordt gepraat en kom echt weinig nederlanders tegen, Als er mensen zijn die dit spel veel spelen, voeg me maar toe aan je friendslist
Ik speel het vaak maar ik speel niet met boosters (niet dat jij er een bent). Die stemmen komt door een bug die EA nog steeds niet heeft gefixed.
er klopt ook iets niet met de single player achievements. had al zeker meer als 10 kills met een sniper(zonder dood te gaan) maar krijg die expert sniper medal maar niet.
Waarschijnlijk omdat je niet ranked speelt, ofwel? Ik speel ook af en toe online als ik zie dat er friends online zijn, dus voeg me maar toe!!
Mensen, ik begin me toch soms zorgen te maken. Ik speel met een HDTV, en ik merk soms gewoon een lichte vorm van tearing. Niet constant.. merken dit jullie ook? Ik heb een Samsung le32m61b (lijkt mij dat dit scherm geen last heeft van tearing) Alsjeblieft bevestig even, dan ben ik daar ook weer vanaf
klopt het ook dat ik met niemand kan praten of ze horen me niet? wat is er loos? ik was net met 2 vrienden online aan het knallen maar we konden elkaar niet verstaan. dit schiet niet echt op. wie weet wat er aan de hand is? of ligt het aan mijn headset.
Dit is een bug in het spel wat EA aangekondigd heeft te fixen met een patch. Alleen die patch is er tot nu toe nog niet gekomen. Maar het ligt in ieder geval niet aan je headset.
Ik weet niet wat tearing is, maar ik heb niet echt ergens last van op mijn LE32M51B, terwijl die van jou toch beter zou moeten zijn. Maar als je uitlegt wat tearing is, kan ik het wel even controleren.
Ik denk dat als je niet weer wat tearing is, het je ook niet op zal vallen. Bij tearing zie je dat de beeldopbouw niet helemaal lekker verloopt. Oplossing hiervoor is vsync. Alleen nu vraag ik me dus af of ze hiervan gebruikt hebben gemaakt. Zo niet dan doen ze dit waarschijnlijk om de framerate op niveau te houden. Tearing zie je al soort van strepen bij snel draaien. Ik zie het ook lang niet altijd met BF, alleen heel soms bij stukken waar onze witte doos het moeilijk mee heeft. Er zijn ook spellen die er altijd last van hebben, download maar eens de nieuwe MotoGP demo, dan weet je snel genoeg wat tearing is