Nee, volgens mij kan je alleen on-line multiplayeren... Wel met 24 spelers, maar de console versie is toch allemaal een stuk minder dan op de pc...
Klopt, maar de PC versie heeft dan ook geen story mode Echt baggeridee van EA weer om er geen syslink bij te doen :{
lijkt mij een erg goede game die ik ckr ga halen. wl een lekkere actie weer van EA om er geen system link in te doen. De netwerkcodes heb je tog al, beetje optimaliseren voor sys link en je kan er een sys link aan toevoegen. Gewoon weer te lui die gasten van EA. Zowat elke live game kan sys link en vooral shooters. Welke weer niet? Die van EA. Als verder alles dan maar goed is
EA wil natuurlijk niet dat er op xboxconnect of xlink wordt gegamed maar op hun eigen "laggende servers" zodat hun servers nog veel meer gaan laggen. Eigen interpretatie: Heeft niks met luiheid te maken maar met antipiracy. Steeds meer games verschijnen zonder link opties om copieeren van games tegen te gaan. Om deze game online te kunnen spelen zul je dus de originele game moeten kopen.
moet ik hier om laggen maar ik denk wel dat EA Die servers voor dit spel wel goed voor elkaar heeft! ik heb m ook besteld!
Quote van gamertagdatabase forum: http://forums.gamertag.com/showthread.php?t=18283 Schijnt hier en daar toch wel wat lag te zijn dus.
dat laggen is echt een bitch. Het kan je scoren flink beïnvloeden en dat zuigt... ik heb daarom ook grote twijfel tot aanschaf van deze game.... of gewoon wachten op de xbox 360 versie, misschien betere versie met laggen I'm getting used to the lag now.... it's more like a dance step, two steps back, one ahead..... lol
ohja, dat is waar ook he. het is een EA game met live functie... nouja, ik kijk wel of ik hem hou anders ruil ik hem wel ofzo.