1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 2: Modern Combat [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 3 mei 2006.

1. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je bij de motoGP demo dan ook nergens last van??:{

2. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Waar last van? Als je het pratedn bedoelt met je teamleden, daar heb ik met de demo van moto gp2006 geen last van. Iemand zei dat je de mic open moet zetten. waar kan ik dit instellen? Staat bij mij denk wel open want ik kan ook gewoon een private chat openen en met iemand praten.

Weet iemand toevallig wanneer die patch uitkomt voor deze bug?:mad:

3. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat moet je gewoon in het spel zelf instellen en niet in je dashboard,
    Gewoon even zoeken tussen je instellingen en dan zorgen dat je open mic hebt en anders moet je als je wil praten eerst de x indrukken.
    Dus het is geen bug:):

4. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb even goed gekeken, maar ik zie niks vreemds. Maar is het niet misschien dit wat je bedoelt [​IMG]
    Dit is als je het op 1080i hebt staan ipv 720p. Als dit het niet is weet ik echt niet hoe je het moet oplossen, maar ik heb in ieder geval niks vreemds gezien op mijn TV.

ps ik zal ook wel eens kijken bij de motogp demo kijken, ik heb er namelijk ook nog nooit iets vreemds gemerkt. Alleen wel dat bij 1 bocht me x doos het niet goed aankan en de framerate dropt.

Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  5. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Ok maar ik heb vanmiddag ff gespeeld en toen kon ik gewoon praten zonder de x ingedrukt te houden. Dus wat jij zegt klopt dat wel?

6. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Woehoe ik heb de expert engineer medaille eindelijk :D heerlijk om 20 man met landmijnen op te blazen :D:D

7. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kun je die irritant harde stem die vertel dat je een flag hebt gecaptured ook zachter zetten?

8. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
  9. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    wie weet wanneer er een patch uit komt voor de bug waarbij je je medespelers niet kan verstaan?

10. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    De 360 online service is dat dezelfde als de gewone xbox online service, dat je dus met elkaar kan spelen.

11. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja het klopt, Dan heb je waarschijnlijk open mic wel aanstaan en de keren dat ie het niet deed je headset er niet goed inzitten..
    Volgende keer als je er weer last van hebt haal je je headset er uit en weer erin, Dat is meestal het geval bij die problemen.

12. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Naar wat ik gehoord heb, komt daar wel een patch voor uit..

13. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn major victories eigenlijk? hehe

14. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Dan heb je de vijand bv verslagen met 400 tickets tegen 100 tickets.

15. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben even gaan zoeken op het forum van BF2MC. En daar hebben meer mensen last van hetzelfde probleem dat je mensen niet hoort praten. Je kan proberen om de volgende poorten in je router open te zetten; UDP 88 en TCP 3074.
    Ze hebben het ook over een patch die uitkomt maar niemand weet wanneer.

Dit is ook wel interessant.

Honestly, what would make anyone believe that they could fix the most important issues with this game (VOIP and server stability)? They didn't fix these problems on the original version, they probably won't get it resolved in this version. The biggest problem lies with their server provider, Gamespy. Anyone who has played games "powered by Gamespy" knows that almost any game that they provide servers on is crap because of their lack of quality servers. A couple of the Star Wars titles had tons of server issues as well. Funny that they were "powered by Gamespy" as well. Problem is, EA has a contract with them and probably can't get out of it or refuses to. I mean, why should they? They've got your money. I know we all think this game is great and love playing it and everyone is hoping that these issues will get resolved. But I wouldn't put any money on it.

16. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Battlefield gekocht en moet zeggen dat ik er niet veel aan vind!

Waarom? Nou iedereen speelt voor zichzelf, teamplay is ver te zoeken.
    Teamkillers overal! En Maps die te veel Blooming bevatten en soms veels te donker zijn. Verders zijn de maps veel en veel te groot! Heel leuk dat er heli's in de game zitten maar de maps zijn gewoon te groot en onoverzichtelijk!

Ik vind daarbij de maps ook maar heel middelmatig! Ik weet niet waarom maar over de demo was ik redelijk positief.

Want als ik een potje qonquest speel zijn er gewoon teveel vlaggen om over te nemen! En de maps zijn extreem groot en onoverzichtelijk!

Het enigste wat ik wil zeggen is, leuke game voor in de budgetbakken maar de game is teveel gehyped en is eigelijk maar een middelmatig spel! Ik zou het een 6- geven.

17. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Dat had je kunnen weten van zowel de posts hier op het forum en van de demo op live.
    Dat de maps groot zijn valt ook wel mee.
    Van mij hadden ze nog wel een 2 x grotere maps mogen maken, Vind deze te klein eigenlijk.

18. Vinza

Vinza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel ook 3 keer niks. Gister gekocht en meteen weer geruild voor Oblivion. (Daar heb ik nog geen mening over gevormd...) GRAW is echt veel en veel beter.

19. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu 2 dagen en wou hem inruilen maar heb het toch maar niet gedaan! Je moet het spel een beetje vaker spelen voordat het leuker word!

Geloof me. Vol houden! En in een clan word het teamverband ook beter.

20. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk, als je alles een beetje door hebt en je hebt een vast groepje waar je vaak meespeelt, is het spel helemaal toppie.

Deel Deze Pagina